AnonymBruker Skrevet 15. mars 2011 #341 Skrevet 15. mars 2011 General og generinne...? Ja, og i og med at han har kroppstyngden på overkroppen så blir det tyngre å ta hang-ups Joachim fikk også bevist hvor mye smartere han er enn de andre...
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2011 #342 Skrevet 15. mars 2011 Ja, og i og med at han har kroppstyngden på overkroppen så blir det tyngre å ta hang-ups Joachim fikk også bevist hvor mye smartere han er enn de andre... Og Maren fikk vist at hun er så smart...
Gjest Anuket Skrevet 15. mars 2011 #343 Skrevet 15. mars 2011 Helt utrolig....hvordan kan de bomme på så mange kjente fjes? Det var jo ikke vanskelig :dåne: 3
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2011 #344 Skrevet 15. mars 2011 Håper ikke de hopper oppi betongsenga 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2011 #345 Skrevet 15. mars 2011 Synes litt synd på Stephan. Han er litt outsider, stakkar. Dessuten virker det ikke som om han skjønner at Jeanett ikke vil ha noe med han å gjøre i det hele tatt. hvordan kan han IKKE se de sinnsykt sterke signalene hun sender til han? 2
Gjest Krizzy Skrevet 15. mars 2011 #346 Skrevet 15. mars 2011 Jeg fikk litt vondt av Stephan som måtte høre det. 1
Tears.of.the.Sun Skrevet 15. mars 2011 #347 Skrevet 15. mars 2011 Det er til pass åt idioten hvis han absolutt skal lytte på andres samtaler...
Spoven Skrevet 15. mars 2011 #348 Skrevet 15. mars 2011 Jeg håper de sender Stephan hjem denne uka, han fortjener ikke å bli behandlet slik av de andre. Jeg synes dette grenser til mobbing. 8
Gjest Linda sofie Skrevet 15. mars 2011 #349 Skrevet 15. mars 2011 Gleder meg til paradise Hotel Danmark kommer jeg. Da blir det garantert andre boller! Synes denne sesongen har vært utrolig kjedelig til nå. Det er jo helt klart at Stephan og Jeanette ikke kommer overrens. Når man må gjemme seg for partneren sin pga man ikke vil snakke med h*n, så er det ikke bra. Har fått sikkelig sansen for Joachim nå Synes han er kul.
Xaphan Skrevet 15. mars 2011 #350 Skrevet 15. mars 2011 Jeg tror jeg heier på joachim og christina. Begynner også å like Heidi, hun er jo faktisk veldig søt!
Gjesten Skrevet 15. mars 2011 #351 Skrevet 15. mars 2011 Jeg blir bare mer og mer irritert på Jeanette. Biiiiiiitch. Kunne hun ikke bare si til Stephan "ja, ok, Ole kommer til å stå bak meg"? Det er jo ikke som om hun er i fare, det blir jo Stephan som ryker uansett. Og jeg skjønner ikke hvorfor alle blir så sure på lyttingen. Synes det er smart, jeg. De spiller et spill, og når Stephan lytter får han meg seg hva som skjer. Smart. 1
Gjest Cerridwen Skrevet 15. mars 2011 #352 Skrevet 15. mars 2011 Har fått Maren så jææævleg langt opp i halsen. Ingen vil høyre om hverken vibratorane dine eller analsexerfaringar..herrejesus. Meir vulgær og usmakeleg kjerring skal ein leite lenge etter. Håpar også Stephan blir sendt heim. Alle behandlar han så sjukt dårleg der inne, får heilt vondt av han. 2
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2011 #353 Skrevet 15. mars 2011 Jeg har ikke sett ferdig kveldens episode ennå, men fra i går var konklusjonen min klar at Madelen er utrolig feig og ubrukelig (hvorfor kaller hun en person føkka i hue på nasjonal tv når hun ikke kjenner alle fakta?). Hun later som hun er åpen for alle mennesker, men er jo prototypen på en baksnakker. I tillegg er jeg fascinerende beskyttende overfor Stephan, han er rett og slett for god for Paradise Hotel. 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2011 #354 Skrevet 15. mars 2011 Jeg har ikke sett ferdig kveldens episode ennå, men fra i går var konklusjonen min klar at Madelen er utrolig feig og ubrukelig (hvorfor kaller hun en person føkka i hue på nasjonal tv når hun ikke kjenner alle fakta?). Hun later som hun er åpen for alle mennesker, men er jo prototypen på en baksnakker. I tillegg er jeg fascinerende beskyttende overfor Stephan, han er rett og slett for god for Paradise Hotel. Og Heidi vant meg litt over i gårsdagens episode når hun fortalte at hun var godt oppdratt og sånt. Synes hun er søt jeg! Lite vondt i jenta, selv om hun kanskje kan være litt veik. Og Maren kan brenne, rett og slett.
Gjest Cerridwen Skrevet 15. mars 2011 #355 Skrevet 15. mars 2011 Jeg har ikke sett ferdig kveldens episode ennå, men fra i går var konklusjonen min klar at Madelen er utrolig feig og ubrukelig (hvorfor kaller hun en person føkka i hue på nasjonal tv når hun ikke kjenner alle fakta?). Hun later som hun er åpen for alle mennesker, men er jo prototypen på en baksnakker. I tillegg er jeg fascinerende beskyttende overfor Stephan, han er rett og slett for god for Paradise Hotel. Har definitivt forandra meining om Madelen etter igår. Mean girl.
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2011 #356 Skrevet 16. mars 2011 Stian ligner på Hallgeir Kvadsheim (fra Luksusfellen). De har like stor/lang panne/hode
Gjest Canis lupus Skrevet 16. mars 2011 #357 Skrevet 16. mars 2011 (endret) Syntes så synd på Stephan De er skikkelig slemme med han. Greit nok at det er frekt å lytte på andres samtaler, men herregud hadde jeg hørt navnet mitt eller vist at de diskuterte meg negativt ville jeg også lyttet. Jeg liker Heidi best! Hun er så søt og ekte, selv om hu ser litt fake ut på "nærfilmingen" (Er et eller annet med ansiktet som virker uekte.) Og nå er jeg lei Joachim. Har irritert meg over han fra dag en, han tror han er så forbanna smart... Og kanskje greit med barnslige leker nå? Og Ole Christian er så kjekk (Unnskyld meg, men fy faaen hvor stygg han nye er. Skikkelig idiot er han og! ) Endret 16. mars 2011 av Canis lupus
frøken gurine:) Skrevet 16. mars 2011 #358 Skrevet 16. mars 2011 men hva skjer med røykinga til Stephan a? noen andre som la merke til det når han satt og røyka med di andre..?? så ikke akkurat ut som det var noe han gjorde til vanlig, gjør han det bare for å tøffe seg for di andre eller tro??
Gjest Raindrops Skrevet 16. mars 2011 #359 Skrevet 16. mars 2011 Kanskje han er festrøyker. De pleier å se ganske dumme ut når de røyker. 1
Gjest Canis lupus Skrevet 16. mars 2011 #360 Skrevet 16. mars 2011 men hva skjer med røykinga til Stephan a? noen andre som la merke til det når han satt og røyka med di andre..?? så ikke akkurat ut som det var noe han gjorde til vanlig, gjør han det bare for å tøffe seg for di andre eller tro?? Han røyker ikke (overhode liksom, han trakk ikke inn røyken og kunne se på hele gutten at dette ikke var noe han gjorde til vanlig)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå