AnonymBruker Skrevet 17. mars 2011 #461 Skrevet 17. mars 2011 Satt Joachim på plass ja, ikke Stephan. Men uansett, hun har selvfølgelig en propp i øret der produsentene sitter og forteller henne hva hun skal si etterhvert som noe blir sagt og gjort av deltakerene. Dette er ikke noe hun kommer på selv. Det blir klippet slik at vi ikke skal se proppen. Om du noen gang har sett Lurt av Karlsen eller hva det når heter, så ser du at han Jan Fredrik(?) Karlsen sitter på et kontrollrom og følger med hva som skjer. Han forteller så i en mikrofon hva skuespillerene skal gjøre videre for å lure "offeret". Dette få skuespillerene beskjed om altså via proppen de har i øret.. Hehe okei da Propp i øret eller ei. Jeg er fremdeles imponert. Hun er min store helt.
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2011 #462 Skrevet 17. mars 2011 ILU Stephan!!!! Var det ikke han som sto utenfor dørene og lyttet til samtalene som foregikk på innsiden? Litt for creepy til at jeg kommer til å savne det.
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2011 #463 Skrevet 17. mars 2011 Satt Joachim på plass ja, ikke Stephan. Men uansett, hun har selvfølgelig en propp i øret der produsentene sitter og forteller henne hva hun skal si etterhvert som noe blir sagt og gjort av deltakerene. Dette er ikke noe hun kommer på selv. Det blir klippet slik at vi ikke skal se proppen. Om du noen gang har sett Lurt av Karlsen eller hva det når heter, så ser du at han Jan Fredrik(?) Karlsen sitter på et kontrollrom og følger med hva som skjer. Han forteller så i en mikrofon hva skuespillerene skal gjøre videre for å lure "offeret". Dette få skuespillerene beskjed om altså via proppen de har i øret.. Propp i øret eller ei. Jeg er fremdeles imponert. Hun er min store helt. Hehe okei da SÅNN var det meningen at det skulle stå. Ikke etter første sitatet:)
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2011 #464 Skrevet 17. mars 2011 Jeg har av og til lyst til å stappe en sokk i munnen til Triana. Synes hun er en fryktelig dårlig programleder, og hva VAR det hun hadde på seg i dag? Blåskjell?! Nå går du over streken her! 1
Gjest Cerridwen Skrevet 17. mars 2011 #465 Skrevet 17. mars 2011 Var det ikke han som sto utenfor dørene og lyttet til samtalene som foregikk på innsiden? Litt for creepy til at jeg kommer til å savne det. Han var jo full. Ser heller ikkje noko galt i at han lytta for å få tak i informasjon. Absolutt alle stengte jo fyren ute. Han var den snillaste, kjekkaste og den mest modne av heile gjengen. Skikkeleg real fyr som eg kjem til å sakne! 1
Xaphan Skrevet 17. mars 2011 #466 Skrevet 17. mars 2011 Ville bare tipse om denne bloggen: http://paradisespanky.blogg.no/ Utrolig morsom!! Han/hun skriver recap fra alle episodene i en humoristisk vri.. Verdt å lese! Den var faktisk jævli morsom ja. Så langt i denne sesongen er bloggen myyye mer underholdende enn å faktisk se på serien. Takk for tips!
Xaphan Skrevet 17. mars 2011 #467 Skrevet 17. mars 2011 Jeg mener det var at alle skulle tenke på Miguel som var på vei opp for å lete etter en banan. Okei? Jeg skjønner den ikke jeg. Hvem er Miguel? Er det jeg som er treg nå?
amo977 Skrevet 17. mars 2011 #468 Skrevet 17. mars 2011 I kveld skjedde akkurat det jeg ville skulle skje. Stephan gikk ut. Nå håper jeg bare/eller nå vil jeg at Maren skal bli første jente ut. Men så håper jeg også det kommer inn ei jente som kan lage litt liv/drama (: da blir det mere spennende å se på! btw: Jeg syntes egentlig ikke så synd på stephan. Det at han blir dolket i ryggen og pratet dritt om, skal han ikke se bort i fra når han melder seg på PH. Der har det vært verre drittslenging og "mobbing" enn det der. Så, melder man ser på PH, burde man kunne spille og takle motgang og negative mennesker eller folk du ikke går overens med. Nå sier jeg ikke at det var det han gikk igjennom ,men det burde MAN kunne for å værme i PH, SYNES JEG
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2011 #469 Skrevet 17. mars 2011 Okei? Jeg skjønner den ikke jeg. Hvem er Miguel? Er det jeg som er treg nå? Det er det ingen som vet: Vits 1:18
Polymorph Skrevet 17. mars 2011 #470 Skrevet 17. mars 2011 Okei? Jeg skjønner den ikke jeg. Hvem er Miguel? Er det jeg som er treg nå? Jeg er ganske sikker på at Miguel er han som kommer med brevene o.l.
Xaphan Skrevet 17. mars 2011 #471 Skrevet 17. mars 2011 Aha Jaja, skjønner at de andre deltakerne ikke lo. Trodde kanskje det var jeg som hadde gått glipp av noe.
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2011 #472 Skrevet 17. mars 2011 Jeg er ganske sikker på at Miguel er han som kommer med brevene o.l. Haha da var det jo litt morsomt likevel! Jeg trodde han bare fyllafjasa!!
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2011 #474 Skrevet 18. mars 2011 man så veldig godt hvem som ender opp som miss paradise i neste uke
Gjesten Skrevet 18. mars 2011 #475 Skrevet 18. mars 2011 man så veldig godt hvem som ender opp som miss paradise i neste uke Ikke si det, jeg så det ikke.
Spoven Skrevet 18. mars 2011 #476 Skrevet 18. mars 2011 Han var jo full. Ser heller ikkje noko galt i at han lytta for å få tak i informasjon. Absolutt alle stengte jo fyren ute. Han var den snillaste, kjekkaste og den mest modne av heile gjengen. Skikkeleg real fyr som eg kjem til å sakne! Enig i den. Dessuten, han lyttet når de snakket taktikk. Det er et spill. Det var jo ikke sånn at han sto å lyttet på intime betroelser. De andre ville nok også lyttet ved dørene om de var avskåret fra resten av gruppa og blitt gående alene hele tiden mens alle klynger seg sammen i smågrupper inne på rommene. Stephan hadde kanskje passet bedre inne på Farmen, hvor det er plass til forskjellige personligheter. Han passet ikke inn på Paradise, det synes jeg egentlig hever hans karakter.
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2011 #477 Skrevet 18. mars 2011 Ikke si det, jeg så det ikke. Skal ikke si det, men renger med at det ikke gjorde noe at jeg sa at man så det? det er jo faktisk vist på tv Av jentene liker jeg egentlig bare Christina. Maren er litt to much, og resten virker falske og overfladiske.
UnderCover Skrevet 18. mars 2011 #478 Skrevet 18. mars 2011 Han var jo full. Ser heller ikkje noko galt i at han lytta for å få tak i informasjon. Absolutt alle stengte jo fyren ute. Jeg vil påstå 99% av oss hadde stoppet og lyttet om vi hørte navnet vårt inni et samtaleemne. Og ja, jeg hadde sikkert lyttet i hytt og pine uansett navn eller ikke 1
Nattens rytter Skrevet 18. mars 2011 #479 Skrevet 18. mars 2011 Denne mobbingen er faktisk verre enn trakasseringen Margrethe ble utsatt for.
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2011 #480 Skrevet 18. mars 2011 Denne mobbingen er faktisk verre enn trakasseringen Margrethe ble utsatt for. Er det Stephan du sikter til så syns hvertfall ikke jeg at denne situasjonen med Stephan kan sammenlignes med den situasjonen med Margrethe.. Det mot Margrethe var mye værre.. syns heller ikke det var noe veldig til mobbing av Stephan egentlig men.. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå