Gjest NozMonster Skrevet 2. juni 2011 #3541 Skrevet 2. juni 2011 sitter og ser på den første episoden igjen, moro å se starten igjen. Så sinnssykt pen Madelen var i starten, før hun la på seg... Det vil jeg også se! artig å se på at deltagerne møtes første gang, nå som vi "kjenner" dem! må man være medlem på tv3 og betale peng for å se?
Gjest NozMonster Skrevet 2. juni 2011 #3542 Skrevet 2. juni 2011 Hvis Niklas og Madde vinner hååper jeg han slipper kula, det hadde vært dritmoro. *føler meg slem* jeg skjønte ikke hva du mente xaphan?
Xaphan Skrevet 2. juni 2011 #3543 Skrevet 2. juni 2011 jeg skjønte ikke hva du mente xaphan? Etter at et par har vunnet får de en kule de holder på, og hvis en av dem slipper kula så får personen alle pengene og den andre får ingenting. Så hvis Niklas slipper kula så vil det si at han får alle pengene mens Madelen ikke får en dritt
Benedicte22 Skrevet 2. juni 2011 #3544 Skrevet 2. juni 2011 Etter at et par har vunnet får de en kule de holder på, og hvis en av dem slipper kula så får personen alle pengene og den andre får ingenting. Så hvis Niklas slipper kula så vil det si at han får alle pengene mens Madelen ikke får en dritt Som om noen av disse pinglene tør å slippe noe kule. 1
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2011 #3545 Skrevet 2. juni 2011 så teit kommentar. dama har lagt på seg 5 kilo. blir da ikke noe mindre pen av det. jo, faktisk. hun er ganske mye rundere i ansiktet nå enn før, og jeg synes ikke det er så pent. Hun ser jo selvfølgelig bra ut fortsatt, men hun var enda mer "knock-out" som slankere. 3
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2011 #3546 Skrevet 2. juni 2011 Det vil jeg også se! artig å se på at deltagerne møtes første gang, nå som vi "kjenner" dem! må man være medlem på tv3 og betale peng for å se? Nei, du får sett det helt gratis på TV3 Play! http://www.tv3play.no/program/paradisehotel
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 2. juni 2011 #3547 Skrevet 2. juni 2011 Gleder meg til finalen. Håoer det blir litt action! 1
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2011 #3548 Skrevet 2. juni 2011 Gleder meg til finalen. Håoer det blir litt action! Det blir kjempespennende! Lurer på om det blir som ryktene sier, eller noe helt annet... I fjor hørte man jo at Emil og Tine vant, og det stemte jo ikke helt, siden Tine vant med Carl. Første året hørte vi at Ida og Petter vant, men så ble det Petter og Benedicte. Så det er ikke alltid at ryktene stemmer.
sophiaM Skrevet 2. juni 2011 #3549 Skrevet 2. juni 2011 Ganske sikker på at ryktene stemmer godt denne gangen, ettersom paret som ble spoilet å vinne, faktisk står sammen i finalen i kveld. Men det blir jo artig å se hva som kan dukke opp allikevel.
Sarafina Skrevet 2. juni 2011 #3550 Skrevet 2. juni 2011 Ganske sikker på at ryktene stemmer godt denne gangen, ettersom paret som ble spoilet å vinne, faktisk står sammen i finalen i kveld. Men det blir jo artig å se hva som kan dukke opp allikevel. Ja absolutt, det blir artig å se Utrolig kjipt når folk spoiler vinnerne! Og det er de samme ryktene jeg har sett / hørt flere forskjellige steder, så det er nok en viss fare for at de stemmer ja....
Gjest NozMonster Skrevet 2. juni 2011 #3554 Skrevet 2. juni 2011 Etter at et par har vunnet får de en kule de holder på, og hvis en av dem slipper kula så får personen alle pengene og den andre får ingenting. Så hvis Niklas slipper kula så vil det si at han får alle pengene mens Madelen ikke får en dritt aaah, du vet alt du xaphan men alle vil vel ha pengene? så da er det vel en selvfølge å ikke slippe kula?
Gjest NozMonster Skrevet 2. juni 2011 #3555 Skrevet 2. juni 2011 Nei, du får sett det helt gratis på TV3 Play! http://www.tv3play.no/program/paradisehotel aaah takk snille
Gjest NozMonster Skrevet 2. juni 2011 #3557 Skrevet 2. juni 2011 Hæ? Velge mellom kreft eller aids? ja, å velge hvem hun skulle gi sin stemme til... hun mente at begge finalistparene er like lite verdige vinnere, så da er det like vanskelig å gi en av dem stemme som å velge mellom kreft eller aids
Mynona Skrevet 2. juni 2011 #3558 Skrevet 2. juni 2011 Hæ? Velge mellom kreft eller aids? Omskrivning av pest eller kolera.
Vofsitofsi Skrevet 2. juni 2011 #3559 Skrevet 2. juni 2011 Oooh, jeg tror jeg har en ide om hva hemmeligheten til Ole er! Jeg tror jeg vet hvem som har juksa!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå