AnonymBruker Skrevet 1. juni 2011 #3481 Skrevet 1. juni 2011 Dette er så typisk Nordmenn altså. Hvis noen er på PH for å vinne hele driten og spiller litt skitten, så er det ramaskrik og det er jo helt krise. Det er ikke lov til å være taktisk eller snakke om tatikk. Enig, Og samtidig klager man når det blir for kjedelig å se på, selv om man helst vil at alle skal være venner på badeferie. Selvmotsigende, yes. Synes litt synd på Madeleine som hadde lagt på seg masse under oppholdet, og nesten ikke fikk på seg kjolen i går. Dette viser hvor mye livsstil har å si for vekta... tenk om hun hadde fortsatt i samme sporet et år til, da hadde hun blitt tjukk da! Må være litt kjipt å se en mer lubben versjon av seg selv på tv. Kjenner følelsen som jente og å føle at man har lagt på seg noen kilo, den er ikke god... men bolletryne var slemt å kalle henne, hun er slett ikke tjukk!
smalls Skrevet 1. juni 2011 #3482 Skrevet 1. juni 2011 (endret) Vel anyways, så håper jeg at Ole kommer tilbake jeg. At han får sjekke inn igjen Endret 1. juni 2011 av Kråkesaks
Gjest Linda sofie Skrevet 1. juni 2011 #3483 Skrevet 1. juni 2011 (endret) Jeg er forresten dritt lei både Nora, Micke,Kim, Heidi, Madde og Niklas. Endret 1. juni 2011 av Kråkesaks
Boston Skrevet 1. juni 2011 #3484 Skrevet 1. juni 2011 (endret) Jeg skjønner uansett ikke at det er mulig å jukse i PH. De blir jo konstant overvåket. Jeg er også lei Nora, Micke, Kim, Heidi, Madelen og Niklas, men jeg håper faktisk at Niklas vinner og at han slipper kula. Han er så herlig gjennomført ovenpå og slesk, så det hadde vært helt toppen! Endret 1. juni 2011 av Kråkesaks 1
Kråkesaks Skrevet 1. juni 2011 #3485 Skrevet 1. juni 2011 Tråden er ryddet for spoiling og avsporing. Kråkesaks, moderator.
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2011 #3486 Skrevet 1. juni 2011 Har ikke tv3 spoila seg selv litt mtp at heidi griner først i morra, hvis det er noen som ryker i dag da? eller..
Gjesten Skrevet 1. juni 2011 #3487 Skrevet 1. juni 2011 Jeg ble leeeei av sutringa til Madde. "åå såå urettferdig at hun gjemte nøkkelen buhuuu". Det er et spill, hun er bare sur for at hun ikke tenkte på det selv. 1
Gjest Linda sofie Skrevet 1. juni 2011 #3488 Skrevet 1. juni 2011 Jeg ble leeeei av sutringa til Madde. "åå såå urettferdig at hun gjemte nøkkelen buhuuu". Det er et spill, hun er bare sur for at hun ikke tenkte på det selv. Enig! Makan til sutring. Kim og Heidi var jo smarte. Hadde sikkert gjort det samme selv Jeg hadde kun vært med på ph for en ting. For å vinne. Hvis jeg må spille skittent og dolke folk i ryggen for å komme langt, så gjør jeg det. hadde virkelig ikke brydd meg om at noen sutret over det. Det er jo et spill.
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2011 #3489 Skrevet 1. juni 2011 Haha, Bolletryne. Jeg synes faktisk ikke det var morsomt. Helt unødvendig med sånn type kommentarer.
Benedicte22 Skrevet 1. juni 2011 #3490 Skrevet 1. juni 2011 Gi faen i å kommentere den artikkelen, ta det heller i spoiler tråden.
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2011 #3491 Skrevet 1. juni 2011 Hvis jeg må spille skittent og dolke folk i ryggen for å komme langt, så gjør jeg det. hadde virkelig ikke brydd meg om at noen sutret over det. Det er jo et spill. Hehe, egentlig er ikke Paradise Hotel et spill. Det handler om pene mennesker og vennskap, sex og sladder. Ikke minst er det psykolgiske: hvem blir venner, hvem har sex, etc. Pengepremien og spillet, og spenningen rundt hvem som vinner, er en veldig liten del av det hele.
I Grosny Skrevet 1. juni 2011 #3492 Skrevet 1. juni 2011 Jeg hadde kun vært med på ph for en ting. For å vinne. Hvis jeg må spille skittent og dolke folk i ryggen for å komme langt, så gjør jeg det. Det viktigste er ikke å vinne, men å bli c-kjendis. Da er det også greit å tenke på hva slags person man framstår som på programmet. Hvis man f.eks. egentlig er real og ærlig så passer det dårlig å markedsføre seg selv som en slesk person. 3
Sarafina Skrevet 1. juni 2011 #3493 Skrevet 1. juni 2011 Det viktigste er ikke å vinne, men å bli c-kjendis. Veldig sant! de sier de er med for å vinne pengene eller for en gratis badeferie - men målet er selvfølgelig å få sine 15 minutes of fame
Mynona Skrevet 1. juni 2011 #3494 Skrevet 1. juni 2011 Æsjj.. nå var det en facebookvenn som hadde lagt ut en se og hør artikkel på face, og selvfølgelig måtte jeg jo lese den, så da vet jeg noe som skjer i finalen.. Det ville jeg jo ikke vite... Ikke nå. Heldigvis var ingen personer navngitt, så det er jo ikke helt avslørt. Så tips - ikke klikk dere inn på se og hør!
Gjest Bloodless Skrevet 1. juni 2011 #3496 Skrevet 1. juni 2011 Eh.. Er da ganske sikker på at jeg så Micke på previewen fra festen i kveld. Way to go, TV3. Håper jeg tar feil!
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2011 #3497 Skrevet 1. juni 2011 Hadde ikke Heidi svart kjole når hun gråt så veldig?
Gjest Bloodless Skrevet 1. juni 2011 #3498 Skrevet 1. juni 2011 Jeg synes faktisk ikke det var morsomt. Helt unødvendig med sånn type kommentarer. Men det syntes jeg.
Mynona Skrevet 1. juni 2011 #3499 Skrevet 1. juni 2011 Eh.. Er da ganske sikker på at jeg så Micke på previewen fra festen i kveld. Way to go, TV3. Håper jeg tar feil! ALLE er på festen i kveld - så ja, Micke er nok også der.. Du la kanskje ikke merke til at Maren var der, Mats (var det ikke det han het han som var naken hele tiden), Ole osv...? 2
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2011 #3500 Skrevet 1. juni 2011 hva i svarte er d som går av madde og nic? nå hadde de en gylden sjanse å få ut sine sterkeste konkurenter. IDIOTER 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå