Gå til innhold

Paradise Hotel 2011

Fremhevede innlegg

Skrevet

jeg syns Joachim er skikkelig søt jeg da.. fått sansen for han.. :)

Liker nå han bedre enn noen av de andre guttene sålangt :) Synes krøllene hans er kjekke, jeg, og så er det noe med det fliret. haha. Mulig jeg også liker ham litt ekstra fordi han minner meg om en tidligere flørt (Joachim er selvfølgelig ikke på langt nær like fin)men jaja! Han virker mer ærlig enn flere av dem, og det gir en følelse av "å vite hvor man har han". :popcorn:

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes måten Joachim behandler Stephan på er helt grusom. Hva i alle dager er greia med å prøve å styre andres personlighet? 'JEG PRØVER OG INKLUDERER DEG OG DU ER EN FIN FYR MEN NÅ ER DU IKKE DEG SELV SLUTT Å SNAKK OM TING' ?! La nå fyren kjøre sitt eget løp og ta eventuelle konsekvenser, ikke lat som du er en kompis for deretter å si at han gjør alt feil. Jeg er såklart enig i at han ikke er morsom, men det får han finne ut av selv.

Gjest Lacus
Skrevet (endret)

Jeg håper igrunn at Stephan blir sent hjem snart. Jeg ser ikke for meg at han kan ha det så veldig ok der inne. Han klaffer rett og slett ikke med de andre, uten at det trenger å være noe feil i det. Kanskje han er litt mere voksen en dem :vetikke:

Endret av Lacus
Skrevet

Jeg håper igrunn at Stephan blir sent hjem snart. Jeg ser ikke for meg at han kan ha det så veldig ok der inne. Han klaffer rett og slett ikke med de andre, uten at det trenger å være noe feil i det. Kanskje han er litt mere voksen en dem :vetikke:

Her tror jeg du har funnet svaret.

AnonymBruker
Skrevet

men Margrethe hadde tidligere sagt at Lene så ut som en oppsminket heks.

Jamen det gjorde hun jo :sjenert:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Likevel å kalle henne en pedo hore synes jeg er å krysse en grense, og jeg tviler på at lene hadde brydd seg om det var Margrethe som var 20 og gutten som var 26, da hadde det ikke spilt noen rolle. Ja de har jo skværet opp seg i mellom og det er vel og bra - fremdeles misliker jeg Lene, fordi hun viste sine sanne farger der og da. Godt poeng? Nei, man kan fint flørte med noen som er yngre enn seg selv, hvorfor skulle det plutselig være et problem? Det er jo haugevis av folk som er sammen som har store aldersforskjeller, og dessuten, hun var lærer på ungdomsskole. Han var jo ikke akkurat en elev heller.

hun var lærer en barneskole også, jeg har hatt hun til lærer !

Skrevet

Det forbauser meg at folk ser på dette skitet (meg inkludert). Vanligvis gir man jo ikke oppmerksomhet til folk som oppfører seg som drittsekker eller umodne unger.

Skrevet

Det IRRITERER meg at hu Maren sier at hun vil ha en partner som bare er kamerat, og IKKE er keen på henne. Men hun legger seg jo etter alle gutta og prøver å få de interesserte!!!

AnonymBruker
Skrevet

Det IRRITERER meg at hu Maren sier at hun vil ha en partner som bare er kamerat, og IKKE er keen på henne. Men hun legger seg jo etter alle gutta og prøver å få de interesserte!!!

Enig! Hun minner meg om en tidligere venninne av meg. Sykt glad i oppmerksomhet og flørter på en måte som gjør at de skal tenke sex. Veldig sånn "jeg er ikke interessert altså, dette er helt uskyldig moro" utad, mens handlingene strider tvert imot.

Veldig vemmelig flørtestil spør du meg.

Skrevet

Kun en time igjen nå :popcorn::popcorn:

Flere som synes Ole Christian er veldig anonym? Synes ikke han gjør så mye ut av seg.

AnonymBruker
Skrevet

Skulle ikke Brita blogge om Paradise?

Hun skriver så morsomt!!

Gjest Raindrops
Skrevet

Kun en time igjen nå :popcorn::popcorn:

Flere som synes Ole Christian er veldig anonym? Synes ikke han gjør så mye ut av seg.

Enig, men det er jo de som redigerer all filmen som bestemmer hvem som er får mest tid på skjermen. Når det er sagt, så har han tydeligvis ikke gjort noe spesielt som er verd tv-tid, siden han ikke får det :P

AnonymBruker
Skrevet

"blitt fallskjermjeger"

"skulle spilt litt mer flyspill"

Haha.. jålegutta får sagt det.

Gjest Raindrops
Skrevet

Av alle de historiske personene, så kjente e bare igjen Hitler? Seriøst? :kjefte:

• Liker 1
Gjest Silvermist
Skrevet

Av alle de historiske personene, så kjente e bare igjen Hitler? Seriøst? :kjefte:

Det er så flaut....

AnonymBruker
Skrevet

General og generinne...?

AnonymBruker
Skrevet

Samboeren min sa: "Hadde det vært norske b-kjendiser de hadde fått spørsmål om hadde de vel briljert" :fnise:

Nei, jeg vet ikke... Det var rimelig velkjente personer det der. Hadde lært om alle dem før jeg var ferdig på ungdomsskolen, liksom.

"Max Manus... Det er den der filmen?"

Churchill = Pol Pot?! :P

Gjest Raindrops
Skrevet

Det er så flaut....

Ja, nesten så jeg skjemmes over å være på deres alder.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...