Gjesten Skrevet 28. mai 2011 #3361 Skrevet 28. mai 2011 Jeg synes Kim og Heidi må stå sammen, for det har de stort sett gjort siden starten. Alt annet blir feil. Ole kan gjerne komme inn og få en mulighet til å prøve seg i finalen, det hadde bare vært gøy
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2011 #3362 Skrevet 29. mai 2011 Jeg håper: Ole sin hemmelighet er at han fikk et brev da han var på solo etter han røykte når han ikke skulle det. Så han får komme inn igjen i finaleuken og ta plassen til en av deltakerne. Så tar han plassen til Kim, derfor griner Heidi. Hadde vært awesome! Å hva skulle så i det brevet liksom? Du kan ta plassen til en av de andre deltagerne i en finale? Makes no sence. Håper Kim og heidi vinner.
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2011 #3363 Skrevet 29. mai 2011 Å hva skulle stå i det brevet liksom? Du kan ta plassen til en av de andre deltagerne i en finale? Makes no sence. Håper Kim og heidi vinner. Stå*
Gjest Linda sofie Skrevet 29. mai 2011 #3364 Skrevet 29. mai 2011 Jeg synes Kim og Heidi må stå sammen, for det har de stort sett gjort siden starten. Alt annet blir feil. Ole kan gjerne komme inn og få en mulighet til å prøve seg i finalen, det hadde bare vært gøy Enig, men jeg tror at Kim ryker. Tipper at Ole sin hemmelighet gjør at Kim ryker eller noe. Hvorfor satt Heidi å grein på reklamen? Sikkert pga Kim ryker. Hva ellers? At de sender inn Nora og Micke skjønner ikke jeg. For noen kjedelige folk. De burde ha sendt inn noen som kunne lage litt drama i hvert fall. Ikke de mest kjedeligste personene på hotellet
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2011 #3365 Skrevet 29. mai 2011 Jeg håper: Ole sin hemmelighet er at han fikk et brev da han var på solo etter han røykte når han ikke skulle det. Så han får komme inn igjen i finaleuken og ta plassen til en av deltakerne. Så tar han plassen til Kim, derfor griner Heidi. Hadde vært awesome! haaha jaa! hadde vært sykt kult
Mynona Skrevet 29. mai 2011 #3366 Skrevet 29. mai 2011 Jeg håper: Ole sin hemmelighet er at han fikk et brev da han var på solo etter han røykte når han ikke skulle det. Så han får komme inn igjen i finaleuken og ta plassen til en av deltakerne. Så tar han plassen til Kim, derfor griner Heidi. Hadde vært awesome! Ja, det hadde vært en kul vri. Men hvem var det som lurte han til å røyke igjen?? Kanskje han tar plassen til han som lurte han.. Hvis han er med enda da.. Jeg husker ikke hvem det var. Omi og Marius? Eller?
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2011 #3367 Skrevet 29. mai 2011 Ja, det hadde vært en kul vri. Men hvem var det som lurte han til å røyke igjen?? Kanskje han tar plassen til han som lurte han.. Hvis han er med enda da.. Jeg husker ikke hvem det var. Omi og Marius? Eller? Det var Omi tror jeg. Men det er ikke sikkert hemmeligheten til Ole har noe med at han kommer inn igjen. Virker nesten som den hemmeligheten er noe personlig. Det virket veldig alvorlig. Blir spennende å se i morgen!
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2011 #3368 Skrevet 29. mai 2011 får vi vite hemligheten i morgen? Jeg har nesten ikke fulgt med på paradise hotel, men i reklamen virker han gutten så ekstremt emosjonellt ladet at jeg føler meg litt berørt. Jeg håper ikke det er noe alvorlig personlig! På en annen side lager de kanskje drama for ingenting der inne da..
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2011 #3369 Skrevet 29. mai 2011 får vi vite hemligheten i morgen? Jeg har nesten ikke fulgt med på paradise hotel, men i reklamen virker han gutten så ekstremt emosjonellt ladet at jeg føler meg litt berørt. Jeg håper ikke det er noe alvorlig personlig! På en annen side lager de kanskje drama for ingenting der inne da.. Ja det pleier de å gjøre.
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2011 #3370 Skrevet 29. mai 2011 Vet ikke om dere har sett dette, men sjekk ut bloggen til Tine (Tine helene Valle.blogg) som vant i fjor. Hun har fått ny hårfarge. Hun ser mye bedre ut nå enn hun gjorde med det platinablonde håret hun hadde før.
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2011 #3371 Skrevet 29. mai 2011 De fleste blondiner ser faktisk bedre ut som brunetter..
Mynona Skrevet 29. mai 2011 #3372 Skrevet 29. mai 2011 De fleste blondiner ser faktisk bedre ut som brunetter.. Det er nok fordi de fleste blondiner er brunetter fra naturens side...
Gjest Armule Skrevet 30. mai 2011 #3373 Skrevet 30. mai 2011 Synes egentlig det er ganske morsomt at hun kaller seg for brunette. Håret er jo alt annet enn brunt, ifølge bildene, det er bare blitt en mer naturlig lys farge.
Gjest Bond Skrevet 30. mai 2011 #3374 Skrevet 30. mai 2011 Tråden ryddet for spekulasjoner og avsporinger Bond, mod
Sol79 Skrevet 30. mai 2011 #3375 Skrevet 30. mai 2011 Merkelig moderering i denne tråden... Å diskutere norske PH-deltakere er avsporing, mens danske er ikke det??
Gjest Lacus Skrevet 30. mai 2011 #3376 Skrevet 30. mai 2011 Merkelig moderering i denne tråden... Å diskutere norske PH-deltakere er avsporing, mens danske er ikke det?? Nå ble det jo diskutert kropp og kosthold her da. Jeg synes ikke at det omhandlet Paradise Hotel lenger.
Mynona Skrevet 30. mai 2011 #3377 Skrevet 30. mai 2011 Gleder meg egentlig til PH er over jeg.. Er litt lei egentlig. Så godt det bare er en uke igjen. Det blir langtekkelig når det ikke skjer så mye. (også håper jeg Bones begynner igjen neste uke!)
Gjest Linda sofie Skrevet 30. mai 2011 #3378 Skrevet 30. mai 2011 Gleder meg egentlig til PH er over jeg.. Er litt lei egentlig. Så godt det bare er en uke igjen. Det blir langtekkelig når det ikke skjer så mye. (også håper jeg Bones begynner igjen neste uke!) Som regel pleier jeg å være lei meg når det er ferdig men ikke denne gangen. Er egentlig litt glad jeg å. Sikkert pga det har vært så kjedelig denne sesongen. Håper neste sesong blir et par hakk bedre.
Gjest Lacus Skrevet 30. mai 2011 #3379 Skrevet 30. mai 2011 (endret) Gleder meg egentlig til PH er over jeg.. Er litt lei egentlig. Så godt det bare er en uke igjen. Det blir langtekkelig når det ikke skjer så mye. (også håper jeg Bones begynner igjen neste uke!) Jeg er så enig. Egentlig så har jeg lyst å bare kutte det ut, men jeg må jo bare få med meg hvem som vinner når jeg har sløst så mange timer på å se på det Endret 30. mai 2011 av Lacus
smalls Skrevet 30. mai 2011 #3380 Skrevet 30. mai 2011 Nå håper jeg egentlig at Marius og Heidi blir partnere og vinner!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå