AnonymBruker Skrevet 30. mai 2011 #3401 Skrevet 30. mai 2011 Taktisk? Hvor var det Micke haddde tenkt taktikk egentlig? IDIOOOOOT. 2
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2011 #3402 Skrevet 30. mai 2011 Herregud hvor selvgode Kim og Heidi er... (( Blæææææ 1
smalls Skrevet 30. mai 2011 #3404 Skrevet 30. mai 2011 Jeg visste han kom til å velge Nora. Det var ikke noen tvil om det. Vil ha ut Niklas nå. Blæh!
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2011 #3405 Skrevet 30. mai 2011 Faktisk var det ikke så dumt gjort av Micke. Han og Nora har hvert partnere fra de kom inn og begge er veldig godt likt av de fleste. Kim og Heidi har nok gjort mange avgjørelser som har gjort de begge upopulær av enkelte.
MissStiles Skrevet 30. mai 2011 #3406 Skrevet 30. mai 2011 Synes han kunne stilt seg bak en av de to andre jentene. Så kunne det blitt litt spennende! Håper på mer action imorgen.
Miss Independent Skrevet 30. mai 2011 #3407 Skrevet 30. mai 2011 Har dere lagt merke til hvordan Nicklas røyker? Ser ut som han tar sitt siste livspust når han trekker inn :gjeiper: Så spent på å få vite hva som er Ole's hemmelighet nå jeg..
Gjesten Skrevet 30. mai 2011 #3408 Skrevet 30. mai 2011 Hvorfor driver Nora og sier at hun er i finalen? Hun er jo ikke det
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2011 #3409 Skrevet 30. mai 2011 Skuffende episode, nok en gang! Visste at Micke ikke hadde baller til å velge Kim eller Niklas. Han tok det trygge og mest populære valget, igjen!! Pysete PH-folk, kunne de ikke skaffet noen med litt guts i. Jeg driter i utseende deres, bare gi meg noen som våger å ikke følge strømmen! Kunne jammen meg gjort det bedre selv, og jeg er ingen bitch. Var så morsomt når Nora sa "tenk nå er vi i finalen, i Norges største TV-program lissom!". Øhm 1
Benedicte22 Skrevet 30. mai 2011 #3410 Skrevet 30. mai 2011 "tenk nå er vi i finalen, i Norges største TV-program lissom!". :skratte: :skratte:
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2011 #3411 Skrevet 30. mai 2011 Åååå.....søte, pene, sympatiske og morsomme Marius måtte sjekke ut.
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2011 #3412 Skrevet 31. mai 2011 faen for en idiot micke er. Hvorfor det?
Gjest sue84 Skrevet 31. mai 2011 #3413 Skrevet 31. mai 2011 Så spent på å få vite hva som er Ole's hemmelighet nå jeg.. JEG også! Tenker på det heele tiden.. Hva tror du? Jeg tror han har dame hjemme.. for vi ser Heidi gråte på et klipp.. kansje det er da han forteller det, og så får hun dårlig samvittighet
Sarafina Skrevet 31. mai 2011 #3414 Skrevet 31. mai 2011 Synes ikke det var så dumt av Micke å velge Nora. For senere kan han jo ikke være 100 % sikker på om Nora vil velge ham fremfor Marius. Men enig i at det hadde vært kult om han hadde valgt Kim!
smalls Skrevet 31. mai 2011 #3415 Skrevet 31. mai 2011 Enig i at det var en kjedelig episode Å hva er det Nora er så glad for? Dere er ikke i finalen enda. Det er et par til som skal ut. Micke og Nora må være de kjedeligste personene som har vært på ph. Hvilken sesong synes dere har vært best? jeg synes egentlig at sesong 1 var best. Sesong 2 var å bra, men sesong 1 var bedre.
Gjest Linda sofie Skrevet 31. mai 2011 #3416 Skrevet 31. mai 2011 Æsj får ikke med meg finalen. Reiser på ferie imorgen. Jaja får bare se finalen når jeg kommer hjem igjen. Synes Tv3 spolier fælt. Selvsagt ryker Kim når Heidi satt å gråt så muye som hun gjorde. Hun hadde ikke gråt slik hvis Niklas eller Nora røyk ut. Det går jo ann å tenke seg frem til ting. Dårlig av Tv3. Jeg tror heller ikke det har noe med denne hemmeligheten til Ole. Det er ikke sikkert hemmeligheten er så stor eller alvorlig allikavel.
Sarafina Skrevet 31. mai 2011 #3417 Skrevet 31. mai 2011 (endret) jeg synes at sesong 2 var best, synes det gjorde seg med folk som Victoria, Tine og Carl, Daniel og Niklas (likte han veldig godt i den sesongen) og Stine Marie. Man kan si hva man vil om Victoria, men hun skapte god tv! Likte ikke den gjengen med Nanna og Lene fra sesong 1 - de eneste som var underholdende fra den sesongen var vel Petter Pilgaard og kanskje Noor og Ida. men rent bortsett fra det, synes jeg de danske versjonene knuser alle de norske versjonene som er laget! Endret 31. mai 2011 av Sarafina
Gjest NozMonster Skrevet 31. mai 2011 #3418 Skrevet 31. mai 2011 JEG også! Tenker på det heele tiden.. Hva tror du? Jeg tror han har dame hjemme.. for vi ser Heidi gråte på et klipp.. kansje det er da han forteller det, og så får hun dårlig samvittighet ikke få for høye forhåpninger da! jeg garanterer deg at du bare blir skuffet.... og det at vi så at nora grein, har helt sikkert ikke en dritt med ole sin hemmelighet å gjøre... det er sikkert fra en annen dag, bare at tv3 har klippa det rett etter at de filmer ole som snakker om hemmeligheten, så vi skal tro at det er hennes reaksjon på "avsløringen" P.S jeg vet hva hemmeligheten er, så derfor ber jeg dere bare ikke få for høye forhåpninger
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2011 #3419 Skrevet 31. mai 2011 P.S jeg vet hva hemmeligheten er, så derfor ber jeg dere bare ikke få for høye forhåpninger Ikke si det, da.... blir jo mer spennende for oss hvis vi tror at det kan være noe skikkelig spennende ...
Gjest Linda sofie Skrevet 31. mai 2011 #3420 Skrevet 31. mai 2011 Sesong 2 var best. Jeg savner folk som Petter, Vic, Stine marie osv i år. Det er ingen i år som har sterke personligheter og som tør å ta upopulære valg og ikke føle strømmen. "ta en for laget og gjør det som er best for gruppen" Jeez er så lei av at de hele tiden sier det! Bare en sesong av Danmark knuser alle 3 ssongene av PH Norge! Lett. Jeg synes sesong 4 har vært den aller beste av Paradise hotel Danmark 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå