Gå til innhold

Paradise Hotel 2011

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg merker jeg mister interessen. Gidder knapt se en hel episode lengre. Kjedelig!

Hadde ønsket de sendte inn en jente som kunne laget litt sjau. Guttene er jo bare sikre på at Stephan ryker, så de slapper av. Jentene har jo ikke konkurrert om plassen sin i det hele tatt.

Nei, få litt gang på sakene!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nok en kjedelig episode. Hva er det med Paradise hotel i år? Sikkelig nedtur så langt. Skal det forsette slik gidder jeg ikke å se på.

Jeg tror nok Stephan ryker imorgen. Det er ikke sjans i havet at Jeanette velger han ovenfor Ole.

Skrevet

Jeg hadde håpet på litt action og at noe gøy ville skje i denne episoden, men neida! :roll:

Jeg liker Joachim jeg. Han er vel den eneste som faktisk har villet blitt bedre kjent med Stephan og prøvd litt å få han inn i varmen. Mens de andre har bare gitt faen. Liker heidi veldig godt å. Hun virker utrolig snill og oppegående.

Skrevet

Dette begynner å bli så kjedelig at jeg ikke vet hvor lenge jeg kommer til å gidde :sovne:

Joachim er en falsk drittsekk, han snakket jo ikke med Stephan for å "få ham inn i varmen", han snakket med ham for at han skulle hjelpe ham senere. Han har jo sagt til alle de andre at han vil ha ham ut.

Jeg håper INDERLIG at det kommer inn en ny, morsom jente neste uke, og at hun sender ut Jeanette eller Madelen. Også håper jeg faktisk at Stephan ryker nå, for jeg synes så synd på ham. Han fortjener å slippe å være med på det der.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker sponsorene, jeg: Betakaroten og de morsomme assosiasjonene jeg får av Bruno Banani.

Ellers synes jeg programmet er kjedelig og pinlig, men må se på litt av og til for å ha noen å kritisere :roll:

Skrevet

Synes Joachim er så søt med retta hår :fnise: Håper egentlig Stepahan ryker imorgen noe jeg tror han gjør å.

Hvis det er like kjedelig neste uke å, så droppet jeg hele denne sesongen og venter spent på den Danske kommer. Der er i hvert fall ikke folk redde for å lage drama og spille spillet. Skjønner ikke hvorfor de Norske alltid er så redde fot å spille sillet og er så kjipe. De er der jo kun på badeferie!!

Gjest Jente1990:)
Skrevet

Skulle ønske de Norske kunne lage litt action i første episode med ekser og sånn jeg. Så blir det ikke Så forbanna kjedelig liksom. I sesong 5 av DK hadde de fått med en fra sesong 4 som hadde rota med alle jentene i startcastet! Jentene presenterte seg for gutta og ingen ante noen ting, men litt senere i samme episode, så kom han inn og da fikk alle seg et sjokk :fnise: Jentene skulle da velge om han fikk bli eller ikke og det fikk han :)

I sesong 1 av Norge ble det jo litt action da rune og Ida var ekser og på toppen av det hele så sjekket Vegard inn som var kompisen til Rune og han og Ida hadde hatt sex.

Denne sesogen så langt har vært SÅ ræva kjedelig. Idag så jeg bare halve episoden pga det var ikke noe gøy. Tror ikke jeg gikk glipp av så mye akkurat. Venter enda på at det skal ta seg opp. Håper det sjekker inn en kul person neste uke som kan lage litt liv og røre. Utrolig mange kjipe og kjedelige folk Tv3 har funnet denne gangen.

AnonymBruker
Skrevet

skjønner meg ikke helt på folk her inne.. Klager over Joachim som faktisk har spilt spillet mest, at han vil dere ha ut.. samtidig som dere klager over at det er så kjedelig fordi dem ikke spiller spillet.. da er det jo best om di som faktisk bare er der på badeferie kanskje forlater hotellet snart..

for min del kan stephan bare ryke, han gjør jo ikke no ut av seg der allikvel..

Gjest Raindrops
Skrevet

Jeg synes alle kan ryke, så kan de sende inn noen bitchy dansker istedenfor.

• Liker 2
Gjest Linda sofie
Skrevet

Jeg synes alle kan ryke, så kan de sende inn noen bitchy dansker istedenfor.

Enig! Paradise Hotel Danmark er bare sååååå mye bedre enn Paradise hotel Norge. Danskene er mye kulere og lager 100 ganger mer liv enn de Norske. Danskene er hvert fall ikke redde for å spille spillet. Er man ikke taktisk og bare ligger å soler seg hele dagen får man jo kjeft :fnise: Nei send inn noen kule Dansker som kan lage litt liv ;)

Sesong 1 og 2 var mye bedre enn denne sesongen her selv om vi ikke har sett hele sesongen enda. Men de to første sesongene var da ikke så kjedelige de 2 første ukene.

Skrevet

Sesongen har startet rimelig kjedelig ja :( Håper det skjer litt mer action fremover nå!! Men når det er sagt så synes jeg Kim kler rollen som general bra =P "Giiiiv akt" :D

Gjest Cerridwen
Skrevet

Tykkjer Triana såg mykje betre ut i fjor, når Mari Haugersveen var sminkør/stylist.

Har ikkje vært heilt fan av sminka hennar i år.

Skrevet

Jeg gleder meg til den danske, jeg. Fine, fine danskene :rodmer: Æsjenordmenn. Selv om de er langt fra representative, gjør de meg faktisk litt flau av å være norsk. Tenk om de sitter i Danmark og ser på norske Paradise Hotel. Tenk alt det stygge de sier om oss!

Skrevet (endret)

Er ikke sikker på om jeg synes det er kjedlig, rett og slett fordi det er kjedelig, eller om det er fordi jeg begynner å bli lei konseptet og hele PH :vetikke: Men kan ikke si at det frister å følge mer lengre :filer:

Endret av NoFame
Skrevet

Jeg skal følge med videre, absolutt :nigo: Når man blir litt mer "kjent" med gjengen er det like spennende og vanedannende som alltid :jepp:

Og jeg er enig med Cerridwen, Triana har TAPT seg iår..

Gjest Canis lupus
Skrevet

Får bare mer og mer vondt av Stephan.. Er sånn at jeg håper han ryker i morgen, så slipper han alle de andre :sjenert: Han er jo bare snill og grei, han bare har ikke helt kontrollen i fylla og sier dumme ting.. Og de andre gjør jo en fjær til 10 høns..

Hvor er Heidi fra? Hu snakker så utrolig rart innimellom, virker som om hun ikke har lært hvordan noen ord skal uttales..

Er litt kjedelig i år ja, men vi sa jo det samme i fjord. At det var så kjedelig og blablabla. Men så var det jo plutselig ikke så kjedelig lenger :ler: Vi er bare bortsjemte med danske-programmet, og da blir det sååååå mye kjedeligere :ler:

Gjest Jente1990:)
Skrevet

Jeg gleder meg til den danske, jeg. Fine, fine danskene :rodmer: Æsjenordmenn. Selv om de er langt fra representative, gjør de meg faktisk litt flau av å være norsk. Tenk om de sitter i Danmark og ser på norske Paradise Hotel. Tenk alt det stygge de sier om oss!

Haha gruer meg neste til denne sesongen skal bli vist i Danmark. Herregud de må jo le av oss. Kjedelige Nordmenn tenker de sikkert. Skulle ønske de bare kunne droppe denne sesongen og sende den danske med en gang!

• Liker 1
Skrevet

Joachim skremmer meg hver gang han popper opp på skjermen. Håret, tennene .. :sjokkbla: Må bare legge til at tennene på årets deltakere er helt forferdelige. Han nye fyren, Stian?, har så utrolig langt ansikt! Hahaha! :legrine:

Gjest Canis lupus
Skrevet

Joachim skremmer meg hver gang han popper opp på skjermen. Håret, tennene .. :sjokkbla: Må bare legge til at tennene på årets deltakere er helt forferdelige. Han nye fyren, Stian?, har så utrolig langt ansikt! Hahaha! :legrine:

Jeg skvetter litt jeg også.. Han er ikke så pen at det gjør noe.. Hadde han holdt munnen lukket så.. men han prater og smiler hele jævla tiden jo.. :sjenert:

Skrevet

Haha gruer meg neste til denne sesongen skal bli vist i Danmark. Herregud de må jo le av oss. Kjedelige Nordmenn tenker de sikkert. Skulle ønske de bare kunne droppe denne sesongen og sende den danske med en gang!

sender di den norske versjonen i danmark da??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...