Gå til innhold

Paradise Hotel 2011

Fremhevede innlegg

Skrevet

Niklas ble vel overkjørt av Madde igjen!

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

hva i svarte er d som går av madde og nic? nå hadde de en gylden sjanse å få ut sine sterkeste konkurenter. IDIOTER

det var jo det de prøvde på da for dem trudde at Kim og Heidi skulle ta konvolutten.. !

• Liker 1
Skrevet

Madde og Niklas tenkte jo egentlig ganske smart da. Det gikk bare ikke i boks.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

hva er det med Madde? skal jeg støtte Nic eller ikke? vil ikke dolke noen i ryggen.. herregud

AnonymBruker
Skrevet

æsj.. Maren igjen. :(

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

det var jo det de prøvde på da for dem trudde at Kim og Heidi skulle ta konvolutten.. !

etter alt Madde har gjort for å hjelpe Kim og Heidi, så tror jeg faktisk ikke d var slik hvertfall hun tenkte.

Skrevet

Nå vet jeg hva hemmeligheten til Ole er!!

Han og Niklas er egentlig kjærster på utsiden og pleier å leie gjennom hele Drammen!!

• Liker 5
Skrevet

Nå vet jeg hva hemmeligheten til Ole er!!

Han og Niklas er egentlig kjærster på utsiden og pleier å leie gjennom hele Drammen!!

:fnise:

Skrevet

Jeg vil virkelig ikke at Heidi og Kim skal vinne :kjefte:

Selvom jeg ikke liker Niclas og Madeleine særlig, vil jeg heller se dem som vinnere :popcorn:

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Nå begynner Madde endelig å skjønne :-) :-)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil virkelig ikke at Heidi og Kim skal vinne :kjefte:

Selvom jeg ikke liker Niclas og Madeleine særlig, vil jeg heller se dem som vinnere :popcorn:

Helt enig :)

Skrevet

Dette ser ut til å kunne bli en spennende finale ;) Men jeg tar det med en klype salt, har trodd det før!

Skrevet

føler egentlig at det det samme hvem som vinner akkurat nå.. håper kanskje mest på heidi og kim men om dem ikke gjør det så er det ikke så nøye om niklas og madde vinner liksom.. :P

Skrevet

Maren gir oss god underholdning til siste slutt :fnise:

heia Niklas og Madelen!

• Liker 1
Gjest NozMonster
Skrevet

ALLE er på festen i kveld - så ja, Micke er nok også der.. Du la kanskje ikke merke til at Maren var der, Mats (var det ikke det han het han som var naken hele tiden), Ole osv...?

nee-eej, ikke ALLE...lurer litt på åffer ikke alle fikk komme tilbake? bare de heldige utnevnte som er i juryen?

hmmm... :klo:

Skrevet (endret)

Heidi og Kim har sånn flaks...de kommer nok til å vinne. Jeg tror det er Niklas som jukset tidligere og det er det Ole kommer til å avsløre. (Min lenke) Og juryen blir å stemme ut Niklas, og Madde får velge seg en ny partner. Men Kim og Heidi vinner nok uansett skal dere se hehe...huff.. :P

Endret av pita27
Skrevet

huff. Maren er så teit...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

hehe :) Maren er litt av ei rare.. harmløs, naiv og dum, men med et godt hjerte :)

Skrevet

Var det Bianca og Micke som rota? Hvem var det Niclas rota med?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...