Gå til innhold

Paradise Hotel 2011

Fremhevede innlegg

Gjest Raindrops
Skrevet

De er jo mye verre på dette i den danske, var det ikke der de snek rundt i bassenget? Eller klatret høyt oppe på verandaene for å lytte til de andre?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er det virkelig noe nytt å lytte ved dører/vinduer på PH? Mener å ha sett ganske mange deltagere i tidligere sesonger gjøre slikt (både i den norske versjonen og den danske).

Skrevet

De er jo mye verre på dette i den danske, var det ikke der de snek rundt i bassenget? Eller klatret høyt oppe på verandaene for å lytte til de andre?

Jo det er jo helt vanlig. Hadde jeg gått forbi et rom der navnet mitt hadde blitt sagt, så hadde jeg selvsagt stått å lyttet for å få med meg hva de sa for noe. Kan jo være viktig informasjon ;) Ph er et spill og det er vanlig å lytte for å vite hva som skjer. Hadde selvsagt ikke gjort i den virkelige verden, men jeg tror de fleste hadde stoppet opp for å lytte hvis de var med på ph.

Skrevet

Haha, morsomt at den dummeste jenta der inne er den eneste (?) av jentene som studerer på høyere nivå. :popcorn:

Advokatsekretær er virkelig ikke en høyere utdanning, men noe du blir ferdig utdannet til på videregående i likhet med legesekretær.

Nå mente hun nok Maren, og ikke Jeanette! Maren går på BI.

Gjest Linda sofie
Skrevet

Er sikkelig spent på ho nye jenta. Håper hun kan lage litt liv og røre. :popcorn:

Skrevet

Nå ligger det en video ute på TV3play av den nye jenta som kommer inn i kveld. Virker som om hun kan lage litt liv der! :popcorn:

Skrevet

En trenger noen skikkelige kvinnfolk nordfra som kan lage liv.

AnonymBruker
Skrevet

Advokatsekretær er virkelig ikke en høyere utdanning, men noe du blir ferdig utdannet til på videregående i likhet med legesekretær.

Eeeh... Joda, men nå var det Maren jeg snakket om. Hun studerer visstnok på BI, og sist jeg sjekket ble en utdannelse fra BI definert som høyere utdannelse.

Jeanette derimot, har en utdannelse fra Utdanningshuset som varer i 6 måneder. Der skal man helst ha generell studiekompetanse for å "studere", det vil si at man ikke blir utdannet advokatsekretær på videregående. Det er en kortvarig og dyr utdannelse som vanligvis ikke er noe særlig å ha på CVen.

Gjest Cerridwen
Skrevet

Skjønnar ikkje folk som sei opp jobben sin for å delta i Paradise...

Likte ikkje ho nye så godt, ho verkar travel og innbilsk.

Skrevet

Jeg er så lei av Stian jeg.

Skrevet

Triana burde klaget på de som gir henne klær :nei:

Gjest Silvermist
Skrevet

Mandag er tidenes trash tv-kveld. 3 bryllup, Farmen, Top Model og Paradise :popcorn:

Skrevet

For en dårlig sang.

Gjest Silvermist
Skrevet (endret)

Forøvrig lurer jeg på om Maren har en eller annen diagnose.. :fnise:

Endret av Silvermist
Skrevet

Maren er så vulgær :roll:

• Liker 1
Gjest Anuket
Skrevet

Haha jeg har ikke noe problem å snakke om vibratorer og sex, men det er med mine venninner, når vi har jentekvelder etc. Ikke på tv :fnise:

Skrevet

Haha jeg har ikke noe problem å snakke om vibratorer og sex, men det er med mine venninner, når vi har jentekvelder etc. Ikke på tv :fnise:

Ja men jeg føler hun alltid snakker om sex og sånn.

Gjest Lacus
Skrevet

Morsom episode så langt. Alt de får seg til å snakke om :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...