Lillemeg25 Skrevet 31. mai 2011 #3421 Skrevet 31. mai 2011 Jeg synes sesong 1 var best. Jeg synes det skjedde mere der og selv om jeg ikke kunne fordra Nanna, Lene, Karina(?), så lagde de mye liv og action. Men sesong 2 får en nsterk 2 plass Kanskje Tv3 burde sende inn en eller flere bitchy Dansker i neste sesong som kan lage litt liv og røre
Sarafina Skrevet 31. mai 2011 #3422 Skrevet 31. mai 2011 Noen som har funnet ut av hvor man kan se den nye, danske sesongen av PH på nettet?
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2011 #3423 Skrevet 31. mai 2011 Noen som har funnet ut av hvor man kan se den nye, danske sesongen av PH på nettet? Fortsatt på tv3 play. Men det koster penger Visst man er av det kriminelle slaget skal det være mulig å laste ned fra diverse torrent-sider, (men jeg har bare fått elendig kvalitet som ikke er verdt å se) tv3 kunne lagt ut sesongen på nett i det minste
Sarafina Skrevet 31. mai 2011 #3424 Skrevet 31. mai 2011 Fortsatt på tv3 play. Men det koster penger Visst man er av det kriminelle slaget skal det være mulig å laste ned fra diverse torrent-sider, (men jeg har bare fått elendig kvalitet som ikke er verdt å se) tv3 kunne lagt ut sesongen på nett i det minste har du en link? finner bare fjorårets versjon, jeg.
Lillemeg25 Skrevet 31. mai 2011 #3425 Skrevet 31. mai 2011 Fortsatt på tv3 play. Men det koster penger Visst man er av det kriminelle slaget skal det være mulig å laste ned fra diverse torrent-sider, (men jeg har bare fått elendig kvalitet som ikke er verdt å se) tv3 kunne lagt ut sesongen på nett i det minste Enig! Men de gidder jo ikke å høre på oss
Mynona Skrevet 31. mai 2011 #3426 Skrevet 31. mai 2011 Det var en her som sa at det var en grunn til at det var akkurat Nora og Micke som kom inn igjen.. Har grunnen vært enda? Ikke spoil, men bare si om grunnen var noe som skjedde i går, som jeg ikke fikk med meg evt.
HappyFace Skrevet 31. mai 2011 #3427 Skrevet 31. mai 2011 Det var en her som sa at det var en grunn til at det var akkurat Nora og Micke som kom inn igjen.. Har grunnen vært enda? Ikke spoil, men bare si om grunnen var noe som skjedde i går, som jeg ikke fikk med meg evt. Ja, jeg tror det er en grunn til at akkurat de kom inn igjen men de har ikke vist/ det har ikke skjedd enda
Mynona Skrevet 31. mai 2011 #3428 Skrevet 31. mai 2011 OMG!! Jeg blir så flau av å se på charterfeber!! Og nå driver Petter fra i fjor å stripper og tørrpuler på en annen kar. Og kan fortelle at "jeg har tipp topp utstyr, men desverre så ble jeg utsatt for badetiss 15 minutter før jeg skulle på scenen"... Oh, lord! Rødmer av det programmet jeg. Det har jo ikke noe med PH å gjøre (untatt Petter fra i fjor), men jeg fikk med meg de siste 5 min før PH begynner...
Gjest NozMonster Skrevet 31. mai 2011 #3429 Skrevet 31. mai 2011 (endret) jeg så det jeg også!! herreguuud som han dreit seg ut! jeg har virkelig ikke ord for hvor dumt det så ut!! pluss at han har tatovert PETTER over hele øvre del av ryggen!?!?! Endret 31. mai 2011 av NozMonster 1
Gjest NozMonster Skrevet 31. mai 2011 #3430 Skrevet 31. mai 2011 (endret) hahaaa, dette kan bli gøy! flere har fått lik oppgave! nå kommer alle til å snike seg rundt på hverandre rom, uten at de vet at noen andre sniker på deres rom eller? kanskje ikke? Endret 31. mai 2011 av NozMonster
frøken gurine:) Skrevet 31. mai 2011 #3431 Skrevet 31. mai 2011 Bare en sesong av Danmark knuser alle 3 ssongene av PH Norge! Lett. Jeg synes sesong 4 har vært den aller beste av Paradise hotel Danmark Veldig enig..!! :D Fortsatt på tv3 play. Men det koster penger Visst man er av det kriminelle slaget skal det være mulig å laste ned fra diverse torrent-sider, (men jeg har bare fått elendig kvalitet som ikke er verdt å se) tv3 kunne lagt ut sesongen på nett i det minste Vi får ikke sett den uansett der siden vi bor i norge..
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2011 #3432 Skrevet 31. mai 2011 Jeg er helt enig at dette er desidert den tammeste sesongen, men følger med gjør jeg uansett.... hehe.. Man skal være CRAzY for å være med på ph synes i år at mange av deltagerene er "tam og kjedelige".
Baby Skrevet 31. mai 2011 #3433 Skrevet 31. mai 2011 Syns det var teit av Heidi og Kim å skjule nøkkelen. Håper snart de får en i fleisen.
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2011 #3435 Skrevet 31. mai 2011 Syns det var teit av Heidi og Kim å skjule nøkkelen. Håper snart de får en i fleisen. teit og feigt.. Tror heller ikke d er så lurt å gjøre slike ting i finaleuken, da d kanskje kan slå tilbake på dem selv?? håper d..
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2011 #3438 Skrevet 31. mai 2011 hmm, snakker ikke micke veldig sjeldent i den snakke boksen ? er det bare jeg som har tenkt på det?? Heier på miske og NOra, men tror de er de første som går ut Ren gjettinng altså..
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2011 #3439 Skrevet 31. mai 2011 kjærringyrke??? hva med mannlige designere Nic? kjønnsdiskriminerende ting å si. 1
Gjest NozMonster Skrevet 31. mai 2011 #3440 Skrevet 31. mai 2011 (endret) jeg falt litt ut her...inni de kistene, lå det bare det kostyme-greiene åppi?? edit. nå ble det litt klarere...men hva er greia med å kle seg ut i gull? Endret 31. mai 2011 av NozMonster
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå