VirreVapp Skrevet 16. mars 2011 #361 Skrevet 16. mars 2011 Maren: "Skjønner'u hva jeg mener"? Ja, Maren, vi SKJØNNER hva du mener. Du er omtrent like diskret som en dampveivals!! Tacky dame! 4
Gjesten Skrevet 16. mars 2011 #362 Skrevet 16. mars 2011 Jeg ble så oppgitt da Stephan selv fortalte de andre at han hadde lyttet på samtalen. Han hadde jo sluppet unna med det hvis han bare hadde holdt kjeft! Jeg synes Heidi er skikkelig søt, jeg. Ikke den smarteste kniven i skuffen, men det finnes jo ikke et vondt bein i jenta. Egentlig synes jeg de har vært utrolig dårlige til å velge ut folk i år. Det var faktisk bedre i fjor, og jeg synes i utgangspunktet de var tragiske og. Håper viiiirkelig at det kommer inn noen nye og dytter ut alle de gamle snart...
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2011 #363 Skrevet 16. mars 2011 Har fått Maren så jææævleg langt opp i halsen. Ingen vil høyre om hverken vibratorane dine eller analsexerfaringar..herrejesus. Meir vulgær og usmakeleg kjerring skal ein leite lenge etter. Håpar også Stephan blir sendt heim. Alle behandlar han så sjukt dårleg der inne, får heilt vondt av han. Jeg trodde nesten ikke det var mulig å bli så dum som Maren er...
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2011 #364 Skrevet 16. mars 2011 Det er jo gøy at Maren er det, hun er jo så lett å mislike, hun er jo helt vill. Beundrer henne for at hun tør å være sånn som hun er. Synes ikke hun er den dummeste der i det hele tatt. Heidi, derimot, skjønner jeg ikke at noen liker. Hun er gørr kjedelig. Tenk om alle deltakerne var som Heidi. Da var det ikke mange som ville sett på PH. Madelen og Jeanette er også litt kjedelige og pripne, men ikke så kjedelige som Heidi. Ser for meg at Heidi kan stå trygt helt til slutten, og at det ALDRI skjer noe, aldri en konflikt, aldri et problem, aldri noe interessant. Hun er der på badeferie. Det er kjedelig det.
Gjest Linda sofie Skrevet 16. mars 2011 #365 Skrevet 16. mars 2011 Syntes så synd på Stephan De er skikkelig slemme med han. Greit nok at det er frekt å lytte på andres samtaler, men herregud hadde jeg hørt navnet mitt eller vist at de diskuterte meg negativt ville jeg også lyttet. Jeg liker Heidi best! Hun er så søt og ekte, selv om hu ser litt fake ut på "nærfilmingen" (Er et eller annet med ansiktet som virker uekte.) Og nå er jeg lei Joachim. Har irritert meg over han fra dag en, han tror han er så forbanna smart... Og kanskje greit med barnslige leker nå? Og Ole Christian er så kjekk (Unnskyld meg, men fy faaen hvor stygg han nye er. Skikkelig idiot er han og! ) Hadde jeg gått forbi et av rommene å hørt noen hadde sagt navnet mitt, så hadde jeg blitt utrolig nysgjerrig og tror jeg hadde stått å lyttet ja. Man vil jo gjerne vite hva som skjer. Haha ja Stian er så lite pen. Også den kroppen da Sikkelig pingle.
Gjest Linda sofie Skrevet 16. mars 2011 #366 Skrevet 16. mars 2011 Egentlig synes jeg de har vært utrolig dårlige til å velge ut folk i år. Det var faktisk bedre i fjor, og jeg synes i utgangspunktet de var tragiske og. Håper viiiirkelig at det kommer inn noen nye og dytter ut alle de gamle snart... Æsj ja. Jeg er sikkelig skuffet over folkene i år. Men tror det blir vanskelig å dytte ut startcastet. Er jo som regel de som litt kongene på haugen og styrer det meste. Denne sesongen har vært gørr kjedelig til nå. Jeg venter fortsatt på at det skal ta seg opp og at folk kan bli litt mer taktiske, men tviler på det for alle er jo der på badeferie
Despicable Me Skrevet 16. mars 2011 #367 Skrevet 16. mars 2011 Jeg ble så oppgitt da Stephan selv fortalte de andre at han hadde lyttet på samtalen. Han hadde jo sluppet unna med det hvis han bare hadde holdt kjeft! Helt enig! Han burde heller ha brukt det til sin fordel.. Men jeg lurere på hvordan han egentlig er, spiller han slik eller er han litt "korttenkt"? Han passer ikke akkurat inn der, men han virker litt.. *finner ikke ord* ung i forhold til alderen kanskje
Gjesten Skrevet 16. mars 2011 #368 Skrevet 16. mars 2011 Helt enig! Han burde heller ha brukt det til sin fordel.. Men jeg lurere på hvordan han egentlig er, spiller han slik eller er han litt "korttenkt"? Jeg tror kanskje han er litt korttenkt i fylla. Det kan godt hende det han hørte såret ham, og at han egentlig hadde behov for å prate om det, så da kom det ut mens han drakk. Han passer ikke akkurat inn der, men han virker litt.. *finner ikke ord* ung i forhold til alderen kanskje Jeg synes tvert imot han virker som den eneste som ikke er umoden for alderen. Det er derfor han ikke passer inn. Det virker som han ikke vet helt hvordan han skal forholde seg til alt dramaet, sikkert fordi han ikke er vant til sånt tull. 1
smalls Skrevet 16. mars 2011 #369 Skrevet 16. mars 2011 Håper på litt ordentlig action i kveld. Begynner å bli en smule lei dette Stephan og Jeanette dramaet jeg
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2011 #370 Skrevet 16. mars 2011 Vet det er mange som har syns at Christina er stygg uten sminke, men bedre at hun tør å ta den av, enn at hun sover med sminken på som de andre jentene 3
Gjest Cerridwen Skrevet 16. mars 2011 #371 Skrevet 16. mars 2011 Tykkjer ikkje Christina er stygg uten sminke, berre ein smule skummel.
Gjest Silvermist Skrevet 16. mars 2011 #373 Skrevet 16. mars 2011 Heidi er så morsom å høre på Ja Jeg liker henne jeg, hun er så søt (og så har hun veldig fint fornavn...hehe)
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2011 #374 Skrevet 16. mars 2011 Får vondt av Stephan. Jeg føler for å beskytte han.. Syns han var litt smårar i går og jeg begynner å lure på humoren hans, men jeg føler de andre bare har bestemt seg for at han ikke passer inn og dermed fryser han ut.. Og så blir han desperat fordi han merker at stemningen er helt klein og at han ikke har like gode relasjoner til de andre som de har til hverandre. Og han er jo ikke "sjuk i huvve" bare fordi han tyvlytter?! Og han hørte jo at de nevnte navnet hans. Hadde jeg følt meg så uttafor hadde jeg sikkert tyvlytta jeg og.. Huff håper nesten at han må dra hjem slik at han slipper å tabbe seg mer ut på tv, men produsentene vrir det nok til at han får bli siden han er eneste "dramaet" som er der inne.
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2011 #375 Skrevet 16. mars 2011 Heidi var finere uten/med lite sminke enn med festsminke. Hun ser så rar ut med masse sminke:s Ganske søt uten faktisk! 1
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2011 #376 Skrevet 16. mars 2011 Heidi var finere uten/med lite sminke enn med festsminke. Hun ser så rar ut med masse sminke:s Ganske søt uten faktisk! Det samme tenkte jeg også. Er ikke hun makeup artist? Syns det ble nevnt noe om det.. Men jeg syns sminken var lagt veldig pent og proft og alt det der, men det var på en måte som om hun ikke hadde sminket seg i forhold til det som var pent og passet best til hennes ansikt.. Tenker på formen på øye, munn, selve ansiktet osv.. Men for all del, flott jente, og hun virker som den hyggeligste der inne. Min favoritt akkurat nå
Gjest Silvermist Skrevet 16. mars 2011 #377 Skrevet 16. mars 2011 Joakim ser veldig spesiell ut med "rett" hår..
Gjest Silvermist Skrevet 16. mars 2011 #378 Skrevet 16. mars 2011 Ååå...Stephan er så søt og naiv Uffameg 1
smalls Skrevet 16. mars 2011 #379 Skrevet 16. mars 2011 (endret) Lurer på hva premien eller fordelen til H og K er hvis de har klart oppdraget? Tipper de kun får et brev eller noe hvor det står: Gratulerer dere klarte oppdraget og nå blir det en stor fest for dere på hotellet. Synes forresten oppdraget var utrolig teit men. Få folka til å vaske rommene og løpe gjennom en liten hinderbane. Endret 16. mars 2011 av smalls
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2011 #380 Skrevet 16. mars 2011 Jeg benker meg foran Paradise hver dag, men det er så nedtur hver gang! Det skjer jo ikke noe action der Nå må snart spillet komme i gang!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå