Gå til innhold

Paradise Hotel 2011

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kommer ole inn igjen? Hva faen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håper det blir noe ordentlig rabalder :jepp:

Skrevet

Hva slags hemmelighet er det Ole har da tro??

Skrevet

Kommer ole inn igjen? Hva faen?

Alle deltakerne kommer inn igjen ;)

AnonymBruker
Skrevet

Ojojoj... neste uke. Heidi grein VELDIG! da må noe virkelig gå galt :) enten med henne selv eller Kim. Hun hadde ALDRI gråte så mye for de andre konkurentene.. Gleder meg VELDIG :-))Heidi og Kim har irritert meg masse, men med tanke på at det er et spill, så er det absolutt de som har spilt spillet og gjort hva alle egentlig skulle gjort. No hard feelings, it,s a game sweetie ;)

• Liker 1
Skrevet

Alle deltakerne kommer inn igjen ;)

Hæ?? Som jury eller er de back in the game?

Skrevet

ammagad! =P nå synes jeg neste uke ikke kommer kjapt nok =P

• Liker 2
Skrevet

Hæ?? Som jury eller er de back in the game?

Som jury regner jeg med. De skal vel observere den siste uka eller noe sånt? :vetikke:

Gjest Linda sofie
Skrevet

Klapp nå igjen Kine! Jeeez det er spill og Ole hadde ingen annen sjans enn å gå frem! Dumt marius gikk frem før Ole da :tristbla:

Teit at Nora kom inn igjen. Kjedelig. Nå ryker nok Marius siden Mikke og Nora kommer garantert til å stå sammen igjen.

Skrevet (endret)

Oii.. ACTION NESTE UKE.. oopps.. caps lock..

En naken, to som nesten har sex i samme seng, hemmeligheten til Ole... oooo..

Tipper Oles hemmelighet er at han har fått et oppdrag. Kanskje hvis han klarer oppdraget tar han plassen til en av de andre i finalen??

Men i første sesong. Kom ikke Petter tilbake rett før finalen da?? Eller var Niklas i sesong 2? Nei vent da.. Det var noe med en skattekiste og han mørke kjekke. Var det William han het??

Edit: mente selvfølgelig to par som nesten har sex i samma seng. Og glemte grining.

Endret av Mynona-83
Gjest Linda sofie
Skrevet

Som jury regner jeg med. De skal vel observere den siste uka eller noe sånt? :vetikke:

Som jury. Det er alltid sånn at de som sjekket ut sist kommer tilbake en dag før finalen også fester alle sammen.

Skrevet (endret)

Tipper Oles hemmelighet er at han har fått et oppdrag. Kanskje hvis han klarer oppdraget tar han plassen til en av de andre i finalen??

Men i første sesong. Kom ikke Petter tilbake rett før finalen da?? Eller var Niklas i sesong 2? Nei vent da.. Det var noe med en skattekiste og han mørke kjekke. Var det William han het??

Petter kom ikke tilbake. Men husker det var en som sa "Jeg skal lage helvete hvis dere sender meg inn igjen" Så sa Petter "Thats the spirit!" Blablabla. Men husker ikke hvem det var av gutta som kom inn igjen.

Snakker om sesong 2 nå.

Endret av Benedicte22
Gjest Linda sofie
Skrevet

Det var Niklas som kom tilbake rett før fianlen. De utstemte skulle bestemnme hvem som fikk komme tilbake og det ble Niklas.

AnonymBruker
Skrevet

"Det er dags for den store finalen på Paradise Hotel 2011! De to finaleparene forbereder sine forsvarstaler mens de venter på at juryen bestående av tidligere deltakere skal innta hotellet. Men ikke alt er som det skal i Paradis. Et av jurymedlemmene sørger for at dette blir den mest dramatiske Paradise-finalen noensinne, når han bringer sjokkerende opplysninger til torgs."

Dette står på VGnett.

Blir jammen en lang uke det her.

• Liker 2
Skrevet

Woow for en episode! Skulle SÅ ønske at Kim og Heidi hadde vært det svakeste paret nå, da hadde det blitt en AWESOME episode!

Syns det var kjipt med dem som gikk ut. Nå liker jeg ingen der lenger. Likte Marius før, men siden han sendte hjem min no 1 favoritt klarer jeg ikke like han lenger. Jeg ville at Maren skulle vinne!

Får vel heie på Micke og Nora da, rett og slett fordi jeg ikke vil at noen av de andre parene skal vinne.

Gjest NozMonster
Skrevet (endret)

ikke få forventninger nå...dere blir bare skuffet....

det er sikkert ingenting med ph å gjøre en gang!

sikkert bare noe sånt som at han enklii ikke er opprinnelig

fra drammen! ..hhaaahaha.. tv3 klipper og limer som det passer dem så!!

edit, ang hemmligheten til ole

Endret av NozMonster
Skrevet

Takk gud for at Kine måtte dra! At maren ble sendt ut synes jeg verken er bra eller dårlig. Bryr meg egentlig ikke. Men Ole derimot :tristbla: Eneste gutten jeg heiet på. Søren.

Hva er hemmeligheten til Ole? Er han syk eller hva er det? Det virket veldig alvorlig og det virker jo som det var noe privat nesten.

Skrevet

"Det er dags for den store finalen på Paradise Hotel 2011! De to finaleparene forbereder sine forsvarstaler mens de venter på at juryen bestående av tidligere deltakere skal innta hotellet. Men ikke alt er som det skal i Paradis. Et av jurymedlemmene sørger for at dette blir den mest dramatiske Paradise-finalen noensinne, når han bringer sjokkerende opplysninger til torgs."

Dette står på VGnett.

Blir jammen en lang uke det her.

Shit! Jeg tenkte egentlig at hemmeligheten hans ikke hadde noe med spillet å gjøre (at han egentlig er homo for eksempel) og at TV3 bare lurte oss med å klippe til at Heidi gråter. Men etter å ha lest dette må det jo være en hemmelighet som har innvirkning på spillet. Herregud så sykt spennende!

AnonymBruker
Skrevet

ikke få forventninger nå...dere blir bare skuffet....

det er sikkert ingenting med ph å gjøre en gang!

sikkert bare noe sånt som at han enklii ikke er opprinnelig

fra drammen! ..hhaaahaha.. tv3 klipper og limer som det passer dem så!!

Haha du sier noe. Det er sikkert ikke så dramatisk som vi tror ;) Typisk tv3 å få oss til å tro noe kjempe stort kommer til å skje.

Skrevet

Noen som vil gi meg et kort resymè av dagens episode? Var dessverre opptatt med eksamensforberedelse så rakk ikke se den :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...