Gå til innhold

Paradise Hotel 2011

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil savne vitsene hans.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Der gikk den eneste kjekke gutten på PH... Jaja, like godt. Spent på den nye jenta som kommer inn!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

'Jeg er så redd for at det krabber edderkopper inn der og får masse edderkoppbarn' LOL!!

Ser ut som neste uke blir bra!!

Skrevet

Endelig litt action her! Virker som folk begynner å bli litt lei av hverandre nå ;) Heidi er dritt lei Maren. Ole er lei Joachim og virker som Nicklas har fått nok av Stian neste uke :fnise: Er sikkelig spent på ho nye jenta som sjekker inn neste uke.

Gjest Linda sofie
Skrevet

Nå begynner det virkelig å oppstå grupper. Heidi,Kim,Stephan og Christina står jo i en sterk gruppe. Tror Nicklas også er med i den. Maren vet jeg ikke siden Heidi er så lei av henne :gjeiper:

Like greit Stephan røyk ut. Han var jo veldig utafor gruppen og hadde den bitchen til partner.

Gjest Krizzy
Skrevet

Glad Stephan gikk ut! :) Fikk skikkelig vondt av han, i hver eneste episode. :sukk::(

Skrevet

Endelig litt mer drama! Gleder meg til neste uke :popcorn:

Gjest Linda sofie
Skrevet

Endelig litt mer drama! Gleder meg til neste uke :popcorn:

Det var på tide!

Skrevet

Triana er ikke like pen som hun var i de to første sesongene! :filer: Og den kjolen hun hadde på seg på parsermonien i kveld! :spy:

Gjest Canis lupus
Skrevet

Triana er ikke like pen som hun var i de to første sesongene! :filer: Og den kjolen hun hadde på seg på parsermonien i kveld! :spy:

Kjolen var grusom!

AnonymBruker
Skrevet

signerer

AnonymBruker
Skrevet

Kjolen var grusom!

Ja, men jeg er fremdeles imponert over hvor snarrådig hun er. Hun setter Stephan ettertrykkelig på plass med subtile spørsmål. Det var neppe tilfeldig at kunnskapstesten var så lett for henne. :tommelopp:

Skrevet

Hva var det egentlig Stephan sa i den første vitsen som de viste flere ganger, som ingen syns var no morsom?

AnonymBruker
Skrevet

Ja, men jeg er fremdeles imponert over hvor snarrådig hun er. Hun setter Joachim ...

AnonymBruker
Skrevet

Hva var det egentlig Stephan sa i den første vitsen som de viste flere ganger, som ingen syns var no morsom?

Jeg mener det var at alle skulle tenke på Miguel som var på vei opp for å lete etter en banan.

AnonymBruker
Skrevet

Ja, men jeg er fremdeles imponert over hvor snarrådig hun er. Hun setter Stephan ettertrykkelig på plass med subtile spørsmål. Det var neppe tilfeldig at kunnskapstesten var så lett for henne. :tommelopp:

Ja, men jeg er fremdeles imponert over hvor snarrådig hun er. Hun setter Joachim ...

Satt Joachim på plass ja, ikke Stephan. Men uansett, hun har selvfølgelig en propp i øret der produsentene sitter og forteller henne hva hun skal si etterhvert som noe blir sagt og gjort av deltakerene. Dette er ikke noe hun kommer på selv. Det blir klippet slik at vi ikke skal se proppen.

Om du noen gang har sett Lurt av Karlsen eller hva det når heter, så ser du at han Jan Fredrik(?) Karlsen sitter på et kontrollrom og følger med hva som skjer. Han forteller så i en mikrofon hva skuespillerene skal gjøre videre for å lure "offeret". Dette få skuespillerene beskjed om altså via proppen de har i øret..

AnonymBruker
Skrevet

Satt Joachim på plass ja, ikke Stephan. Men uansett, hun har selvfølgelig en propp i øret der produsentene sitter og forteller henne hva hun skal si etterhvert som noe blir sagt og gjort av deltakerene. Dette er ikke noe hun kommer på selv. Det blir klippet slik at vi ikke skal se proppen.

Om du noen gang har sett Lurt av Karlsen eller hva det når heter, så ser du at han Jan Fredrik(?) Karlsen sitter på et kontrollrom og følger med hva som skjer. Han forteller så i en mikrofon hva skuespillerene skal gjøre videre for å lure "offeret". Dette få skuespillerene beskjed om altså via proppen de har i øret..

Propp i øret eller ei. Jeg er fremdeles imponert. Hun er min store helt.

Skrevet

Jeg synes det er bra at Stephan gikk ut, alle var så slemme mot ham. Likte ham jeg, han var også en av kun to kjekke gutter der inne :sukk:

Jeanette provoserer meg noe enormt, jeg fatter ikke at guttene kan like henne. Noe mer bitchy og iskaldt skal du lete lenge etter. Jeg er glad Stephan fikk sagt til henne at han ikke syntes hun ga ham en sjans.

Også er jeg kjempeglad for at noen av de folka har begynt å skjønne hvor dust Joachim er. FÅ HAM UT :rope:

Jeg har av og til lyst til å stappe en sokk i munnen til Triana. Synes hun er en fryktelig dårlig programleder, og hva VAR det hun hadde på seg i dag? Blåskjell?!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...