Gå til innhold

Paradise Hotel 2011

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg vet også hvem som vinner. Kjedelig! Skjønner ikke hvorfor de skal røpe sånt. Trodde ikke det var lov jeg.

Deltagrene har vel taushetsplikt? Har du lest det på nettet hvem som vinner? Ikke sikkert det stemmer

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det har lekket ut i tidligere sesonger, og da var det ikke de som det ble snakket om som vant.

Skrevet

Bare så lenge ikke den bithy Heidi vinner så er det greit for meg hvem som vinner, selvom jeg håoer at Madelen ikke vinner fordi ho er så smiske ræv og "å giiid jeg er bare så søøøøt fordi jeg er lita og blond, å herreguuud se så nusselig jeg er!!" ÆSJ >:

Men Heidi virka som er veldig uskyldig jente i starten, en som ikke ville noen vondt og som støtta alle og slik, men så var ho den største bitchen av alle. Ho bare irriterer meg så sinnsykt mye nå og de bitchy falske øya hennes lyser egoisme lang vei.

Gjest Linda sofie
Skrevet

Jeg håper Kim og Heidi vinner. Heier mest på Kim da! Hadde vært kult om Kim slapp kulen :lur: Men det gjør han nok ikke.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tissemannen og bæsjeprompen bør vinne.

Gjest Linda sofie
Skrevet

Det har lekket ut i tidligere sesonger, og da var det ikke de som det ble snakket om som vant.

I sesong 1 så sto det overalt at Ida og Petter vant. Petter vant jo men ikke Ida. Og i fjor sto det at Emil og Tine vant. Så det er ikke sikkert det stemmer om hvem som vinner i år selv om noen har spoila det på fb.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg gir egentlig en stor F i hvem som vinner i år. Jeg liker ingen av de som er i finalen uansett. Blæh.

Skrevet

I sesong 1 så sto det overalt at Ida og Petter vant. Petter vant jo men ikke Ida. Og i fjor sto det at Emil og Tine vant. Så det er ikke sikkert det stemmer om hvem som vinner i år selv om noen har spoila det på fb.

Nettopp :)

Skrevet

Hvorfor har Triana så rar pigmentering på brystet?

Lurer på om det var en sak om det i media tidligere i år.

Hun fikk et "mystisk" utslett på Paradise. Men GUD for ei flott dame! Kjolen var flott oventil, men den var jo altfor kort, stakkars.

....men.. Syns det var drit kult av Heidi og Kim å gjemme nøklen bedre. Utrolig smart! Ble helt flau over dere som skriver det var dårlig gjort osv.. samme som madde og vindel sa.

De kjemper i en finaleuke!!!!!! ;) De er nødt til å kjempe for seg selv. De vil jo selv vinne. Madde sier de tenker bare på seg selv, og er egoistiske !? Realitycheck... Dette er en konkurranse jente.

Takk for utblåsningen :blush:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hahaha, karmaloven slo Heidi og Kim rett i fleisen!!! :skratte:

Deilig å se Heidi sutre og syte over at Madelen og Niklas kom til finalen, etter å ha sagt at hun ikke angret i det hele tatt på å ha gjemt nøkkelen! Sånn går det når man prøver å jukse! In your face, Heidi! Sutrekjerring! Jeg ler meg forderva! Hadde de nå bare røket ut imorra, da hadde jeg ledd enda mer...

Skrevet

eniiig med deg anonym!!! UT med heidi og kim!!!

• Liker 1
Skrevet

anonym nr 1,altså....

Skrevet

Karma's a bitch, Heidi!

• Liker 1
Skrevet

Hahaha, karmaloven slo Heidi og Kim rett i fleisen!!! :skratte:

Deilig å se Heidi sutre og syte over at Madelen og Niklas kom til finalen, etter å ha sagt at hun ikke angret i det hele tatt på å ha gjemt nøkkelen! Sånn går det når man prøver å jukse! In your face, Heidi! Sutrekjerring! Jeg ler meg forderva! Hadde de nå bare røket ut imorra, da hadde jeg ledd enda mer...

De har jo ikke juksa selv om de gjemte nøkkelen. Det er jo snakk om å vinne!!!! Jeg kan ikke fatte å begripe hvordan visse folk tenker jeg... Sånn som hun dumme Madelen som hele tiden skal "hjelpe" Heidi og Kim og vinne. Snakk om dumskap! Og jeg skjønner godt at Heidi ikke har dårlig samvittighet og angrer på at hun gjemte nøkkelen. Hun er jo der for å vinne hele dritten sånn som de andre deltagerne og burde være der for! De skal være så pokkers "snille" med hverandre hele tiden, tørr ikke snakke taktikk sammen, redd for å spille skittent o.s.v... Blir helt oppgitt jeg!!! Madelen fortjente iallefall ikke finalebiletten.. hun går jo bare rundt å er opptatt av at Heidi og Kim skal komme til finalen. "Jeg synes det å være på Paradise Hotel er en seier i seg selv jeg" Herregud for et kvinnemenneske!!!! :kjefte:

Puh.. Godt å få det ut! :fnise:

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Ok, ikke direkte juks da, men selv om man spiller spillet synes jeg man bør være litt rettferdig. Jeg hadde heller konsentrert meg om å finne nøkkelen fort og løpe ned til kistene for å få førstevalget. Å gjemme nøkkelen var mest bare barnslig og teit. Heldigvis slo det tilbake på dem, og det ble enda morsommere når Heidi ble så innmari grinete og sutrete av det! :fnise:

Ja Madelen er altfor dårlig til å spille spillet, men tror hun kommer seg nå når hun har gjennomskuet sin "gode" venninne Heidi.

Skrevet

Lurer på hva hemmeligheten til ole er enda jeg..

Skrevet

Skal bolletryne og Niklas velge hvem som får bli i finalen imorgen eeeller misfostod jeg "smakebiten"?

Gjest Bloodless
Skrevet

Haha, Bolletryne.

Herregud som de syter over at Kim gjemte nøkkelen. Han var den eneste som brukte hodet og tenkte at det sikkert lå en nøkkel der inne også, og å kalle det juks i en serie som Paradise Hotel blir for teit. "Dårrrrrrrlig gjorrrrt, wah wah!" Håper for guds skyld ikke Madelen og Niklas vinner.

Skrevet

Lurer på om det var en sak om det i media tidligere i år.

Hun fikk et "mystisk" utslett på Paradise. Men GUD for ei flott dame! Kjolen var flott oventil, men den var jo altfor kort, stakkars.

....men.. Syns det var drit kult av Heidi og Kim å gjemme nøklen bedre. Utrolig smart! Ble helt flau over dere som skriver det var dårlig gjort osv.. samme som madde og vindel sa.

De kjemper i en finaleuke!!!!!! ;) De er nødt til å kjempe for seg selv. De vil jo selv vinne. Madde sier de tenker bare på seg selv, og er egoistiske !? Realitycheck... Dette er en konkurranse jente.

Takk for utblåsningen :blush:

Enig!! Herregud det er finaleuke! Det var faktisk smart gjort av Kim og Heidi å gjemme nøklen. Skjønner ikke hvorfor alle mener det bar sååå dårlig gjort og bla bla. Det er en konkurranse og jeg hadde split skittent hvie jeg måtte det for å komme til finalen. Jeg synes det er greit med skittne knep jeg. Jeg hadde å blitt sur hvis noen andre fikk en gratis billett til finalen. Hadde ikke akkurat jubla heller.

• Liker 3
Skrevet

Dette er typisk Nordmenn altså. Hvis noen er på PH for å vinne hele driten og spiller litt skitten, så er det ramaskrik og det er jo helt krise. Det er ikke lov til å være taktisk eller snakke om tatikk. Nei her skal man bare være på badeferie og gjøre hva som er best for gruppen. Hvis ikke er man egoistisk.

Jeg håper ikke Madde og Niklas vinner! Madde vil jo ikke en gang vinne. "Jeg synes det å være på Paradise Hotel er en seier i seg selv jeg" :roll: Hvor dum er hun da hun ga esset til Kim? Hallo? Dumme kjerring. Hvis de nå vinner, så håper jeg Niklas slipper den kulen!

Heia Kim og Heidi sier jeg. De eneste som faktisk tør å spille og som ikke er med i hele saueflokken!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...