AnonymBruker Skrevet 21. mars 2011 #581 Skrevet 21. mars 2011 Tidenes kjedeligste episode. Håper det kommer inn noen kule folk snart som lager mye mer liv enn det som ble vist i dag.
Gjest Linda sofie Skrevet 21. mars 2011 #582 Skrevet 21. mars 2011 Tidenes kjedeligste episode. Håper det kommer inn noen kule folk snart som lager mye mer liv enn det som ble vist i dag. Har da vært mange andre episoder som har vært mye mer kjedeligere enn denne da.
Gjest Cerridwen Skrevet 21. mars 2011 #583 Skrevet 21. mars 2011 Jeez, trur faktisk eg har fått sansen for Niclas..... Og plis få den ekle innbilske dvergfyren Stian uuuuut. Madelen minnar meg om ei venninne av meg, som alltid blir superhorete og bifil i fylla. Og btw, gutane valte videon hennar pågrunn av at ho visste så mykje av personlegheita si i den??? Ho sang ein random sang og vrikka på ræva??
Nattens rytter Skrevet 22. mars 2011 #584 Skrevet 22. mars 2011 Petter Pilgaard eller Nanna må jo komme inn og lage litt liv. Hutrefuter alle sammen i år jo.
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2011 #585 Skrevet 22. mars 2011 Og btw, gutane valte videon hennar pågrunn av at ho visste så mykje av personlegheita si i den??? Ho sang ein random sang og vrikka på ræva?? Mye av personligheten sitter i stumpen da, vet du..... i gutta boys sitt hode. 2
Despicable Me Skrevet 22. mars 2011 #586 Skrevet 22. mars 2011 Tidenes kjedeligste episode. Håper det kommer inn noen kule folk snart som lager mye mer liv enn det som ble vist i dag. Sammenlignet med alle de andre episodene, så var denne den som faktisk innholdt noe :gjeiper:
smalls Skrevet 22. mars 2011 #587 Skrevet 22. mars 2011 Denne episoden må vel ha vært den gøyeste som har vært. Hvis man sammenligner med de andre. :gjeiper: Håper Stian ryker ganske kjapt. Skjønner godt at Christina ikke er så keen på han.
Xaphan Skrevet 22. mars 2011 #588 Skrevet 22. mars 2011 Er det bare hos meg tv3play ikke funker? Ååå, fikk ikke sett det i går, men det høres ut som det skjedde mye spennende! Det går ikke i reprise på tv da?
Lillemeg25 Skrevet 22. mars 2011 #589 Skrevet 22. mars 2011 Er det bare hos meg tv3play ikke funker? Ååå, fikk ikke sett det i går, men det høres ut som det skjedde mye spennende! Det går ikke i reprise på tv da? Tror det går i reprise samme dagen. Rundt 12 eller noe.
Xaphan Skrevet 22. mars 2011 #591 Skrevet 22. mars 2011 Nå fikk jeg til å se den! Artig episode. Gleder meg til krangelen mellom Niklas og Stian i kveld, håper det blir litt drama og at de ikke bare lurer oss på teaseren
Gjest Raindrops Skrevet 22. mars 2011 #592 Skrevet 22. mars 2011 Ser ut som det endelig begynner å bli litt action ja!
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2011 #593 Skrevet 22. mars 2011 Hun nye hadde en syk bra kropp. På videoen vi så i går hadde hun den flate og stramme magen. Misunne!
Fashionistaen Skrevet 22. mars 2011 #594 Skrevet 22. mars 2011 Åh, faen ass! Merker at det bobbler litt inne i meg nå. Blir bare så provosert av Stian som tror at han er så jæskla kul. Han tåler jo ikke om noen sier et pip om den harry oppførselen hans heller. Det værste er på de små intervjuene. Gutten tror at han er så smart, men han framstår jo som en totalt idiot! Klikka jo helt for han i dagens episode... Helt enig med Nicklas. Jeg begynner å like den gutten bedre og bedre. Det er og forblir harry og synge sanger HELE kvelden. Altså, de jeg heier på nå er Nicklas og Maren. Jenta er en gris og hun er kåt som f*** hele dagen, men hvorfor ser vi på Paradise da? Hvis jeg vil ha noe politisk korrekt, konservativt og noe som jeg kan lære noe av ser jeg på Debbaten, ikke PH. Det er Maren som lager alt livet! GO Maren og Nicklas! Og ut med den temperamentsfulle, wannabekule, "tror-jeg-vet-alt-bitchen" Stian! 2
smalls Skrevet 22. mars 2011 #595 Skrevet 22. mars 2011 Åh, faen ass! Merker at det bobbler litt inne i meg nå. Blir bare så provosert av Stian som tror at han er så jæskla kul. Han tåler jo ikke om noen sier et pip om den harry oppførselen hans heller. Det værste er på de små intervjuene. Gutten tror at han er så smart, men han framstår jo som en totalt idiot! Klikka jo helt for han i dagens episode... Helt enig med Nicklas. Jeg begynner å like den gutten bedre og bedre. Det er og forblir harry og synge sanger HELE kvelden. Altså, de jeg heier på nå er Nicklas og Maren. Jenta er en gris og hun er kåt som f*** hele dagen, men hvorfor ser vi på Paradise da? Hvis jeg vil ha noe politisk korrekt, konservativt og noe som jeg kan lære noe av ser jeg på Debbaten, ikke PH. Det er Maren som lager alt livet! GO Maren og Nicklas! Og ut med den temperamentsfulle, wannabekule, "tror-jeg-vet-alt-bitchen" Stian! Signerer!
Gjest Linda sofie Skrevet 22. mars 2011 #596 Skrevet 22. mars 2011 Jeg heier faktisk på Nicklas og Christina,. Synes de er de kuleste der Spennende med en ny jente
Mamaloco Skrevet 22. mars 2011 #597 Skrevet 22. mars 2011 Ja, hvem tror dere stikker av med den fantastiske prisen i kveld?
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2011 #599 Skrevet 22. mars 2011 Stian: 'Jeg pleier ikke å synge så mye hjemme jeg, så da kan dere gi faen i å spørre' Hva mener han?
Gjest Skrevet 22. mars 2011 #600 Skrevet 22. mars 2011 Stokke er 10 min unna Hammerfest, og Hammerfest er mellom Sandefjord og Tønsberg..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå