Gå til innhold

Paradise Hotel 2011

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ja, synes Marius er ganske så fin! Så typisk at han "spiller på den andre siden" :fnise:

ja veit!! :P hehe..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

FEIS det fækkts... :fnise:

Skrevet

NÅ skjønte Niklas at han burde ha kjempa mer i går... Herregud, hvor tett er han a??

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Kan godt stemme det, men jeg har lest en plass tror jeg at de fleste blir sendt hjem til Norge. De som kanskje blir sendt inn igjen blir sendt til et annet hotell som de må bo på.

Kanskje de "ubetydelige" blir sendt til Norge og de som fikk mye fokus fortsatt ble i Mexico?

Gjest Jente1990:)
Skrevet

"nå som vi er i semifinalen, så det er jo lov til å tenke litt taktisk" :roll:

Helt frem til nå har ph kun vært en stor badeferie for alle sammen. Det er jo endelig nå alt dramaet kommer og at folk tør å tenke taktisk. Slik som det har vært denne uken skulle det ha vært fra dag 1!

Oi hele 3 personer skal ut idag? Jeg tror kanskje OLe og Kine ryker siden de er det svakeste paret, men håper ikke de ryker. Kun pga jeg liker Ole. Jeg liker ikke Kine.

• Liker 1
Skrevet

Go Kine! selv om hu ikke prater østlands dialekta betyr ikke det at hu er sur og negativ, hu er der av rette grunnen, FOR Å VINNE!

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

NÅ skjønte Niklas at han burde ha kjempa mer i går... Herregud, hvor tett er han a??

veldig tett... Han ga seg med en gang!! kom med et argument, så slutt.. feige f...

AnonymBruker
Skrevet

Go Kine! selv om hu ikke prater østlands dialekta betyr ikke det at hu er sur og negativ, hu er der av rette grunnen, FOR Å VINNE!

Har da vel ingenting med dialekta å gjøre...d er alt hun sier! Husk hvordan ho var i intervjuene når Mads var der.. herregud, snakk om å IKKE tåle annerledelse mennesker!

Skrevet

veldig tett... Han ga seg med en gang!! kom med et argument, så slutt.. feige f...

Ja... Han turte ikke å ta et upopulært valg.. Han sa jo "åhh.. hadde dere sagt det igår kunne jeg jo kjempe hardere". Hva med å stå for meningene sine og kjempe for det man synes er riktig uavhengig av hvordan andre kan reagere...?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

"nå som vi er i semifinalen, så det er jo lov til å tenke litt taktisk" :roll:

Helt frem til nå har ph kun vært en stor badeferie for alle sammen. Det er jo endelig nå alt dramaet kommer og at folk tør å tenke taktisk. Slik som det har vært denne uken skulle det ha vært fra dag 1!

Oi hele 3 personer skal ut idag? Jeg tror kanskje OLe og Kine ryker siden de er det svakeste paret, men håper ikke de ryker. Kun pga jeg liker Ole. Jeg liker ikke Kine.

Kjipt at han har henne som partner..

Skrevet

Når er det finale egentlig??

Neste torsdag?

AnonymBruker
Skrevet

Ja... Han turte ikke å ta et upopulært valg.. Han sa jo "åhh.. hadde dere sagt det igår kunne jeg jo kjempe hardere". Hva med å stå for meningene sine og kjempe for det man synes er riktig uavhengig av hvordan andre kan reagere...?

MÅ ha folk til å bekke han i ryggen for å si meninga si.. og etterpå bruker han de andre som unnskyldning for valget han tok. vet du?? Hele fyren er tom.. hadde aldri klart å ha en sann fyr ved min side.. Liker mannfolk som tørr å krangle, si hva de mener o.l. PINGLENIC

AnonymBruker
Skrevet

uff, de planlegger å prøve å få ut H og K. Men jeg tror ikke de tørr til syvende å sist.Hadde hvert SUPERT om de virkelig gjør d :-)

Skrevet

håper maren er en av de 3 som ryker i dag..

AnonymBruker
Skrevet

åååå, spennende!!

Selvom jeg vet hvem som går ut :sukk:

Skrevet

Nå hadde det vært artig om Kim og Heidi sto på bunn...!

• Liker 2
Skrevet

jeeeses.. detta blir spennende..:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...