Gå til innhold

Paradise Hotel 2011

Fremhevede innlegg

Skrevet

Niklas er et typisk eksempel på hvordan litt seksuelt frustrerte menn prøver å skjule sine homotendenser ved å skryte av at de har hatt sex med 200 jenter.

:Nikke:

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

KIM og MAREN? Go maren ;) du fikk d som du ville til slutt

• Liker 1
Skrevet

"Har du ikke kommet???"

" ..Nei?"

"SÆRIØST????"

hahahh :skratte:

• Liker 2
Gjest Linda sofie
Skrevet

Kine er nok ganske negativ, men det er egentlig ikke noe rart med den jentegruppen. Maren er den som har tatt best imot Kine :)

Jeg hadde ikke orket å hengt med en som bare var en negativ kjerring. Da hadde jeg heller holdt avstand fra henne.

Åhh lurer på hva som sto i brevet til Marius. Må vært noe stort siden han begynte å grine når han leste det. Endelig litt action :popcorn:

Skrevet

Jeg hadde ikke orket å hengt med en som bare var en negativ kjerring. Da hadde jeg heller holdt avstand fra henne.

Åhh lurer på hva som sto i brevet til Marius. Må vært noe stort siden han begynte å grine når han leste det. Endelig litt action :popcorn:

var sikkert at han måtte ta valget og den han ikke velger må kanskje dra hjem.. bare en tanke.. :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nicklas MÅ seriøst være MINST bifil..

Skrevet

Noen som vet hva den sangen som ble spilt når de klina heter? Ikke i'm a man men den andre roligere... :sjenert:

Skrevet (endret)

Oh my god Maren og Kim! Kanskje ikke det lureste å gjøre med tanke på de følelsene Maren har / hadde for Kim! Og sleske Kim: "æ hadde egentlig ikkje løst, men æ e no gutt". Dåhhhh...

Må vel også være den mest hardcore - sexscenen vi har sett på PH til nå.. sex på tv er tydeligvis ikke tabu lenger i 2011 ;)

Jeg synes at Heidi gjør en bra figur der inne nå! EDIT: med ett unntak, av at hun har vært slem mot Ole.

Er underholdende når hun snakker i intervjuboksen, synes jeg.

falsk - ja, men det er jo et spill. Hun har vært smart i å være god venn med alle gutta og er veldig nær Kim, men uten at det er følelsesmessig. Det tror jeg hun vinner på, og spesielt i en sånn setting som Paradise Hotel. Der alt blir vist på tv er det ikke så lurt å utlevere følelsene sine, gitt.

Endret av Sarafina
Gjest Linda sofie
Skrevet

Jeg synes at Heidi gjør en bra figur der inne nå! Er underholdende når hun snakker i intervjuboksen, synes jeg.

falsk - ja, men det er jo et spill. Hun har vært smart i å være god venn med alle gutta og er veldig nær Kim, men uten at det er følelsesmessig. Det tror jeg hun vinner på, og spesielt i en sånn setting som Paradise Hotel. Der alt blir vist på tv er det ikke så lurt å utlevere følelsene sine, gitt.

Enig. Jeg heier på Heidi. Skjønner ikke hvorfor noen misliker henne så sterkt. Hun er bare smart og taktisk. Det er jo tross alt et spill og det ikke sikkert hun er falsk i det virkelige liv :)

AnonymBruker
Skrevet

Oh my god Maren og Kim! Kanskje ikke det lureste å gjøre med tanke på de følelsene Maren har / hadde for Kim! Og sleske Kim: "æ hadde egentlig ikkje løst, men æ e no gutt". Dåhhhh...

Må vel også være den mest hardcore - sexscenen vi har sett på PH til nå.. sex på tv er tydeligvis ikke tabu lenger i 2011 ;)

Jeg synes at Heidi gjør en bra figur der inne nå! EDIT: med ett unntak, av at hun har vært slem mot Ole.

Er underholdende når hun snakker i intervjuboksen, synes jeg.

greit nok d, men man driver ikke å koser og lyger rett i trynet, slik hun gjør med Ole, for så å snakke drit om han i videointe. dagen derpå, edru! det er en ting å spille spill, men slik hun har hvert mot Ole er ondskapsfullt..

Skrevet

greit nok d, men man driver ikke å koser og lyger rett i trynet, slik hun gjør med Ole, for så å snakke drit om han i videointe. dagen derpå, edru! det er en ting å spille spill, men slik hun har hvert mot Ole er ondskapsfullt..

Hun har aldri sagt hun har følelser for Ole? Hva er det hun har lyvd om? De har jo snakket sammen og da sa hun det til han at hun ikke var ute etter noe forhold og ville de bare skulle være venner eller noe i den duren.

AnonymBruker
Skrevet

Heia Maren, Nora, Marius og Ole- vil se dere i finalen:)

AnonymBruker
Skrevet

Hun har aldri sagt hun har følelser for Ole? Hva er det hun har lyvd om? De har jo snakket sammen og da sa hun det til han at hun ikke var ute etter noe forhold og ville de bare skulle være venner eller noe i den duren.

jeg tror hun sa at hun var redd for å få følelser der inne - noe som kan tolkes som at Ole er en hun kunne ha fått følelser for. synd for oss seere, synes de hadde vært et supersøtt par :)

Skrevet

Hoi, Hoi! Jeg ekspederte Ole C i butikken i dag :D Til alle som måtte være interesserte, han kjøpte en flaske med Olden-vann, sunnheten lenge leve :fnise:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hoi, Hoi! Jeg ekspederte Ole C i butikken i dag :D Til alle som måtte være interesserte, han kjøpte en flaske med Olden-vann, sunnheten lenge leve :fnise:

Hihi, morro!!

Skrevet (endret)

Ingen heterofile menn kliner lidenskapelig med alle guttene de kommer over, for å så fortelle hvor myke og deilige lepper klinekompisene har.

Har vel alltid visst at Niclas var homo, ingen hetero mann med respekt for seg selv kan være så feminin!

Endret av Gaea
AnonymBruker
Skrevet

Ingen heterofile menn kliner lidenskapelig med alle guttene de kommer over, for å så fortelle hvor myke og deilige lipper klinekompisene har.

Har vel alltid visst at Niclas var homo, ingen hetero mann med respekt for seg selv kan være så feminin!

Ja, som jeg sa, han er MINST bifil.. Han grenser egentlig til helt homo for meg, når jeg tenker meg om så har han ikke direkte lagt skikkelig an på noen jenter der inne, sendt de hete blikk, tatt på de på den romantiske og ektefølte måten.. Men gutta derimot! Altså, når han responderer så følsomt når han ene kyssa ham på halsen og øret, fyren så jo stjerner. Han er IKKE helt hetero, i likhet med deg begynner jeg å tro han er helt homo.. Ikke at det er noe feil i det, fint for ham, men da burde han ikke benekte det sånn feks.

Skrevet

hihi heldiggriiis! :rodmer: ole... HOT!!! :gjeiper:

Skrevet

Digger Kine bare mer og mer. Få ut Niclas, og Stian tilbake!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Lurer på hvorfor i alle dager Kine meldte seg på paradise.. makan til negativ og kjedelig hun er.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...