Gå til innhold

Paradise Hotel 2011

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

ojojoj.. er d derfor Heidi gråter så veldig i morgen da?? at Kim blir diska kanskje?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Niclas rota med Kine i senga i allefall.

Og... WÆÆÆÆH!! Hemmeligheter! Juks og fanteri!! :popcorn:

Skrevet

Endelig begynner folk å gjennomskue Heidi! :fnise:

jeg tror Heidi og Kim får lite stemmer i finalen (hvis de kommer dit da, etter at vi får høre denne hemmeligheten om juks)

AnonymBruker
Skrevet

Lurer på om det var en sak om det i media tidligere i år.

Hun fikk et "mystisk" utslett på Paradise. Men GUD for ei flott dame! Kjolen var flott oventil, men den var jo altfor kort, stakkars.

....men.. Syns det var drit kult av Heidi og Kim å gjemme nøklen bedre. Utrolig smart! Ble helt flau over dere som skriver det var dårlig gjort osv.. samme som madde og vindel sa.

De kjemper i en finaleuke!!!!!! ;) De er nødt til å kjempe for seg selv. De vil jo selv vinne. Madde sier de tenker bare på seg selv, og er egoistiske !? Realitycheck... Dette er en konkurranse jente.

Takk for utblåsningen :blush:

Det utslettet får enkelte mennesker når de er nervøse, ikke noe mystisk i det hele tatt

men helt naturlig;).

Skrevet

Det utslettet får enkelte mennesker når de er nervøse, ikke noe mystisk i det hele tatt

men helt naturlig;).

Får et slikt utslett hver gang jeg sitter på et legekontor, får helt noia.

Skrevet

Er det bare jeg som synes alle håndbevegelsene til Triana i innledningen til programmet blir veldig tilgjort?

• Liker 1
Skrevet (endret)

Post spoilerlinkene på andre steder, vær så snill! Det krever all min selvkontroll å ikke klikke meg inn på de! :ler:

Jeg har ikke sett nesten 50 episoder av dette for å få vite hva som skjer i morra.. Men når det er sagt, endelig har PH blitt spennende(litt sent kanskje)! For første gang i år føler jeg at det virkelig er verdt å se på ;)

Endret av zanell
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Får et slikt utslett hver gang jeg sitter på et legekontor, får helt noia.

hehhe:) jeg får det når jeg skal holde foredrag for forsamlinger, skjuler det godt da, hehe;)

Skrevet

hehhe:) jeg får det når jeg skal holde foredrag for forsamlinger, skjuler det godt da, hehe;)

Heh, jeg ser det aldri før jeg kommer hjem og tar en titt i speilet, eller før kjæresten min kommenterer det!

AnonymBruker
Skrevet

Heh, jeg ser det aldri før jeg kommer hjem og tar en titt i speilet, eller før kjæresten min kommenterer det!

:) Synes det er pinlig jeg, vil jo virke merst mulig behersket og proff i slike settinger, hahaha-mange som har det da, ser det ofte på folk som blir intervjua på tv:) :)

Skrevet

Forresten: er det bare jeg som synes det er kleint når Micke ligger i senga å synger for Nora?

• Liker 2
Skrevet

NEI det er du ikke! Jeg skifter kanal..

Gjest NozMonster
Skrevet

jeg lurer på inderlig på åffer ikke alle deltagerne var tilbake på hotellet idag jeg? det er bare et utvalg som får være i juryen?

AnonymBruker
Skrevet

sitter og ser på den første episoden igjen, moro å se starten igjen.

Så sinnssykt pen Madelen var i starten, før hun la på seg... :rodmer:

• Liker 1
Skrevet

Denne har blitt postet flere ganger i dag, vær så snill, ta det i spoilertråden her

Jeg har da ikke spoila noe, det er jo bare tankedrodling??

• Liker 1
Skrevet

jeg lurer på inderlig på åffer ikke alle deltagerne var tilbake på hotellet idag jeg? det er bare et utvalg som får være i juryen?

Det er bare dem som gikk ut etter et visst tidspunkt som får komme tilbake igjen ;)

Skrevet

Vil tro det er kun de som har gått ut de siste par ukene som er med i juryen? Disse har vel vært på et hotell i nærheten siden de ble sendt ut, mens de andre som tidligere har gått ut ble sendt hjem.

Skrevet

Hvis Niklas og Madde vinner hååper jeg han slipper kula, det hadde vært dritmoro. *føler meg slem*

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

sitter og ser på den første episoden igjen, moro å se starten igjen.

Så sinnssykt pen Madelen var i starten, før hun la på seg... :rodmer:

så teit kommentar. dama har lagt på seg 5 kilo. blir da ikke noe mindre pen av det.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...