AnonymBruker Skrevet 3. juni 2011 #3661 Skrevet 3. juni 2011 Synes det var drøyt at Kim ble disket egentlig, han ville nok fått Ole til å stille seg bak Heidi uansett den kvelden, det var jo ikke akkurat slik at han ville røket om det ikke var for den lappen, men uansett dumt å jukse så da må han jo ta konsenkvensene, men jævlig surt å dra det opp på finale-dagen! Ole gjorde visst alt for at Niklas skulle vinne, jævlig påtatt å få sååå dårlig samvittighet når han fortalte det, hadde han følt seg så jævlig så ville han holdt kjeft.
HappyFace Skrevet 3. juni 2011 #3662 Skrevet 3. juni 2011 Var det en grunn til at akkurat de to kom inn igjen? var det ikke noe med at Micke røyk ut pga at Kim jukset ? jeg såg ikke på paradise akkurat den uka, så er usikker selv. synes bare jeg har lest det et sted
Gjest Armule Skrevet 4. juni 2011 #3663 Skrevet 4. juni 2011 Synes det var drøyt at Kim ble disket egentlig, han ville nok fått Ole til å stille seg bak Heidi uansett den kvelden, det var jo ikke akkurat slik at han ville røket om det ikke var for den lappen, men uansett dumt å jukse så da må han jo ta konsenkvensene, men jævlig surt å dra det opp på finale-dagen! Ole gjorde visst alt for at Niklas skulle vinne, jævlig påtatt å få sååå dårlig samvittighet når han fortalte det, hadde han følt seg så jævlig så ville han holdt kjeft. Det er jo absolutt ikke sikker at Ole hadde stilt seg bak Heidi, da. Det sa de jo begge selv i finalen. Diskingen var dermed ganske rettferdig, siden han hadde måttet gå ut om han ikke klarte det.
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2011 #3664 Skrevet 4. juni 2011 Synes det var drøyt at Kim ble disket egentlig, han ville nok fått Ole til å stille seg bak Heidi uansett den kvelden, det var jo ikke akkurat slik at han ville røket om det ikke var for den lappen, men uansett dumt å jukse så da må han jo ta konsenkvensene, men jævlig surt å dra det opp på finale-dagen! Ole gjorde visst alt for at Niklas skulle vinne, jævlig påtatt å få sååå dårlig samvittighet når han fortalte det, hadde han følt seg så jævlig så ville han holdt kjeft. Niklas var jo bestevennen til Ole der inne. Ole ville nok følt at han sviktet bestevennen grovt dersom han lot Kim vinne over han ved juksing. (Selv om ingen hadde fått vite det, ville han nok følt seg jævlig for det.) Men jeg tror Kim var den nestbeste vennen til Ole de inne. Så dersom finalistene hadde vært Kim og Micke for eksempel, hadde kanskje ikke Ole sagt noe. 1
Violetsky Skrevet 4. juni 2011 #3665 Skrevet 4. juni 2011 (endret) Samtidig tror jeg ikke Ole hadde sagt noe om det var Niklas og ikke Kim som hadde juksa. Han hadde aldri i verden avslørt bestekompisen! Endret 4. juni 2011 av Rosa Pute 1
pita27 Skrevet 4. juni 2011 #3666 Skrevet 4. juni 2011 (endret) var det ikke noe med at Micke røyk ut pga at Kim jukset ? jeg såg ikke på paradise akkurat den uka, så er usikker selv. synes bare jeg har lest det et sted Micke røyk ut fordi Kim jukset ja, men jeg leste at produksjonen visste ikke om Oles hemmelighet før finaledagen, så da kan ikke dette være grunnen til at Micke og Nora kom inn igjen fremfor noen andre. Endret 4. juni 2011 av pita27
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2011 #3667 Skrevet 6. juni 2011 Dere klager på en kjedelig sesong. Så klager dere på at noen spiller spillet kvalmt og noen klager på litt juksing, og væremåten til de forskjellige folka. Men hvordan vil dere egentlig at ting skal være ? Bare masse krangling, sex og flere fantestreker og null spilling og skittne knep ? Paradise hotel er vel kjedelig fordi vi forventer så mye. Vi har sett på de galne dansker, og håper at alle er like dem. Men det har ikkje skjedd alt for mye de andre sesongene i norge heller. Pluss er jo bra at de alle er nokså goe venner, da slepper vi alle unna med å betale våre skattepenger for at folkene må bli innlagt på psykriatisk sykehus i ettertid.
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2011 #3668 Skrevet 6. juni 2011 Jeg er veldig enig med deg og jeg vil heller se et litt kjedelig PH en den stygge mobbingen som foregikk første sesongen. Det var bare helt grusomt og burde var stoppet på et mye tidligere tidspunkt. 2
Sarafina Skrevet 6. juni 2011 #3669 Skrevet 6. juni 2011 Jeg er veldig enig med deg og jeg vil heller se et litt kjedelig PH en den stygge mobbingen som foregikk første sesongen. Det var bare helt grusomt og burde var stoppet på et mye tidligere tidspunkt. Akkurat dette er jeg veldig enig i. Nanna og Lene oppførte seg som noen forferdelige kvinnemennesker, har aldri sett maken. For noen folk. Unnskyld at jeg sier det. Og ja, det burde vært stoppet mye før. Heidi f eks fikk mye kritikk i år, men det var bare barnemat i forhold. Det dreide seg jo stort sett om spillet, men litt baksnakking var det jo, men ikke mobbing av en bestemt person. Når det er sagt, er jeg en av de som syntes PH var litt kjedelig i år, sammenliknet med i fjor f eks. Bortsett fra på slutten, det tok seg opp veldig. Har dere sett den danske sesongen? Der er det intriger og party, men uten bitching og baksnakking for det meste. Slik var det ihvertfall i sesong 5. (I fjor var det en som het Stina som mobbet litt, og det var ikke bra.)
Miss Desiree Skrevet 6. juni 2011 #3670 Skrevet 6. juni 2011 Uvant at det ikke er paradise hotel denne uken 2
HappyFace Skrevet 6. juni 2011 #3671 Skrevet 6. juni 2011 Uvant at det ikke er paradise hotel denne uken Ja, enig. Det føles litt "tomt" på en måte, at det ikke er Paradise Hotel lengre. Savner det litt ja, var liksom et lite lyspunkt i hverdagen. En time i hverdagen der jeg bare slappet totalt av, og koste meg
Sarafina Skrevet 7. juni 2011 #3673 Skrevet 7. juni 2011 Ja, enig. Det føles litt "tomt" på en måte, at det ikke er Paradise Hotel lengre. Savner det litt ja, var liksom et lite lyspunkt i hverdagen. En time i hverdagen der jeg bare slappet totalt av, og koste meg Enig! skulle ønske den danske versjonen ble sendt på TV3 i år også! Ms Nasdaq: det er dansk versjon, men den blir ikke sendt her i Norge. Er det noen son vet hvor jeg kan se denne på nett? Vet jeg har spurt før, men jeg har ikke funnet ut av det!
cascadas Skrevet 8. juni 2011 #3674 Skrevet 8. juni 2011 Enig! skulle ønske den danske versjonen ble sendt på TV3 i år også! Ms Nasdaq: det er dansk versjon, men den blir ikke sendt her i Norge. Er det noen son vet hvor jeg kan se denne på nett? Vet jeg har spurt før, men jeg har ikke funnet ut av det! tv3play.. hvis ikke kan du gå på tv3.dk
Gjest NozMonster Skrevet 8. juni 2011 #3675 Skrevet 8. juni 2011 Ja, enig. Det føles litt "tomt" på en måte, at det ikke er Paradise Hotel lengre. Savner det litt ja, var liksom et lite lyspunkt i hverdagen. En time i hverdagen der jeg bare slappet totalt av, og koste meg helt enig med du! men i morgen ( torsdag altså), så er det premiere på en ny serie for da ph gikk Dvs: i morgen kl 21.30 på tv3! jeg tror den er verdt å få med seg! og timen etter, altså 22.30 er det NOK en premiere på tv3 kanskje vi allemann skal få med oss disse premierene, og så opprette en ny tråd om dem? for nå burde vel enkli denne tråden takke for seg?
Xaphan Skrevet 8. juni 2011 #3676 Skrevet 8. juni 2011 Jeg har begynt å se sesong 1 om igjen jeg... Der er det jo masse spilling, grining og drama fra dag en! 1
Gjest Emera Skrevet 8. juni 2011 #3677 Skrevet 8. juni 2011 tv3play.. hvis ikke kan du gå på tv3.dk Vi her i Norge får ikke se den på dansk TV3, dessverre. De hegner om sin PH, de. Den eneste muligheten er at norsk TV3 kjøper den og legger den ut på tv3play, men det har de visst ikke tenkt å gjøre. Svenskene derimot, de får se den på tv6play...
Sarafina Skrevet 10. juni 2011 #3678 Skrevet 10. juni 2011 Vi her i Norge får ikke se den på dansk TV3, dessverre. De hegner om sin PH, de. Den eneste muligheten er at norsk TV3 kjøper den og legger den ut på tv3play, men det har de visst ikke tenkt å gjøre. Svenskene derimot, de får se den på tv6play... http://viaplay.dk/Tv/Series/Reality/Paradise-Hotel/7.list jeg ble så glad når jeg så den siden her. Men så viste det seg at innholdet kun vises innenfor danmarks grenser...
frøken gurine:) Skrevet 12. juni 2011 #3679 Skrevet 12. juni 2011 (endret) makan til dritt.. hadde håpet om at vi kunne se ph Dk på tv6.se. men dem har vist også finni ut at man helst må bo i sverige for å se den!! det er urettferdig! Endret 12. juni 2011 av frøken gurine:)
Gjest Emera Skrevet 13. juni 2011 #3680 Skrevet 13. juni 2011 Men da står det kun igjen å bombardere TV3 med e-poster, og mase, mase, mase!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå