smalls Skrevet 26. mai 2011 #3181 Skrevet 26. mai 2011 Enig. Lyser manipulerende pappajente som har fått viljen sin hele livet og aldri møtt kritikk eller motgang av henne. Den kommentarer var litt drøy. Hva vet du om at hun er en pappajente som har fått villja si hele livet og aldri har møtt motgang? Kjenner du henne kanskje?
smalls Skrevet 26. mai 2011 #3182 Skrevet 26. mai 2011 For en KJEDELIG, trøtt, lei, dum, NAIV gjeng! Dette må være kjedligste sesong av paradise EVER! Danskene ler sikkert av oss og tenker hva faen vi driver med her. Dette er jo sydenferie uten kostnader for de. Herregud. Haha enig! :gjeiper:
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2011 #3183 Skrevet 26. mai 2011 Dette er ikke spoiling. Bare gjetting. Triana sa noe om at de som tar et skritt frem først vil være det sterkeste paret eller noe sånt. jeg tror det står 2 personer bak jokerboksene og partneren til den personen som går frem må reise hjem. Så siden det står 2 bak boksene, så kan vel 2 stykker gå frem.
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2011 #3184 Skrevet 26. mai 2011 Enig. Lyser manipulerende pappajente som har fått viljen sin hele livet og aldri møtt kritikk eller motgang av henne. Det der høres mer ut som Maren enn Madde hvertfall. 1
Sarafina Skrevet 26. mai 2011 #3185 Skrevet 26. mai 2011 ÅHERREGUDOGFAENIHELVETE, hvor dum er den sørlandsbudeia egentlig? Du gir ikke et ess til dine største konkurrenter rett før finaleuka, bare fordi dere er bestisser liksåååm. ENIG! Kim bakctabbet jo selv sin beste kamerat, Micke. Det var jo mye verre enn å ikke gi esset til kim og Heidi rett før finalen! også er Madde redd for å bli "uvenn" med Heidi, Heidi hadde jo aldri gitt esset til Madelen! Jeg skjønner ikke hvorfor Niklas gikk med på å gi esset til Kim! Synes han burde ha blånektet. Jeg er drittlei Kim jeg nå..
Sarafina Skrevet 26. mai 2011 #3186 Skrevet 26. mai 2011 Heidi sier at den hun vil ha ut hvis hun skal tenke taktisk, er Maren. Fordi Heidi og Madde er "so close". Også spør Marius hvem hun synes er den sterkeste konkurrenten, da sier hun Madelen.. Hallo? Ja - og du kunne se at Heidi løy på måten hun sa det på. Selvsagt vil hun ha ut Madelen fremfor Maren.
UnderCover Skrevet 26. mai 2011 #3187 Skrevet 26. mai 2011 (endret) Jeg som de fleste andre ble irritert opp igår. Noe så idiotisk skal man lete lenge etter. Piss lei hele "jeg er venn med alle, jeg liker alle, jeg tør ikke si min mening, jeg vil ikke tenke taktisk for da liker ingen meg"-maset der inne! Jeg hadde pittelittegranne lik til Madde, men nå håper jeg som Ole sa, er det Niclas og Madde som vinner, så håper jeg virkelig at Niclas slipper kulen. Madde vil jo ikke ha penger uansett, siden hun tross alt er der på badeferie. I tillegg topper tv3 på facebook idag opp med et bilde av en paradisehotel-bag som så helt for j*vlig ut. Aldri om jeg hadde turd å bruke den, da hadde jeg heller gått med undertøy, treningstøy og dusjsåpe i hånden.. Endret 26. mai 2011 av BippeStankelbein
Gjest Linda sofie Skrevet 26. mai 2011 #3188 Skrevet 26. mai 2011 Jeg hadde aldri trodd Niklas ville gi etter. Han sa jo selv flere ganger (i snakkeboksen og til Ole) at Kim og Heidi skal IKKE få det esset. For en svak pingle. Beste ville vært å beholdt esset selv. Han burde ha stått på det og ikke gitt seg så lett. Håper Kine ryker i kveld. Er det noen av de gammle deltagerene som står bak jokerene? Gleder meg til halv 10 i kveld!
Gjest Jente1990:) Skrevet 26. mai 2011 #3189 Skrevet 26. mai 2011 Åhh dumme Marius som valgte Maren. Det virker ikke som Madde vil vinne en gang. Hadde hun villet vinne, så hadde hun vel ikke gitt esset til Kim og Heidi. Tror hun heller vil at de skal vinne. Jeg liker Ole veldig godt og håper han vinner, men liker ikke Kine. Hadde vært kult hvis Ole fikk en annen partner. Heidi f.eks og de to vant.
Xaphan Skrevet 26. mai 2011 #3190 Skrevet 26. mai 2011 Heidi sier i snakkeboksen: "Nå driter jeg i hvem andre som står i finalen, så lenge jeg er der!" Heidi til Madde: "Jeg har SÅ lyst til å stå å finale med deg, jabba jabba jabba." Falsk! If you're gonna be two-faced, at least make one of them pretty...
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2011 #3191 Skrevet 26. mai 2011 Rein Gjetting: Hvem jeg tror er jokerne: - Janette eller Nora. Tror mest Nora og - Lille nicklas eller micke. Regner da mest med micke.. Vis det er janette som er jente jokeren så regner jeg med at ole kommer til og gjøre alt han kan for å danne par med henne i finale uka, vis han i det hele tatt kommer så langt.. Ser litt for meg at jokere som ender opp med og bli med til finalen er micke og nora og at de kommer til og stå i finalen med heidi og kim.. Da håper jeg faktisk nora og micke vinner.. Det gøyeste er vis heidi og kim blir splittet i finale uka og derfor må konkurere mot hveradre
Gjest Armule Skrevet 26. mai 2011 #3192 Skrevet 26. mai 2011 Dette er ikke spoiling. Bare gjetting. Triana sa noe om at de som tar et skritt frem først vil være det sterkeste paret eller noe sånt. jeg tror det står 2 personer bak jokerboksene og partneren til den personen som går frem må reise hjem. Så siden det står 2 bak boksene, så kan vel 2 stykker gå frem. jeg tror at det bare er en person som får jokerpartner og blir det sterkeste paret. Grunnen til at det er to jokere, er fordi man må ha både en gutt og en jente, avhengig av hvem som går frem først.
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2011 #3193 Skrevet 26. mai 2011 Heidi sier i snakkeboksen: "Nå driter jeg i hvem andre som står i finalen, så lenge jeg er der!" Heidi til Madde: "Jeg har SÅ lyst til å stå å finale med deg, jabba jabba jabba." Falsk! If you're gonna be two-faced, at least make one of them pretty... Hva skal hun si til Madde da? Nei jeg vil ikke stå i en finale med deg? Skjønner ikke hvorfor det er så galt i å lyve på ph. Det er et spill og selv om Heidi ikke bryr seg om hvem står i finale med, så har hun kanskje ikke lyst til å si det til Madde når Madde har SÅ lyst til å stå med henne liksom. Håper Heidi og Kim vinner.
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2011 #3194 Skrevet 26. mai 2011 Jeg tror den som går frem blir par med jokeren og partneren til h*n som går frem må forlste ph.
mia83 Skrevet 26. mai 2011 #3195 Skrevet 26. mai 2011 Hadde jeg kunnet velge ville jeg at Ole og Jeanette skulle vunnet! Synes fortsatt at Jeanette røk ut på en veldig urettferdig måte. Men det er jo et spill..
Mamaloco Skrevet 26. mai 2011 #3196 Skrevet 26. mai 2011 men nå håper jeg som Ole sa, er det Niclas og Madde som vinner, så håper jeg virkelig at Niclas slipper kulen. Madde vil jo ikke ha penger uansett, siden hun tross alt er der på badeferie. Dette er jeg igrunn enig i. Jeg håper egentlig Ole vinner av gutta, men noe i meg sier at det ikke skjer. Så hvis ikke han vinner, så håper jeg virkelig det blir slik du sier
Xaphan Skrevet 26. mai 2011 #3197 Skrevet 26. mai 2011 Hva skal hun si til Madde da? Nei jeg vil ikke stå i en finale med deg? Skjønner ikke hvorfor det er så galt i å lyve på ph. Det er et spill og selv om Heidi ikke bryr seg om hvem står i finale med, så har hun kanskje ikke lyst til å si det til Madde når Madde har SÅ lyst til å stå med henne liksom. Håper Heidi og Kim vinner. Ja, jeg vet at det er et spill! Hver gang noen av deltakerne blir kritisert i denne tråden så kommer dere med den kommentaren. Bare fordi det er et spill betyr vel ikke det at vi ikke har lov til å mislike noen av spillerne?
Gjest Linda sofie Skrevet 26. mai 2011 #3198 Skrevet 26. mai 2011 Nei jeg vil ikke at Niklas skal vinne! Da kommer han hvert fall til å tro han er kongen på haugen. Håper Ole tar et skritt frem (han står ikke særlig sterkt med Kine) og jeanette står bak jokeren sånn at de blir par. Jeg skal innrømme jeg synes Jeanette var skikkelig bitch mot Stephan men etter en stund fikk jeg veldig sansen for henne
Boston Skrevet 26. mai 2011 #3199 Skrevet 26. mai 2011 Heidi og Kim suger. Håper virkelig de ikke vinner. 3
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2011 #3200 Skrevet 26. mai 2011 Ja, jeg vet at det er et spill! Hver gang noen av deltakerne blir kritisert i denne tråden så kommer dere med den kommentaren. Bare fordi det er et spill betyr vel ikke det at vi ikke har lov til å mislike noen av spillerne? Har ikke sagt du ikke man mislike Heidi eller noen andre. Bare mislike henne så mye du vil, men jeg bare mente at hun kanskje ikke vil si til Madde at hun ikke bryr seg om de to står i finalen eller ikke siden Madde har Så lyst til at de to skal stå sammen koste hva det koste vil. Derfor så sa hun bare til Madde at hun ville de skulle stå sammen for å ikke såre henne.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå