Gå til innhold

Paradise Hotel 2011

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hadde ikke Heidi på seg sort kjole når hun gråt så veldig? åå spennende :))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For en grusom kjole Triana har på seg :hakeslepp:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

KIM OG HEIDI. VELG IKKE KISTEN TIL MADDE OG NIC.. VIL HA DERE UUUUUUUT. TVI TVI. KRYSSER FINGRER OG TÆR.

Skrevet

hmm, snakker ikke micke veldig sjeldent i den snakke boksen :klo: ? er det bare jeg som har tenkt på det??

Heier på miske og NOra, men tror de er de første som går ut :( Ren gjettinng altså..

Åja, er Micke med?

• Liker 1
Gjest NozMonster
Skrevet (endret)

hohooooo, heidi ble litt sjalu da! :fnise:

Endret av NozMonster
Skrevet

Er så jævlig lei sytingen og bitchingen til Heidi. Herregud.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Sjalu Heidi?? til pass for dere.

Skrevet

Hvorfor har Triana så rar pigmentering på brystet?

Skrevet

Herregud så dårlig taper Heidi er... De valgte jo til og med å ikke bytte. Haha, jeg tror jeg svimer av :gjeiper:

AnonymBruker
Skrevet

det er åpenbart at den hvite kista skal ut :fnise:

Åpenbart?

Skrevet

Heidi klarer jo ikke glede seg på andres vegne i det hele tatt! jeez...

AnonymBruker
Skrevet

Kim er hvertfall ikke sytete, slik som Heidi er nå. fy f... dette godter jeg meg over :-)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Haha, jeg bor i Drammen og jeg blir IKKE stolt hvis Niklas vinner Paradise...Det hjelper liksom ikke på ryktet til Drammen at TO deltakere på Paradise er herfra :fnise:

• Liker 2
Skrevet

Triana sin kjole var vel ca 2 str for liten eller?? Både for stram og for kort. Hun kunne jo ikke røre seg stakars...

• Liker 1
Skrevet

Kim er hvertfall ikke sytete, slik som Heidi er nå. fy f... dette godter jeg meg over :-)

Akkurat, Kim var ihvertfall tøff nok til å la være å snakke dritt og være dårlig taper.

Skrevet

Æsj, jeg vet hvem som vinner :( Noen spoila på facebook. Nå er det ikke noe gøy å se på lenger. Pluss at jeg ikke liker noen av dem som er i finalen uansett.

Skrevet

Haha, jeg bor i Drammen og jeg blir IKKE stolt hvis Niklas vinner Paradise...Det hjelper liksom ikke på ryktet til Drammen at TO deltakere på Paradise er herfra :fnise:

Akkurat som om Drammen har noe rykte å ta vare på :fnise:

(ta det som en spøk, ok?)

• Liker 1
Skrevet

hahahaha 1 skritt nærmere å få Kim og Heidi ut! er så utrolig utrolig lei dem!!

• Liker 1
Skrevet

Jeg vet også hvem som vinner. Kjedelig! Skjønner ikke hvorfor de skal røpe sånt. Trodde ikke det var lov jeg.

Skrevet

Kan noen gi meg en kort oppsumering på hva som skjedde i dag? Fikk ikke med meg episoden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...