Gå til innhold

Paradise Hotel 2011

Fremhevede innlegg

Gjest Jente1990:)
Skrevet

sender di den norske versjonen i danmark da??

Jepp. De sendte både sesong 1 og 2. Tipper de sender denne å.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jepp. De sendte både sesong 1 og 2. Tipper de sender denne å.

Danskene ler vel av oss nå. PH Norge er ikke så mye å skryte av :sjenert:

Endret av Gigi
Skrevet

Danskene ler vel av oss nå. PH Norge er ikke så mye å skryte av :sjenert:

Jeg tror den Norske blir sendt litt senere. Tror de sender den Danske i Danmark nå :) Var i hvert fall sånn i fjor. De kommer til å bli SÅ skuffet når de får se den Norske :fnise:

Gjest Emily25
Skrevet

Haha ja. Det har nok vært noen kjedelige episoder så langt... men gi dem litt tid, så blir det nok mer action og spenning etter hvert! Håper og tror Stephan ryker ut, fordi jeg syns så synd på han og vil han alt bedre enn Paradise. Skulle ønske jeg bare kunne hoppe inn i tven og si til Stephan at han fortjener så mye bedre. Hehe...

Ellers er nok så langt Ole C, Kim og Heidi favorittene mine. De kjedeligste og snilleste menneskene der ja. Og Stian og Niclas kan godt ryke ut SNAAAREST altså! Spesielt Stian... HVORFOR i det hele tatt ble han valgt egentlig. Paradise ser jo blant annet etter utseende på deltakerne og der skjønner jeg ikke hvorfor Stian ble valgt. Sthøgg som faen jo ;) Niclas er liksom FINERE enn Stian... eller så er begge like sthøgge.

Uansett så får vi bare krysse fingre og tær for at det blir mer spennende etter hvert! Go Ole! Hottie!

AnonymBruker
Skrevet

Ellers er nok så langt Ole C, Kim og Heidi favorittene mine. De kjedeligste og snilleste menneskene der ja. Og Stian og Niclas kan godt ryke ut SNAAAREST altså! Spesielt Stian... HVORFOR i det hele tatt ble han valgt egentlig. Paradise ser jo blant annet etter utseende på deltakerne og der skjønner jeg ikke hvorfor Stian ble valgt. Sthøgg som faen jo ;) Niclas er liksom FINERE enn Stian... eller så er begge like sthøgge.

Heidi er jo sthøgg som faen lissom...

AnonymBruker
Skrevet

Fy faen så rå Triana var på kunnskapstesten! Hitler, Mao, Churchill... Lett som bare det. Samme med trekantene. Imponerende av Triana!

Gjest Canis lupus
Skrevet

Fy faen så rå Triana var på kunnskapstesten! Hitler, Mao, Churchill... Lett som bare det. Samme med trekantene. Imponerende av Triana!

Tuller du?

Du tror ikke hu vet fasiten og har øvd seg på trekantene hele natta i forveien? :fnise:

• Liker 1
Skrevet (endret)

Tuller du?

Du tror ikke hu vet fasiten og har øvd seg på trekantene hele natta i forveien? :fnise:

100 % sikker på at hun kunne svarene på forhånd. Trenger ikke å ha så høy iq for å skjønne hun viste fasiten lissom.

Endret av Jente1990:)
Gjest Canis lupus
Skrevet

100 % sikker på at hun kunne svarene på forhånd. Trenger ikke å ha så høy iq for å skjønne det lissom.

Det veit da jeg ;) Bare reagerte på AnonymBruker sin kommentar :ler:

Skrevet

Det veit da jeg ;) Bare reagerte på AnonymBruker sin kommentar :ler:

Ja jeg mente AB. Siterte feil person :gjeiper:

Skrevet

Jeg vil bare ha ut Stephan, så jeg slipper å se han lide! :tristbla:

Skrevet

Jeg håper for guds skyld ikke denne sesongen blir sendt i Danmark. Noe så pinlig! :sjenert:

Hvor stor er sjansen for at Jeanette velger Stephan da? Den kan ikke være stor.

Skrevet

jeg vil ha stephan ut. Han har ingenting på PH å gjøre ass.

Har også merket at det er kommet noen ikke så fullt så pene menn så langt, men han som står bak PH ser ikke bare etter bra utseende.de ser etter ålreit utseende, men de legger også stor vekt på hvor langt deltakerne vil gå for å være på hotellet. Og selvsagt er de jo litt ute etter drama for seertallets skyld.

Jeg ville ikke at Mats skulle ryke forrige gang!

Gjest caramiacaramella
Skrevet

Jeg blir så irritert av at Stephan snoker så mye! Føler at hver episode står han og hører på andres samtaler uten at de vet det. Det blir jo for dumt om man skal holde på slik.

AnonymBruker
Skrevet

Svarene ble nok gitt til henne, du....... :skratte: :gjeiper:

AnonymBruker
Skrevet

Dette er ironi, eller?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Sender de virkelig Paradise Hotel Norge i danmark og andre land?

Er det forretsen flere av deltakerene enn maren og jeanette som har blogg?

Gjest Canis lupus
Skrevet

Sender de virkelig Paradise Hotel Norge i danmark og andre land?

Er det forretsen flere av deltakerene enn maren og jeanette som har blogg?

Hva er bloggen dems?

Gjest Canis lupus
Skrevet (endret)

Dæven, dette var ikke Hotel Cæsar tråden!

Endret av Canis lupus
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva er bloggen dems?

... dems? Hvor har du lært det ordet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...