Gå til innhold

Paradise Hotel 2011

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hemmeligheten til Ole er sikkert at han egentlig ikke liker å røyke Prince men Malboro, eller noe sånt. Så gørrkjedelig som denne sesongen har vært, så forventer jeg ikke mer... De har jo fått oss til å tro at noe grensesprengende skal skje HVER eneste episode i disse klippene på slutten, men hittil har jeg ventet forgjeves. At kjedelige Nora og femi-Mikke kom tilbake var jo bare SÅÅÅ utrolig spennende.. :gjeiper:

Enn Ole da, som ikke klarte å løfte drammens-foten sin tidsnok til å få bli værende på hotellet. Helt utrolig.... :natti:

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hemmeligheten til Ole er sikkert at han egentlig ikke liker å røyke Prince men Malboro, eller noe sånt.

Enn Ole da, som ikke klarte å løfte drammens-foten sin tidsnok til å få bli værende på hotellet. Helt utrolig.... :natti:

:hoho::tommelopp:

• Liker 2
Skrevet

Kanskje det er mulig å slippe dette idiotiske snakket om Drammen, Drammensdamer, Drammensgutta, D-town og ekle Drammenswannabe Ole.

• Liker 2
Skrevet

Jeg skjønner ikke hva som er så bra Fett med Drammen,greit Ole liker å bo der men og nesten reklamere for Drammen blir for drøyt..

Skrevet

Hemligheten til Ole er sikkert at han ikke er fra drammen :skratte:

• Liker 4
Skrevet

At kjedelige Nora og femi-Mikke kom tilbake var jo bare SÅÅÅ utrolig spennende.. :gjeiper:

Hadde vært så utrolig mye kulere om en av de gamle, som lille Niklas eller til og med Joakim, Jeanette eller Bianca kom tilbake.

Nora og Mikke er vi jo lei av og har sett masse av :sukk:

men TV3 vil vel ikke betale for at utstemte deltakere skal oppholde seg så lenge i Mexico.

Huff, er så utrolig lei av Kim og Heidi nå! Og av Madelen. Synes faktisk Niklas Vindel er den mest verdige vinneren av de som er der nå.

Synes Maren, Kine osv. hadde en bra taktisk ide om at de skulle gå mot Kim og Heidi ved å stemme på hverandre - kjipt at det ikke funka!

Ellers forstår jeg ikke hvorfor Kim har blitt årets desidert mest poppis kar! Vant Mr Paradise, den som desidert sjarmerer flest av jentene, virker godt likt og har kommet så langt som han har. Det må være noe ved ham som vi seere ikke oppfatter... Jeg synes ikke han er kjekk i det hele tatt.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hadde vært så utrolig mye kulere om en av de gamle, som lille Niklas eller til og med Joakim, Jeanette eller Bianca kom tilbake.

Nora og Mikke er vi jo lei av og har sett masse av :sukk:

men TV3 vil vel ikke betale for at utstemte deltakere skal oppholde seg så lenge i Mexico.

Huff, er så utrolig lei av Kim og Heidi nå! Og av Madelen. Synes faktisk Niklas Vindel er den mest verdige vinneren av de som er der nå.

Synes Maren, Kine osv. hadde en bra taktisk ide om at de skulle gå mot Kim og Heidi ved å stemme på hverandre - kjipt at det ikke funka!

Ellers forstår jeg ikke hvorfor Kim har blitt årets desidert mest poppis kar! Vant Mr Paradise, den som desidert sjarmerer flest av jentene, virker godt likt og har kommet så langt som han har. Det må være noe ved ham som vi seere ikke oppfatter... Jeg synes ikke han er kjekk i det hele tatt.

Agreed! Madde begynner å gnage på nervene mine nå, hun er bitchy og prøvde å fryse ut Kine osv, og kim? hadde ikke snudd meg etter han på gata om han så gikk med sjarmør skrivd i panna. Not my cup of tea.

Og til dere andre som prøver å roe spenningen rundt hemmeligheten til ole, han ER fra drammen, og han er IKKE homo!:P Mandag er rett rundt hjørnet :popcorn:

- og så må det sies at drammensere er usadvanlig patriotiske av seg, så kan jo være derfor han prater så mye om det.

• Liker 2
Skrevet

Kan noen forklare meg greia med finalen? hvem er det som skal stemme frem finalistene? er det gamle deltagere? er ikke det litt teit a... :sjenert:

Gjest Linda sofie
Skrevet

De gikk igjennom reglene før parsermonien startet. Det står på serher.no hvis dere lurer.

Ole trodde visst det bare holdt på løfte beinet å ikke tråkke over streken. :fnise:

Hvorfor sender de inn Mikke og Nora som er så trøtte og kjedelige? Hadde blitt mye gøyere hvis de sendte inn Jeanette eller Joachim f.eks.

Av de som er i finale uken, så håper jeg Kim og Heidi vinner.

Gjest Linda sofie
Skrevet

Kan noen forklare meg greia med finalen? hvem er det som skal stemme frem finalistene? er det gamle deltagere? er ikke det litt teit a... :sjenert:

Det er de utstemte som skal være jury. Ikke alle som har sjekket ut, men de som sjekket ut sist. De skal gå en og en å stille seg bak det paret de vil skal vinne ph.

Gjest Krizzy
Skrevet (endret)

De gikk igjennom reglene før parsermonien startet. Det står på serher.no hvis dere lurer.

Ole trodde visst det bare holdt på løfte beinet å ikke tråkke over streken. :fnise:

Hvorfor sender de inn Mikke og Nora som er så trøtte og kjedelige? Hadde blitt mye gøyere hvis de sendte inn Jeanette eller Joachim f.eks.

Av de som er i finale uken, så håper jeg Kim og Heidi vinner.

De har sikkert sendt dem hjem igjen! Gidder ikke bruke penger på dyre hotellkostnader, så de sender inn dem som nettopp har gått ut igjen. Mye billigere! :Nikke::vetikke:

Jeg er forressten helt enig! Skulle ønske de hadde sendt inn Joachim, Jeanette, eller Christina! :sukk: Eller noen som vi ikke har sett på en stund! For den saks skyld, så Stian eller Silje, eller noen! Ikke noen som nettopp har gått ut! :sukk:

Endret av Krizzy
Gjest Linda sofie
Skrevet

De har sikkert sendt dem hjem igjen! Gidder ikke bruke penger på dyre hotellkostnader, så de sender inn dem som nettopp har gått ut igjen. Mye billigere! :Nikke::vetikke:

Jeg er forressten helt enig! Skulle ønske de hadde sendt inn Joachim, Jeanette, eller Christina! :sukk: Eller noen som vi ikke har sett på en stund! For den saks skyld, så Stian eller Silje, eller noen! Ikke noen som nettopp har gått ut! :sukk:

Synes de burde ha sendt noen andre enn de to, men det vel sikkert som du sier at de ikke gidder å bruke penger på dyre hotellkostnader :sukk: Utrolig teit egentlig.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes tv3 spoiler litt jeg. Den eneste grunnen til at Heidi sitter å griner så mye kan kun være at enten Hun eller Kim blir sendt ut eller begge to. Jeg tror ikke hun ville gråte mye hvis Nora og Mikke ble sendt ut liksom. Det tenker jeg da, men det kan også være noe med hemmeligheten til Ole. Men jeg skjønner virkelig ikke hva det kan være? :klo:

Jeg har vært skuffet over de ikke sendte inn noen andre etter Maren og når de endelig gjør det, så sender de inn Nora og Micke?! :overrasket: De er jo så kjedelige. Spesielt Nora. Hun er alt for snill og kjedelig for paradise hotel synes jeg. Hun lager null drama og er så anonym. Grå mus.

Skrevet

Jeg syns Nora glimtet til da hun var litt streng mot Madelen og sa at hun måtte stå for det hun hadde gjort dagen før og ikke bare skylde på at "hun var så full og ikke husket noe" (etter drama med Maren-Kim-Jeanette). Det øyeblikket er egentlig det eneste positive jeg forbinder med Nora.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er en grunn til at de sendte inn akkurat Nora og Micke, i stedet for de andre tidligere deltakerne.

AnonymBruker
Skrevet

Det er en grunn til at de sendte inn akkurat Nora og Micke, i stedet for de andre tidligere deltakerne.

fortell fortell :)

Skrevet

Fy som jeg gleder meg til finaleuka nå! Håper virkelig at den store hemmeligheten til ole er at han skal sjekke inn og ta f.eks Kim's plass. Det hadde vært konge! Kunne også forklart hvorfor Heidi gråter sånn. Hvis det han skal fortelle ikke har noe med spillet, blir jeg skikkelig skuffa.

Er det bare jeg som blir skikkelig forbanna hver gang Madelen vises på tv-skjermen? Mer irriterende, bitchy, lite intelligent person skal man lete lenge etter! Hvis hun vinner vet jeg ikke hva jeg gjør...Det er til og med bedre at Kim og Heidi vinner, og det bør si litt. For de er utrolig motbydelige, de også!

Ah, det var deilig å få ut litt frustrasjon :sjenert:

AnonymBruker
Skrevet

Madeleine minner meg om en smørklatt... At hun ikke kan leve uten godterier kan man se!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Fy som jeg gleder meg til finaleuka nå! Håper virkelig at den store hemmeligheten til ole er at han skal sjekke inn og ta f.eks Kim's plass. Det hadde vært konge! Kunne også forklart hvorfor Heidi gråter sånn. Hvis det han skal fortelle ikke har noe med spillet, blir jeg skikkelig skuffa.

Er det bare jeg som blir skikkelig forbanna hver gang Madelen vises på tv-skjermen? Mer irriterende, bitchy, lite intelligent person skal man lete lenge etter! Hvis hun vinner vet jeg ikke hva jeg gjør...Det er til og med bedre at Kim og Heidi vinner, og det bør si litt. For de er utrolig motbydelige, de også!

Ah, det var deilig å få ut litt frustrasjon :sjenert:

Hvorfor er Kim og Heidi så motbydelige egentlig? Fordi de spiller og takiske? Skjønner ikke hvorfor alle har så mye imot de to.

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor er Kim og Heidi så motbydelige egentlig? Fordi de spiller og taktiske? Skjønner ikke hvorfor alle har så mye imot de to.

Taktiske skulle det stå.*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...