AnonymBruker Skrevet 24. mai 2011 #3101 Skrevet 24. mai 2011 Lurer på hvorfor i alle dager Kine meldte seg på paradise.. makan til negativ og kjedelig hun er. LOL. Negativ og kjedelig faktisk, fordi man ikke deltar i tørrpulingorgier og drikker seg drita hver kveld? Sier egentlig bare meg at hun er mer moden enn resten av de der inne. 2
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2011 #3102 Skrevet 25. mai 2011 Siden Heidi og Kim var det svakeste paret på grunn av summen av kortene deres (8+5= 13), sier det seg selv at Marius valgte Maren (Marius hadde 9 og Maren 10 (=19), mens Nora hadde 4 (= 13). Teit at programmet spoiler seg selv ved å vise ting som skjer i neste episode.
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2011 #3103 Skrevet 25. mai 2011 LOL. Negativ og kjedelig faktisk, fordi man ikke deltar i tørrpulingorgier og drikker seg drita hver kveld? Sier egentlig bare meg at hun er mer moden enn resten av de der inne. Enig. Jeg tror nok også det at Kine kan virke irritert og sånn av og til kan ha noe med medisinene hun går på.
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2011 #3104 Skrevet 25. mai 2011 Hvordan havnet egentlig Kim og Maren på samme rom? Har de byttet partnere? Så bare siste delen av PH i dag, så knullingen, men det så ut som hun overnattet der også? Nysgjerrig! Foressten dumt gjort av Maren, mtp hun har følelser. Nå blir det enda verre! Sex gjør ikke saken bedre, vi jenter føler oss knyttet til gutten av biologiske årsaker, etter sex. Spes mtp hun er forelska fra før.
Sarafina Skrevet 25. mai 2011 #3105 Skrevet 25. mai 2011 Hvordan havnet egentlig Kim og Maren på samme rom? Har de byttet partnere? Så bare siste delen av PH i dag, så knullingen, men det så ut som hun overnattet der også? Nysgjerrig! Foressten dumt gjort av Maren, mtp hun har følelser. Nå blir det enda verre! Sex gjør ikke saken bedre, vi jenter føler oss knyttet til gutten av biologiske årsaker, etter sex. Spes mtp hun er forelska fra før. Enig - så alt, men det virket som om de gikk rett på knullingen liskom, gjorde det ikke??
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2011 #3106 Skrevet 25. mai 2011 LOL. Negativ og kjedelig faktisk, fordi man ikke deltar i tørrpulingorgier og drikker seg drita hver kveld? Sier egentlig bare meg at hun er mer moden enn resten av de der inne. Hun er kjedelig for ph. Hun vil ikke være med på noe og virker så negativ som alle på hotellet sier. Skjønner ikke hvorfor hun meldte seg på en gang. Hun er for kjedelig for ph. Det er ph det er snakk om liksom. 1
Gjest Jente1990:) Skrevet 25. mai 2011 #3107 Skrevet 25. mai 2011 Er det ikke litt spoiling å si på reklamen at KIm og Heidi er det svakeste paret siden de har lavest kort? Kan kanskje hende det ikke er negativt å være det svakeste paret. Kanskje de får en fordel eller noe siden det virker jo ganske oppenbart at de får en ulempe siden de er det svakeste. Vi får se. Gleder meg
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2011 #3108 Skrevet 25. mai 2011 Er det ikke litt spoiling å si på reklamen at KIm og Heidi er det svakeste paret siden de har lavest kort? Kan kanskje hende det ikke er negativt å være det svakeste paret. Kanskje de får en fordel eller noe siden det virker jo ganske oppenbart at de får en ulempe siden de er det svakeste. Vi får se. Gleder meg Håper virkelig ikke det. Nå synes jeg det paret der har hatt det så sinnsykt lett der inne, at de kan få slite skikkelig snart de også Er igrunn drittlei begge to.. Tror faktisk jeg heier på Nora av jentene jeg nå, men jeg tviler på at hun vinner dessverre. Av gutta: HEIA OLE OG MARIUS
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2011 #3109 Skrevet 25. mai 2011 Håper virkelig ikke det. Nå synes jeg det paret der har hatt det så sinnsykt lett der inne, at de kan få slite skikkelig snart de også Er igrunn drittlei begge to.. Tror faktisk jeg heier på Nora av jentene jeg nå, men jeg tviler på at hun vinner dessverre. Av gutta: HEIA OLE OG MARIUS Sinnsykt lett? Vil ikke akkurat si de har hatt det sinnsykt lett siden Kim har hatt 2 hemmelige oppdrag. Da ham måtte få Heidi til å ikke velge han under parsermonien, så var det stor sjanse for at han kunne ryke hjem. Vil vel heller påstå at Niklas og Madde har hatt det lett. De har vel ikke hatt noe særlig motgang mens de har vært partnere.
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2011 #3110 Skrevet 25. mai 2011 Lurer på hvorfor i alle dager Kine meldte seg på paradise.. makan til negativ og kjedelig hun er. Sure og kjedelige personer har vel også lyst til å bo på luksushotell og vinne masse penger? Synes hun har like mye rett til å være der som de andre. Tror hun ofte blir sett på som ekstra negativ fordi hun har en måte å snakke på som høres sur og grinete ut. Jeg synes ikke det er sytete å feste lite og sove på dagen, det er jo smak og behag og en ærlig sak. Jeg håper Marius velger Nora, for da heier jeg på dem
Gjest Armule Skrevet 25. mai 2011 #3111 Skrevet 25. mai 2011 Syns det er litt morsomt at alle sier at man MÅ drikke og feste når man er der. Det bestemmer man vel helt selv! Greit at det legges opp til festing, men å bli uglesett av alle andre bare fordi man ikke liker å feste like mye som dem, blir for dumt. Har egentlig vært lei Kine en stund, men måten de andre oppfører seg mot henne nå har gjort meg "u-lei" på henne. Godt gjort at hun ikke gir etter for såpass stort gruppepress både fra deltagerne, TV3 og seerne. 1
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2011 #3112 Skrevet 25. mai 2011 Hadde noen sagt til Kine hjemme at hun var kjedelig fordi hun gikk i seng tidlig og ikke ville feste osv, så hadde det vært teit, men dette er tross alt paradise hotel. Hvis man ikke vil noe, så kan man like godt holde seg hjemme. Det er ikke noe gøy å se på folk som er så fornuftige og som bare sitter å ser sur ut. 1
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2011 #3113 Skrevet 25. mai 2011 Er så sykt skuffet over årets PH. Oppsummert kan vi si at det har masse meningsløst taktikkprat (men ingen tør gjennomføre det, utenom Kim), jentene har møtt ingen motstand, orgiefester hver dag, Maren-Kim drama (eneste som har vært), kun tenking på hvem som har vært der lengst og gruppas beste, ikke en kjeft som tør ta upopulære valg for seg selv (muligens kim da), og mange dumme taktiske hoder (som den lampegniingen:p). At ikke tv3 kunne fått i gang showet litt med twister! Hvor vanskelig er det liksom... Trenger jo bare være småting, så blir det straks litt drama og spill. Med den kjedelige gjengen blir det lite drama av seg selv. Fatter ikke hvorfor produksjonen er så fantasiløse og passive, de kunne gjort MYE for et bedre show! De få gangene det er twister er det "dere skal bytte partnere. Wow, 1 natt med partnerbytte, krise!". Nesten ingen fredninger har vært, ingen gamle deltakere, ingen spennende utfordringer eller veldig harde valg. Eneste grunnen til at jeg ser er at jeg ikke vil gi opp rett før finalen. 4
Xaphan Skrevet 25. mai 2011 #3114 Skrevet 25. mai 2011 Jeg tror vi alle er skuffet. Håper de lærer og lager en bedre sesong neste gang!
Gjest Emera Skrevet 25. mai 2011 #3115 Skrevet 25. mai 2011 Er så sykt skuffet over årets PH. Oppsummert kan vi si at det har masse meningsløst taktikkprat (men ingen tør gjennomføre det, utenom Kim), jentene har møtt ingen motstand, orgiefester hver dag, Maren-Kim drama (eneste som har vært), kun tenking på hvem som har vært der lengst og gruppas beste, ikke en kjeft som tør ta upopulære valg for seg selv (muligens kim da), og mange dumme taktiske hoder (som den lampegniingen:p). At ikke tv3 kunne fått i gang showet litt med twister! Hvor vanskelig er det liksom... Trenger jo bare være småting, så blir det straks litt drama og spill. Med den kjedelige gjengen blir det lite drama av seg selv. Fatter ikke hvorfor produksjonen er så fantasiløse og passive, de kunne gjort MYE for et bedre show! De få gangene det er twister er det "dere skal bytte partnere. Wow, 1 natt med partnerbytte, krise!". Nesten ingen fredninger har vært, ingen gamle deltakere, ingen spennende utfordringer eller veldig harde valg. Eneste grunnen til at jeg ser er at jeg ikke vil gi opp rett før finalen. Må si meg enig i dette. Jeg ser PH nettopp fordi jeg liker spillet. Solsenger, fyll og fellesklining bryr meg midt i ryggen. Den eneste måten de prøver å få ut folk på er å bli lei av dem eller begynne å mislike/baksnakke dem. Hva slags spill er det, da? Jeg har sett litt på PH Danmark fra 2009 nå, og for en forskjell! Der er det høyt spill, gruppeallianser og ordentlige twister (altså slike som det faktisk blir konsekvenser av) fra dag én. Synd at vi ikke får se den danske sesongen av året!
Gjest Linda sofie Skrevet 25. mai 2011 #3116 Skrevet 25. mai 2011 Må si meg enig i dette. Jeg ser PH nettopp fordi jeg liker spillet. Solsenger, fyll og fellesklining bryr meg midt i ryggen. Den eneste måten de prøver å få ut folk på er å bli lei av dem eller begynne å mislike/baksnakke dem. Hva slags spill er det, da? Jeg har sett litt på PH Danmark fra 2009 nå, og for en forskjell! Der er det høyt spill, gruppeallianser og ordentlige twister (altså slike som det faktisk blir konsekvenser av) fra dag én. Synd at vi ikke får se den danske sesongen av året! jeg har sendt klagebrev til tv3 om hvor skuffet jeg er over denne sesongen. Jeg ba de også om å se en sesong av PH Danmark, så kanskje de skjønner hva ph egentlig skal være! Jeg er også veldig skuffet over hvor få og ikke minst dårlig twister de har med i år. Synes det var skikkelig sært at i første uken, så sto det klart i brevet til lille Niclas at hvis noen fikk snusen på oppdraget hans (noe joachim fikk) så ville han få store konsekvenser. Hva var konsekvensen han fikk? Jo han måtte bare gå med en "dustemikkelhatt" hele kvelden og skrive noe på en tavle! Jøss litt av en konsekvensen du.
smalls Skrevet 25. mai 2011 #3117 Skrevet 25. mai 2011 Hadde Ole kommet innom i den butikken jeg jobber i, så hadde jeg nok blitt litt små flau Ole 1
Gjest Krizzy Skrevet 25. mai 2011 #3118 Skrevet 25. mai 2011 Jeg er også veldig skuffet over hvor få og ikke minst dårlig twister de har med i år. Synes det var skikkelig sært at i første uken, så sto det klart i brevet til lille Niclas at hvis noen fikk snusen på oppdraget hans (noe joachim fikk) så ville han få store konsekvenser. Hva var konsekvensen han fikk? Jo han måtte bare gå med en "dustemikkelhatt" hele kvelden og skrive noe på en tavle! Jøss litt av en konsekvensen du. Og, Stefan fikk plassere han hvor han ønsket på parsermonien!
Mynona Skrevet 25. mai 2011 #3119 Skrevet 25. mai 2011 Lurer på hvorfor Marius gidder å kline med jentene jeg... Han har da nok av gutter å kline med..
Gjest Linda sofie Skrevet 25. mai 2011 #3120 Skrevet 25. mai 2011 Og, Stefan fikk plassere han hvor han ønsket på parsermonien! Nja vil vel ikke akkurat kalle det for en stor konsekvens for niclas hadde fått blitt uansett siden han var så godt likt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå