Gå til innhold

Paradise Hotel 2011

Fremhevede innlegg

Gjest Canis lupus
Skrevet

... dems? Hvor har du lært det ordet?

På skolen. Du er ikke den første som reagerer.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Sender de virkelig Paradise Hotel Norge i danmark og andre land?

Er det forretsen flere av deltakerene enn maren og jeanette som har blogg?

Har bare hørt de sender det i Danmark men. Tviler på de sender det i England, Frankrike osv :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Har bare hørt de sender det i Danmark men. Tviler på de sender det i England, Frankrike osv :fnise:

Jeg syns egentlig bare det var ille nok at de sendte det i danmark å jeg da.

AnonymBruker
Skrevet

Kim og Heidi er så søte :hjerte:

Skrevet

Så dere å kald Jeanette var mot Stephan da de lå ved bassenget?? Han prøver å snakke til henne hun og bare "ja,mhm,ja," Ikke intresert i det hele tatt. Kunne nesten se hun himle med øynene bak solbrillene jo.

Å hvorfor gir de Joachim fredningen da? Kunne de ikke heller gitt den til noen som faktisk trengte den da? Som Stephan eller Ole f.eks?

AnonymBruker
Skrevet

Uff stakkars Stephan. Håper bare at han ryker, så han slipper å mistrives der.

Liker Joakim jeg! Han passer på Stephan.

Liker ikke Stian!

AnonymBruker
Skrevet

Synes så synd på Stephan. Han virker som den eneste reale personen der inne! Men håper vel egentlig for han sin skyld at han ryker i dag. Virker ikke som om han har det noe ålreit der.... :sjenert:

AnonymBruker
Skrevet

Liker Joakim jeg! Han passer på Stephan.

Passer på Stephan?

AnonymBruker
Skrevet

Trodde han stian var fredet jeg?

Gjest Canis lupus
Skrevet

Trodde han stian var fredet jeg?

Siden Kim og Heidi klarte oppdraget kunne de ta fredningen hans og gi den til hvem de vil. Og de valgte å gi den til Joachim.

Gjest Canis lupus
Skrevet

Hvis Ole ryker blir jeg SINT! :kjefte:

Han er så kjekk! :rodmer:

AnonymBruker
Skrevet

Siden Kim og Heidi klarte oppdraget kunne de ta fredningen hans og gi den til hvem de vil. Og de valgte å gi den til Joachim.

Åja. det fikk jeg ikke med meg. det var dårlig gjort av kim og heidi syns jeg. de skulle gitt den tilbke til han!! tror begge de to leker søte og snille, men er noe helt annet i virkeligheten..

AnonymBruker
Skrevet

Passer på Stephan?

Dårlig ordbruk. Men mente at J spurte de andre hvor Stephan var, for han ville ikke at han skulle henge alene på rommet.

Skrevet

Hvis Ole ryker blir jeg SINT! :kjefte:

Han er så kjekk! :rodmer:

Enig!! Han er eneste kjekke gutten på PH.

AnonymBruker
Skrevet

Seriøst, Triana - blåskjellkjole???

• Liker 1
Gjest Canis lupus
Skrevet

Dårlig ordbruk. Men mente at J spurte de andre hvor Stephan var, for han ville ikke at han skulle henge alene på rommet.

Det er bare spill, Joachim spiller som bare det. Han sa jo det den andre dagen eller noe at han kom til å være snill med Stephan fordi det ville lønne seg seinere til hans fordel. Sa noe lignende her om dagen. Han liker ikke Stephan, bare er snill for å få noe ut av det selv.

Skrevet

... og der var Stephan ute. Godt at han er ute, så slipper han å "lide" seg gjennom nok en uke! Fikk vondt av han!

• Liker 1
Gjest Canis lupus
Skrevet

... og der var Stephan ute. Godt at han er ute, så slipper han å "lide" seg gjennom nok en uke! Fikk vondt av han!

Signerer. To uker måtte han vel lidd seg igjennom, ettersom at en dame må ut snart..

Får så vondt av han stakkar, og tenk hva han tenker når han ser alt hva som har skjedd og blitt sagt uten at han har vist det.. :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...