Gå til innhold

Paradise Hotel 2011

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen som vil gi meg et kort resymè av dagens episode? Var dessverre opptatt med eksamensforberedelse så rakk ikke se den :(

Feilprioritering altså :)

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ole er sikkert homo!:)

AnonymBruker
Skrevet

Ole er sikkert homo!:)

Ahh sikkert derfor Heidi satt å gråt :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Det er noe jeg ikke forstår. I tråden her så blir det stadig klaget over at de ikke 'spiller spillet' og bare er på 'badeferie'. Heidi og Kim er de som virkelig 'spiller spillet' men nå er det nesten ingen her som liker dem, og vil ikke at de skal vinne.

Jeg ser ikke logikken i det. :klo:

• Liker 2
Gjest Linda sofie
Skrevet

Det er noe jeg ikke forstår. I tråden her så blir det stadig klaget over at de ikke 'spiller spillet' og bare er på 'badeferie'. Heidi og Kim er de som virkelig 'spiller spillet' men nå er det nesten ingen her som liker dem, og vil ikke at de skal vinne.

Ikke vet jeg. Jeg liker Kim og Heidi (mest Heidi da) så håper de to vinner av de som er igjen nå.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

ikke få forventninger nå...dere blir bare skuffet....

det er sikkert ingenting med ph å gjøre en gang!

sikkert bare noe sånt som at han enklii ikke er opprinnelig

fra drammen! ..hhaaahaha.. tv3 klipper og limer som det passer dem så!!

edit, ang hemmligheten til ole

Han er jo ikke fra Drammen, men har bodd det et par-tre år. Han er fra Krokstadelva like utenfor Drammen

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hva i all verden var poenget med å sende inn Nora?

Er vel ingen der som er så utrolig kjedelig som henne.

Og Micke? Femiklædden. Utrolig skuffa!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg leste at deltageren ikke fikk lov til å gå over streken får produksjonsfolkene gir signal. Hadde de kunne gått over med en gang Triana sier " deres 2 min begynner nå" så hadde sikkert noen gjort det, men da blir det ikke så spennende for oss igjen. Å alle visste om "twisten" før parsermonien siden de gikk igjennom alle reglene osv før parsermonien startet.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg leste at deltageren ikke fikk lov til å gå over streken får produksjonsfolkene gir signal. Hadde de kunne gått over med en gang Triana sier " deres 2 min begynner nå" så hadde sikkert noen gjort det, men da blir det ikke så spennende for oss igjen. Å alle visste om "twisten" før parsermonien siden de gikk igjennom alle reglene osv før parsermonien startet.

deltagerne**

Skrevet

jeg liker dem og håper dem vinner..:)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

gikk dem gjennom reglene før dem kom ned til sermonien der? ble det sagt?

AnonymBruker
Skrevet

Hva er greia med den grusomme leppestiften til Madelen påalle parsermoniene?!

• Liker 3
Skrevet

Forferdelige!

• Liker 1
Skrevet

ENIG. Jeg irriterer meg grønn. Hun tror sikkert at hun er dritsexy med røde lepper eller noe..? :vetikke:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

ole mener tv3 forandret på reglene underveis i sermonien.. han trodde det holdt å bare løfte foten, og ikke tråkke over tauet.. men på dette bildet ser det ikke ut som han var kjappere med å løfte foten heller.

men triana sa vel før dem begynte at man måtte sette foten over tauet?

• Liker 1
Skrevet

Noen som vil gi meg et kort resymè av dagens episode? Var dessverre opptatt med eksamensforberedelse så rakk ikke se den :(

Du kan se den på tv3.no ;)

AnonymBruker
Skrevet

Er så spent på hva den hemmeligheten til Ole er! Tv3 vet å gjøre meg nysgjerrig hvertfall....

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenkte at han har kreft eller noe. Virket så personlig og alvorlig! Tror ikke det har noe med spillet å gjøre jeg...

AnonymBruker
Skrevet

Marius dolket Maren i ryggen...

..Nora kommer til å dolke Marius i ryggen ved å velge Micke.

KARMA.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenkte at han har kreft eller noe. Virket så personlig og alvorlig! Tror ikke det har noe med spillet å gjøre jeg...

Tror han er homo og har lyst på Niklas jeg :P

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...