Gjest Linda sofie Skrevet 18. mars 2011 #501 Skrevet 18. mars 2011 Jeg tror kanskje hun mener at de har kåringen via en tv-skjerm? Tidligere har jo jentene vist seg fram og gjort ting "live" foran guttene, men på teaseren vi så i går virka det som at guttene satt og vurderte etter videoer som er spilt inn. Men jeg tror kanskje de så video av den nye jenta? Jeg fulgte ikke så altfor godt med på slutten av siste episode. Jeg er ganske sikker på at det var den nye jenta de så på.
Gigi Skrevet 18. mars 2011 #502 Skrevet 18. mars 2011 Får håpe på at det kommer inn en fresh drammensjente til uka, da 1
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2011 #505 Skrevet 18. mars 2011 Kan du ikke bruke litt tid på å finne ut hva en psykopat er, før du poster det her? Men uansett så er det litt drøyt å kalle han en psykopat da. Okay, kanskje ikke en psykopat i klinisk forstand, men det vitner om særdeles dårlige sosiale antenner. Man står ikke og lytter på dørene, det ER creepy.
Tears.of.the.Sun Skrevet 18. mars 2011 #506 Skrevet 18. mars 2011 Det er veldig rart hvordan mennesker fremstår annerledes på TV enn i virkeligheten. I Paradise har de kutta scener som viser de faktiske personlighetene til menneskene. Jeg kjenner èn av de som er med i år (sier ikke hvem), men h*n fremstår totalt annerledes i virkeligheten. Verken positivt eller negativt.
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2011 #507 Skrevet 19. mars 2011 Okei, hva skjer emd at i inbtervjuet med heidi og maren på seher.no, så sier heide at det er så mange smarte mennesker med hly utdanning der i år? Hvem har høy utdanning? Hun som er make up artist som tar 6mnd, eller jeanette sin advokatsekreter utdanning på 6mnd? 4
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2011 #508 Skrevet 19. mars 2011 Jeg tror videoen(e) de ser er for å kåre miss paradise, for det er jo både en blondine og en brunette på videoen. Med mindre det kommer inn to jenter på mandag da. Men tviler egentlgi på det.
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2011 #509 Skrevet 19. mars 2011 I intervjuet på Seher.no så har heidi et nydelig skjerf på seg, noen som vet hvor man får tak i det?
Fashionistaen Skrevet 19. mars 2011 #510 Skrevet 19. mars 2011 Okei, hva skjer emd at i inbtervjuet med heidi og maren på seher.no, så sier heide at det er så mange smarte mennesker med hly utdanning der i år? Hvem har høy utdanning? Hun som er make up artist som tar 6mnd, eller jeanette sin advokatsekreter utdanning på 6mnd? Både Maren og Nicklas studerer ved BI. Vet ikke hva de studerer da... Men bortsett i fra de to virker det som om de andre ikke akkurat er det jeg ville kalt velutdannede. Synes det var klassisk da Jeanette skrøt av at hun var advokatsekretær og de andre bare: "WOW, advokat." Haha!
Gjest Lacus Skrevet 19. mars 2011 #511 Skrevet 19. mars 2011 Har endelig somlet meg til å se de to siste episodene. Jeg er kjempe glad for at Stephan gikk ut. Det gjorde bare ovnt å se på hvordan han ble behandlet der inne. Jeg synes ikke det er feil å lytte ved døren når man er på PH. Der inne må man jo få med seg det man kan av informasjon slik at man kan være forberet til parsermoni og finne noen å aliere seg med. Ingen andre snakket jo til Stephan så den eneste muligheten han hadde på å tilegne seg informasjon ble jo på denne måten. Jeg synes Triana er pen uansett hva hun har på seg og hvem som har sminket henne Håper det blir mere spennende snart. Det har jo ikke skjedd noen ting til nå igrunn, men jeg kommer nok til å følge med til slutten til tross for en døll start. Er man hekta, så er man hekta
Nattens rytter Skrevet 19. mars 2011 #512 Skrevet 19. mars 2011 (endret) De var skikkelig fæle mot Stephen. Skikkelig Oslo-klyser. Endret 19. mars 2011 av Nattens rytter
Fashionistaen Skrevet 19. mars 2011 #513 Skrevet 19. mars 2011 De var skikkelig fæle mot Stephen. Skikkelig Oslo-klyser. Først synes jeg at Stephan var en skikkelig idiot, det var først i siste episode han var med at jeg begynte å like han. Gutten har jo et godt hjerte, er fair og vil ingen vondt. Håper krøllehode, enterouage Joachim ryker snart, eller i alle fall komme i en vanskelig situasjon. Er så lei av at han tror at han er så jævla mye smartere enn alle andre. Han greier jo tross alt ikke og prate for seg i pressede situasjoner, Bare se på pandoras og på parsermonien.Nå har han jo en kjempe teit plan som går ut på å få ut maren. Digger jenta jeg, selv om hun kan være litt drøy i blandt. Uansett, hva hadde PH vært uten Maren? Det er jo hun som lager alt livet der 1
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2011 #514 Skrevet 19. mars 2011 Den var faktisk jævli morsom ja. Så langt i denne sesongen er bloggen myyye mer underholdende enn å faktisk se på serien. Takk for tips! Jeg synes ikke bloggen var noe særlig. Et dårlig forsøk på å være morsom. Jeg facebooket Stephan Han er skikkelig kjekk på profilbildet sitt Både Maren og Nicklas studerer ved BI. Vet ikke hva de studerer da... Men bortsett i fra de to virker det som om de andre ikke akkurat er det jeg ville kalt velutdannede. Synes det var klassisk da Jeanette skrøt av at hun var advokatsekretær og de andre bare: "WOW, advokat." Haha! Haha, morsomt at den dummeste jenta der inne er den eneste (?) av jentene som studerer på høyere nivå. 1
malinpe Skrevet 19. mars 2011 #515 Skrevet 19. mars 2011 Digger Joakim og Kim! Maren liker jeg ikke, hun prater jo bare piss.
Gjest Lacus Skrevet 19. mars 2011 #516 Skrevet 19. mars 2011 Jeg synes maren er morsom. Hun er ikke en person jeg ville hengt med til vanelig, men hun lager i det minste litt liv der inne. Jeg lurer på hva hun gjør som vi ikke får sett, siden alle guttene der inne mener at hun er den smarteste?
Tears.of.the.Sun Skrevet 19. mars 2011 #517 Skrevet 19. mars 2011 Det skal vel ikke akkurat all verdens til for å virke smart inne på Paradiset :gjeiper: Det at Maren ikke tok imot hjerte fra han Stian den gangen er sikkert nok til at guttene der inne tror at hun har 140 i IQ.
Sol79 Skrevet 20. mars 2011 #518 Skrevet 20. mars 2011 Haha, morsomt at den dummeste jenta der inne er den eneste (?) av jentene som studerer på høyere nivå. Advokatsekretær er virkelig ikke en høyere utdanning, men noe du blir ferdig utdannet til på videregående i likhet med legesekretær.
Despicable Me Skrevet 20. mars 2011 #519 Skrevet 20. mars 2011 Okay, kanskje ikke en psykopat i klinisk forstand, men det vitner om særdeles dårlige sosiale antenner. Man står ikke og lytter på dørene, det ER creepy. Det er jo et spill da. Hvem vet hvordan folk her ville ha oppført seg om de var inne på PH. You Never Know
Gigi Skrevet 20. mars 2011 #520 Skrevet 20. mars 2011 Tror de aller fleste ville stoppet opp hvis de hørte navnet sitt etterfulgt av ett eller annet tull sånn som på paradise
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå