Gjest NozMonster Skrevet 25. mai 2011 #3161 Skrevet 25. mai 2011 herregud.. dem kunne likesågodt driti i hele pandoras, det har vel ikke vært noe særlig te drama under pandoras hele denne sesongen.. Jippi.. Kim fikk esset!! :D :D kunne ikke vært mer enig! hadde vært mye mer spennende,og ikke minst en fordel for dem selv, om de brukte pandoras til litt mer gjennomtenkte, utspekulerte og sleipe spørsmål!!! man trenger ikke pandoras for å stille spørsmålet " var sexen digg maren?" de prater såpass mye om sex, at om sexen var digg har helt sikkert vært et diskusjonstema før pandorad
Lillemeg25 Skrevet 25. mai 2011 #3162 Skrevet 25. mai 2011 Men de to joker bildene vi så under parsermonien, er det to av de gammle som sto bak der eller? Åhh jeg er så spent på parsermonien imorgen
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2011 #3163 Skrevet 25. mai 2011 En ting er at de er dumme nok til å gi kortet til det sterkeste paret. Men hvis jeg husker kortene riktig, så hadde: Kim: 5 Heidi: 8 = 13 Niklas: 10 Madelen: 12 = 22. Ved å gi esset til KIM, får Heidi og Kim også 14+8=22 poeng, altså er parene nå like sterke. Hadde de enda gitt kortet til HEIDI, så hadde Kim og Heidi fått 19 poeng, altså ville Nikas og Madelen fortsatt stått sterkest, men allikevel redda rævva til Kim og Heidi!!! Kanskje de trodde at paret de ga kortet til, ville få kortet I TILLEGG til de to de allerede hadde? Isåfall ville det jo ikke hatt noe å si... jaja... 1
Gjest Armule Skrevet 25. mai 2011 #3164 Skrevet 25. mai 2011 (endret) At bildekortene ikke har samme verdi som i kortspill, dvs. 10, er urteit. Aldri har jeg hørt noen brukt dame som verdi med 12. Og esset som 14? Come on. Skulle de fulgt enkle kortregler, hadde esset vært 1 eller 11. Enda kulere hadde det vært om Madde og Niklas hadde fått velge verdien på kortet selv. Jeg og trodde at esset kom i tillegg til korta de allerede hadde. Endret 25. mai 2011 av Arnøy
Mynona Skrevet 25. mai 2011 #3165 Skrevet 25. mai 2011 At bildekortene ikke har samme verdi som i kortspill, dvs. 10, er urteit. Aldri har jeg hørt noen brukt dame som verdi med 12. Og esset som 14? Come on. Skulle de fulgt enkle kortregler, hadde esset vært 1 eller 11. Enda kulere hadde det vært om Madde og Niklas hadde fått velge verdien på kortet selv. Jeg og trodde at esset kom i tillegg til korta de allerede hadde. Flere kortspill som bruker 11, 12, 13, 14/1 da.. 2
Spoven Skrevet 25. mai 2011 #3166 Skrevet 25. mai 2011 At bildekortene ikke har samme verdi som i kortspill, dvs. 10, er urteit. Aldri har jeg hørt noen brukt dame som verdi med 12. Og esset som 14? Come on. Skulle de fulgt enkle kortregler, hadde esset vært 1 eller 11. Enda kulere hadde det vært om Madde og Niklas hadde fått velge verdien på kortet selv. Jeg og trodde at esset kom i tillegg til korta de allerede hadde. Esset er 1 eller 14. De aller, aller fleste kortspill jeg spiller/har spilt/hørt om har da stigende verdi på billedkortene. Og da er dame 12 poeng. Hvilke "enkle kortregler" er det du følger? Er forøvrig enig i at det var idiotisk å gi esset til Kim. 2
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2011 #3167 Skrevet 25. mai 2011 At bildekortene ikke har samme verdi som i kortspill, dvs. 10, er urteit. Aldri har jeg hørt noen brukt dame som verdi med 12. Og esset som 14? Come on. Skulle de fulgt enkle kortregler, hadde esset vært 1 eller 11. Enda kulere hadde det vært om Madde og Niklas hadde fått velge verdien på kortet selv. Jeg og trodde at esset kom i tillegg til korta de allerede hadde. Godt mulig at alle bildekortene har verdien 10. Men som det er blitt sagt her, stigende verdi er vel det normale! Det har også hele tiden blitt sagt at Madelen har det høyeste kortet. Men hvis dame=10, ville flere deltakere stått likt?!? Nei, jeg tror fortsatt det er stigende rekkefølge, også på bildekort...
Benedicte22 Skrevet 25. mai 2011 #3168 Skrevet 25. mai 2011 At bildekortene ikke har samme verdi som i kortspill, dvs. 10, er urteit. Aldri har jeg hørt noen brukt dame som verdi med 12. Og esset som 14? Come on. Skulle de fulgt enkle kortregler, hadde esset vært 1 eller 11. Enda kulere hadde det vært om Madde og Niklas hadde fått velge verdien på kortet selv. Jeg og trodde at esset kom i tillegg til korta de allerede hadde. Hahhaha dummeste jeg har hørt. Når ble ess 11? Du kan tydeligvis ikke være særlig oppdatert. 2
Timseh Skrevet 25. mai 2011 #3169 Skrevet 25. mai 2011 (endret) Hahhaha dummeste jeg har hørt. Når ble ess 11? Du kan tydeligvis ikke være særlig oppdatert. enig, hehe, er jo knekt som er 11 Endret 25. mai 2011 av HenLu
zanell Skrevet 25. mai 2011 #3170 Skrevet 25. mai 2011 Det hadde vært genialt om de ikke lot deltakerene vite om esset var 14 eller 1, også viste det seg til slutt at kortet var 1, hehe Det hadde blitt litt av et sjokk for de og en fin vri! Heier på Maren og Marius jeg. Alle andre der er jeg drittlei. Særlig Madelen som tilbyr Kim og Heidi plass i finalen og muligens seieren også. Kine virker sur, men faktisk så er det bra hun har litt bein i nesa da. Vet ikke helt om hun passer helt inn på PH egentlig. Ole er jeg faktisk også lei. Han gjør så lite ut av seg.. Jeg slenger meg på resten her og håper virkelig at neste sesong blir bedre, for denne her var rett og slett helt på tryne! 2
Benedicte22 Skrevet 25. mai 2011 #3171 Skrevet 25. mai 2011 Madde er jo totalt tilbakestående. Håper Kine vinner.
Spoven Skrevet 25. mai 2011 #3172 Skrevet 25. mai 2011 Det hadde vært genialt om de ikke lot deltakerene vite om esset var 14 eller 1, også viste det seg til slutt at kortet var 1, hehe Det hadde blitt litt av et sjokk for de og en fin vri! Nå, det hadde vært en god tvist! 1
Benedicte22 Skrevet 25. mai 2011 #3173 Skrevet 25. mai 2011 Nå, det hadde vært en god tvist! Enig, tenkte samme tanken selv.
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2011 #3174 Skrevet 25. mai 2011 Nå kjenner jeg at jeg snart klikker i vinkel og faller i koma av den der teite latteren til Kim! Høhøhøhøhø hele tida, uansett hva han sier! Og Heidi fremstår som en blanding av usedvanlig dum og ondskapsfull drittkjerring. Jeg håper virkelig det kommer en twist som gjør det mindre trygt for Kim og Heidi, for nå burde de bli tuppet ut fra hotellet snart. Uansett hvor sur Kine er, er hun ihvertfall ærlig. Lille prinsessen Madde trenger litt kritikk, for man ser jo hvor bra hun takler kritikk fra Kine... Hun hadde bare godt av ei oppstramming fra Kine. Nå heier jeg på Marius og Maren, selv om Maren er noe sprengt til tider ("tihi fnis, sex med Kim! Tihi fnis!"). Kan godt tåle at Ole og Kine vinner også, for de andre to parene fortjener det IKKE! Niklas er jo bare en feig femifis bak musklene. Håper Jeanette er den kvinnelige jokeren, men jeg tror det er Christina. Og så er det vel Mr. Pain-in-the-ass Joakim som er den mannlige jokeren 4
Xaphan Skrevet 25. mai 2011 #3175 Skrevet 25. mai 2011 Christina og Joachim? De sender vel ikke inn noen som gikk ut for så lenge siden? Halvparten av juryen har ikke møtt dem en gang...
Lunivere Skrevet 25. mai 2011 #3176 Skrevet 25. mai 2011 ÅHERREGUDOGFAENIHELVETE, hvor dum er den sørlandsbudeia egentlig? Du gir ikke et ess til dine største konkurrenter rett før finaleuka, bare fordi dere er bestisser liksåååm. 4
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2011 #3177 Skrevet 25. mai 2011 Lille prinsessen Madde trenger litt kritikk, for man ser jo hvor bra hun takler kritikk fra Kine... Hun hadde bare godt av ei oppstramming fra Kine. Enig. Lyser manipulerende pappajente som har fått viljen sin hele livet og aldri møtt kritikk eller motgang av henne. 4
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2011 #3178 Skrevet 25. mai 2011 Enig. Lyser manipulerende pappajente som har fått viljen sin hele livet og aldri møtt kritikk eller motgang av henne. Jeg har vel kanskje ikke inntrykk av at hun er så manipulerende og jeg liker henne forsåvidt ganske godt. Men hun evner tydeligvis ikke å tenke taktisk så å gi kortet til Kim og Heidi var jo helt på tryne. At ikke Niclas klarte å få henne til å forstå det fatter jeg egentlig ikke. Var litt morsomt da, at hun ikke helt visste hva en grilldress er. 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2011 #3179 Skrevet 26. mai 2011 Fatter ikke hva Niclas er laget av altså! Virker som han er redd Madde på en måte. Redd for å miste henne eller noe. Helt fullstendig fjernt at han lot henne få viljen sin såå lett! At han kunne gå med på å gi kortet til Kim er bare helt utrolig feigt. Får bare håpe at det kommer et eller annet som gjør at det kortet ikke er så mye verd likevel.. 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2011 #3180 Skrevet 26. mai 2011 For en KJEDELIG, trøtt, lei, dum, NAIV gjeng! Dette må være kjedligste sesong av paradise EVER! Danskene ler sikkert av oss og tenker hva faen vi driver med her. Dette er jo sydenferie uten kostnader for de. Herregud.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå