Gå til innhold

Paradise Hotel 2011

Fremhevede innlegg

Skrevet

D-town, haha!

Videoannonse
Annonse
Gjest Blokkolokko
Skrevet

Ut med Marius neste gang da :P Kjipt.. :P

Skrevet

hehe.. så bra når drammen skiltet i bakgrunnen ble sprengt! :P

jippi, mikke kommer inn igjen.. :D

• Liker 1
Skrevet

Skjønner ikke at Ole ikke gikk med en gang.. Hva var det å vente på liksom??

Gjest NozMonster
Skrevet

jeg hadde ikke ord da jeg så mikke, sier nora....

men de sto jo bak jokerne sammen? hehe, hun må jo ha visst at han også skal komme inn igjen!?!?!

Skrevet

Da er det bare idioter igjen. Gidd ikke se på dette mer nå. Alle 3 favorittene ute.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kine driver å hele tiden skal snakke opp om seg selv.. jeg er meg selv, lyver aldri, baksnakker aldri.. hva er hun?? en helgen som aldri gjør noe galt.

Skrevet

Kine driver å hele tiden skal snakke opp om seg selv.. jeg er meg selv, lyver aldri, baksnakker aldri.. hva er hun?? en helgen som aldri gjør noe galt.

Det gjør da de andre og...

AnonymBruker
Skrevet

Lei av alt pratet om Drammen! MEN nå ser jeg for meg at det blir Heidi+Kim, Micke+Nora og Madelen+Marius, men da har jeg ikke tatt med evt. tvister i betraktningen..

Skrevet

jeg hadde ikke ord da jeg så mikke, sier nora....

men de sto jo bak jokerne sammen? hehe, hun må jo ha visst at han også skal komme inn igjen!?!?!

Det så ut som at jokerne var bokser.. Så det er ikke sikkert at de visste om hverandre. Jeg er mer overrasket over at Nora kom ut å sa at hun synes det virka som at det hadde skjedd noe. Var den papir"veggen" så lydtett liksom?

Skrevet

Lei av alt pratet om Drammen! MEN nå ser jeg for meg at det blir Heidi+Kim, Micke+Nora og Madelen+Marius, men da har jeg ikke tatt med evt. tvister i betraktningen..

Hvorfor Madelen + Marius? Har de no særlig god kontakt?

Skrevet

Det så ut som at jokerne var bokser.. Så det er ikke sikkert at de visste om hverandre. Jeg er mer overrasket over at Nora kom ut å sa at hun synes det virka som at det hadde skjedd noe. Var den papir"veggen" så lydtett liksom?

:hoho: Det stussa jeg over og...

• Liker 1
Skrevet

veldig enig.. håper niklas ryker neste gang..:P

AnonymBruker
Skrevet

Det gjør da de andre og...

Det er sant.. men d eneste hun gjør i videointervjuene er å rose seg selv med hva hun aldri gjør. de andre er falsk sammens med de andre, men sier i videointervjuene at d hele er spill.

AnonymBruker
Skrevet

ÆSJ!! Mer Nora?? uff.....

• Liker 2
Skrevet

Oi! Hva er det Ole holder hemmelig?!?! Nysgjerrig!!

Skrevet

Ole bærer på en hemmelighet? Hm.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...