Lillemeg25 Skrevet 26. mai 2011 #3201 Skrevet 26. mai 2011 De som står bak jokeren er vel de som sjekket ut for ikke så lenge siden. Jeg tviler på Jeanette eller Stian står der siden det er stund siden de dro. Jeg håper Ole er en av gutta som vinner og jeg håper faktisk Maren (som jeg egentlig aldri har likt pga hun har vært så irriterende!) vinner. Har fått litt mer sansen for Maren nå og så håper jeg Heidi vinner. Jeg håper heller ikke Niklas vinner. Yuuuk. Det beste hadde vært hvis Ole og jeanette vant. Synd hun røyk ut på en så kjip måte. Da har man jo virkelig ikke sjans til å redde seg selv.
Benedicte22 Skrevet 26. mai 2011 #3202 Skrevet 26. mai 2011 Hadde jeg kunnet velge ville jeg at Ole og Jeanette skulle vunnet! Synes fortsatt at Jeanette røk ut på en veldig urettferdig måte. Men det er jo et spill.. Hvordan var det jeanette røk ut igjen? Har helt glem det.
Lillemeg25 Skrevet 26. mai 2011 #3203 Skrevet 26. mai 2011 Hvordan var det jeanette røk ut igjen? Har helt glem det. Hun Kine valgte Ole som hennes nye partner på parspilten, så derfor måtte jeanette dra.
Sarafina Skrevet 26. mai 2011 #3204 Skrevet 26. mai 2011 Jeg tror kanskje at jokerne er de som ikke dro for så lenge siden - for TV3 kan jo kanskje ikke holde dem der i Mexico i all evighet heller. Lille Niklas er nok sendt hjem for lenge siden. jeg bare gjetter..
Xaphan Skrevet 26. mai 2011 #3205 Skrevet 26. mai 2011 Jeg tror kanskje at jokerne er de som ikke dro for så lenge siden - for TV3 kan jo kanskje ikke holde dem der i Mexico i all evighet heller. Lille Niklas er nok sendt hjem for lenge siden. jeg bare gjetter.. Jeg har hørt at alle som er innom på hotellet må bo i Mexico i de to månedene innspillingen varer...
Gjest Linda sofie Skrevet 26. mai 2011 #3206 Skrevet 26. mai 2011 Jeg har hørt at alle som er innom på hotellet må bo i Mexico i de to månedene innspillingen varer... Kan godt stemme det, men jeg har lest en plass tror jeg at de fleste blir sendt hjem til Norge. De som kanskje blir sendt inn igjen blir sendt til et annet hotell som de må bo på.
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2011 #3208 Skrevet 26. mai 2011 Hvem av alle jentene og guttene synes dere har vært finest av de som har vært med i år? Av guttene er det helt klart Ole mens av jentene står det mellom Jeanette og Christina kanskje.
Xaphan Skrevet 26. mai 2011 #3209 Skrevet 26. mai 2011 Peneste jentene er Bianca og Kine Peneste guttene er Stephan og Marius
Neala Skrevet 26. mai 2011 #3210 Skrevet 26. mai 2011 Jeg synes Ole og Jeanette er de som peneste som har vært med i år.
smalls Skrevet 26. mai 2011 #3211 Skrevet 26. mai 2011 Peneste jentene er Bianca og Kine Peneste guttene er Stephan og Marius Homofil Marius eller han andre Marius? Han fra Stavanger som var personlig trener eller noe sånt.
Mynona Skrevet 26. mai 2011 #3212 Skrevet 26. mai 2011 Homofil Marius eller han andre Marius? Han fra Stavanger som var personlig trener eller noe sånt. Oi, han hadde jeg glemt.. hvordan så han ut?
Fashionistaen Skrevet 26. mai 2011 #3213 Skrevet 26. mai 2011 Synes Ole og homo-marius er penest. Eller Marius teller kanskje ikke siden han er homo, men jeg synes det sier ganske mye om nivået på guttene i år. Av jentene synes jeg at Maren og Bianca er de to peneste Meh, blir så lei av alle jentene nå altså, det vil si alle utenom Maren. Hun hadde jo sin emoperiode som var ganske irriterende, men jeg liker jenta bedre og bedre. Hun er så crazy, snill og søt synes jeg.Synes det er irriterende med all surmulingen fra Kine, tåler virkelig ikke den stemmen og dialekten hennes. Heidi synes jeg er litt for blond rett og slett. Synes det virker som om det går litt tregt oppi hodet hennes noen ganger. Madde er nok den som irriterer meg aller mest. "Jeg har lyst til å stå i finalen sammen med Heidi jeg, det gjør ikke så mye om jeg vinner, jeg synes jeg er en vinner som har kommet så langt allerede jeg altså" Meh, hun er i semifinaleuka og hun er fortsatt på badeferie. Få øya opp jente, venninnen din er en manipulerende spiller som helst vil ha Kine i finalen, fordi da har hun størst vinnersjanser. Sorry for all klagingen, men ingen av mine venner ser på PH lenger, så da får jeg klage litt her 1
smalls Skrevet 26. mai 2011 #3214 Skrevet 26. mai 2011 Oi, han hadde jeg glemt.. hvordan så han ut? haha husker det så vidt selv, men det var han som sjekket inn med Mads. Han var der bare en uke, så måtte han dra.
Gjest Linda sofie Skrevet 26. mai 2011 #3215 Skrevet 26. mai 2011 Jeg synes Bianca og Jeanette er de peneste. Men jeg må innrømme jeg ble en smule skuffet over Bianca siden jeg har sett på bloggen hennes før hun sjekket inn. Hun er mye penere på bilder enn det hun er på tv. Ble også litt paff over hvor liten og rund hun er. For det hadde jeg ikke trodd. Av guttene er det Ole, Homofil Marius og Stephan som er de kjekkeste. Rsten av gutta er til å spy av! 1
Xaphan Skrevet 26. mai 2011 #3216 Skrevet 26. mai 2011 Mente homo-Marius i innlegget mitt. Han andre var ikke så mye å skryte av etter min smak :gjeiper:
frøken gurine:) Skrevet 26. mai 2011 #3217 Skrevet 26. mai 2011 syns Homo Marius og Mikke er de kjekkeste guttene som har vært inne der.
MissStiles Skrevet 26. mai 2011 #3218 Skrevet 26. mai 2011 Skal 3 deltagere sjekke ut idag? Eller hørte jeg feil...
Neala Skrevet 26. mai 2011 #3219 Skrevet 26. mai 2011 Skal 3 deltagere sjekke ut idag? Eller hørte jeg feil...
Bloodflowers Skrevet 26. mai 2011 #3220 Skrevet 26. mai 2011 syns Homo Marius og Mikke er de kjekkeste guttene som har vært inne der. Ja, synes Marius er ganske så fin! Så typisk at han "spiller på den andre siden" 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå