Gjest Jente1990:) Skrevet 18. mars 2011 #481 Skrevet 18. mars 2011 Jeg har av og til lyst til å stappe en sokk i munnen til Triana. Synes hun er en fryktelig dårlig programleder, og hva VAR det hun hadde på seg i dag? Blåskjell?! Ja jeg synes å hun er en sikkelig dårlig programleder! Samme med Jenny Skavland. Bare man er pen så holdr jo det i massevis Alle de spørsmålene Triana stiller virker så innøvd. Sånn replikker. Det er ikke ekte hvis du skjønner.
Gigi Skrevet 18. mars 2011 #482 Skrevet 18. mars 2011 Ja jeg synes å hun er en sikkelig dårlig programleder! Samme med Jenny Skavland. Bare man er pen så holdr jo det i massevis Alle de spørsmålene Triana stiller virker så innøvd. Sånn replikker. Det er ikke ekte hvis du skjønner. Æsj, ja! "Stephan, du har stilt deg bak Jeanette. Hvorfor det?! " Det var det ingen som trodde kom til å skje!
Gjest Linda sofie Skrevet 18. mars 2011 #483 Skrevet 18. mars 2011 Æsj, ja! "Stephan, du har stilt deg bak Jeanette. Hvorfor det?! " Det var det ingen som trodde kom til å skje! Eller "Føler du deg utsatt i deg Stepahn? Hvorfor det a? Eller Joachim spiller du spillet?" Alle de spørsmålene hun kommer med står vel på det korte hun alltid holder.
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2011 #484 Skrevet 18. mars 2011 Jeg facebooket Stephan Han er skikkelig kjekk på profilbildet sitt
Gjesten Skrevet 18. mars 2011 #485 Skrevet 18. mars 2011 Skal ikke si det, men renger med at det ikke gjorde noe at jeg sa at man så det? det er jo faktisk vist på tv Av jentene liker jeg egentlig bare Christina. Maren er litt to much, og resten virker falske og overfladiske. Selvfølgelig er det greit Jeg liker egentlig Heidi også, jeg, hun virker så snill
Gjesten Skrevet 18. mars 2011 #486 Skrevet 18. mars 2011 Alle de spørsmålene Triana stiller virker så innøvd. Sånn replikker. Det er ikke ekte hvis du skjønner. Enig. Hun kunne lære mye av danske Rikke.
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2011 #487 Skrevet 18. mars 2011 Jeg facebooket Stephan Han er skikkelig kjekk på profilbildet sitt Måtte prøve det jeg også, og du har helt rett :gjeiper:
Lillemeg25 Skrevet 18. mars 2011 #488 Skrevet 18. mars 2011 Enig. Hun kunne lære mye av danske Rikke. Jeg synes Rikke er en god programleder! Skulle ønske de kunne bytte ut Triana neste sesong. Men jeg vet ikke helt hvem som skulle ta over? Hun som skal ta over må jo se litt bra ut å :gjeiper: Kan liksom ikke sende inn Trine Grung eller hun med krøllene fra Torsdagkveld fra Nydalen f.eks
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2011 #489 Skrevet 18. mars 2011 Han var jo full. Ser heller ikkje noko galt i at han lytta for å få tak i informasjon. Absolutt alle stengte jo fyren ute. Han var den snillaste, kjekkaste og den mest modne av heile gjengen. Skikkeleg real fyr som eg kjem til å sakne! Psykopattrekk spør du meg, og psykopater er normalt veldig snille, kjekke og modne.
Lillemeg25 Skrevet 18. mars 2011 #490 Skrevet 18. mars 2011 Psykopattrekk spør du meg, og psykopater er normalt veldig snille, kjekke og modne. Jada man er sikkert en psykopat siden man lytter på andres samtaler og er snill og kjekk. Kan du med hånden på hjerte si at hvis du hadde gått forbi et rom der folk satt også hørte du navnet ditt bli nevnt, så hadde du ikke blitt nysgjerrig og lyttet litt?
Gjest Raindrops Skrevet 18. mars 2011 #491 Skrevet 18. mars 2011 Var bare et spørsmål om tid før noen ble anklaget for å være psykopat eller noe lignende. KG i et nøtteskall
Gjest Emily25 Skrevet 18. mars 2011 #492 Skrevet 18. mars 2011 (endret) Litt trist at Stephan røk ut, men han fortjener bedre. Som sagt Er ihvertfall superhappy at Ole ble valgt. Han er jo den eneste hunken igjen i programmet... Håper neste jente som ryker ut er Maren eller Jeanette! Bitcheees...! Men er veeldig nysgjerrig på den nye jenta. Håper ikke hun er skikkelig bitch og ja x) Selv om det er DET som skaper drama og spenning da. lol Endret 18. mars 2011 av Emily25
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2011 #493 Skrevet 18. mars 2011 Jada man er sikkert en psykopat siden man lytter på andres samtaler og er snill og kjekk. Kan du med hånden på hjerte si at hvis du hadde gått forbi et rom der folk satt også hørte du navnet ditt bli nevnt, så hadde du ikke blitt nysgjerrig og lyttet litt? Nei, jeg hadde gått inn. Dessuten skjedde jo dette ved flere anledninger og heller ikke kun når hans navn var nevnt (og hvordan kunne han egentlig vite at hans navn var nevnt før han hørte på samtalen som foregikk i lavt volum bak en lukket dør?). Folk som sniker seg inn på andre folk sine samtaler kan jeg ikke fordra.
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2011 #494 Skrevet 18. mars 2011 Psykopattrekk spør du meg, og psykopater er normalt veldig snille, kjekke og modne. Kan du ikke bruke litt tid på å finne ut hva en psykopat er, før du poster det her? 1
Lillemeg25 Skrevet 18. mars 2011 #495 Skrevet 18. mars 2011 Nei, jeg hadde gått inn. Dessuten skjedde jo dette ved flere anledninger og heller ikke kun når hans navn var nevnt (og hvordan kunne han egentlig vite at hans navn var nevnt før han hørte på samtalen som foregikk i lavt volum bak en lukket dør?). Folk som sniker seg inn på andre folk sine samtaler kan jeg ikke fordra. Men uansett så er det litt drøyt å kalle han en psykopat da. 1
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2011 #496 Skrevet 18. mars 2011 Nei, jeg hadde gått inn. Dessuten skjedde jo dette ved flere anledninger og heller ikke kun når hans navn var nevnt (og hvordan kunne han egentlig vite at hans navn var nevnt før han hørte på samtalen som foregikk i lavt volum bak en lukket dør?). Folk som sniker seg inn på andre folk sine samtaler kan jeg ikke fordra. Du er nok ingen "dreven" PH-titter. I de danske sesongene f.eks. lytter de ved dører, vinduer og bak hjørner stadig vekk, for å prøve å få verdifull informasjon som de evt. kan bruke til sin fordel sener i "spillet". I det virkelige liv er jeg enig med deg, men dette er reality-tv.
amo977 Skrevet 18. mars 2011 #497 Skrevet 18. mars 2011 Er det Stephan du sikter til så syns hvertfall ikke jeg at denne situasjonen med Stephan kan sammenlignes med den situasjonen med Margrethe.. Det mot Margrethe var mye værre.. syns heller ikke det var noe veldig til mobbing av Stephan egentlig men.. Helt enig.. Men dere? var det bare meg eller har de <miss paradise> på en tv-skjerm? eller så jeg bare helt feil?
Gjest Linda sofie Skrevet 18. mars 2011 #498 Skrevet 18. mars 2011 Helt enig.. Men dere? var det bare meg eller har de <miss paradise> på en tv-skjerm? eller så jeg bare helt feil? Miss paradise på en tv skjerm? Hva mener du?
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2011 #499 Skrevet 18. mars 2011 Såvidt jeg forstår så kårer de miss Paradise på mandag.
Xaphan Skrevet 18. mars 2011 #500 Skrevet 18. mars 2011 Jeg tror kanskje hun mener at de har kåringen via en tv-skjerm? Tidligere har jo jentene vist seg fram og gjort ting "live" foran guttene, men på teaseren vi så i går virka det som at guttene satt og vurderte etter videoer som er spilt inn. Men jeg tror kanskje de så video av den nye jenta? Jeg fulgte ikke så altfor godt med på slutten av siste episode.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå