Gå til innhold

Paradise Hotel 2011

Fremhevede innlegg

Skrevet

Åhh. får jo ikke med meg noe jeg.. hva stod det i brevet?? Fikk bare med meg at det var blått og at det var en klein situasjon..

fikk det ikke med meg jeg heller.. så trur kanskje ikke dem sa noe om hva som sto der jeg?? hmm..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er i kveld det er noen som har sex.. :P

Oia det var i kveld, javel :) Håper det er noen andre enn Kim og Maren isåfall.

Skrevet

De sa ikke hva som sto i brevet. Får vite det etter pausa, skal være spennende vettu

Skrevet

Oia det var i kveld, javel :) Håper det er noen andre enn Kim og Maren isåfall.

jeg og! :P

Skrevet

Nora har blitt sykt blond btw! Hun var jo brunette da hun kom inn, var hu ikke?

Skrevet

fikk det ikke med meg jeg heller.. så trur kanskje ikke dem sa noe om hva som sto der jeg?? hmm..

De sa ikke hva som sto i brevet. Får vite det etter pausa, skal være spennende vettu

Takk ja.. haha.. jeg er altfor opptatt av KG og facebook til å få med meg detaljer. Går jo alltid glipp av noe.. SKal skjerpe meg etter pausen (tror jeg)

Skrevet

Lurer på hvem som har sex! :popcorn:

Jeg tror kanskje Marius velger Nora, men kan godt hende han ikke tør å dolke Maren i ryggen.

AnonymBruker
Skrevet

Lurer på hvem som har sex! :popcorn:

Jeg tror kanskje Marius velger Nora, men kan godt hende han ikke tør å dolke Maren i ryggen.

Jeg tror tv3 kommer til og få oss til og tro at han velger Nora, men han velger nok maren til slutt.. Usikker på hva jeg selv håper på :)

AnonymBruker
Skrevet

uff, for ei dame hun der Heidi er... hva ser Ole i ei slik idiotisk, falsk dame? greit å spille spillet, men du spiller IKKE med følelsene til folk...

Skrevet

Herregud så femi Niklas er, og med alle han kliner med kunne jeg lett trodd han var bi altså. Eneste grunnen til at han får seg damer er fordi han er sjarmerende, han vet akkurat hvordan han skal komme ned i buksa deres.

Greit å like å se ordentlig ut, men det er måte på da.

AnonymBruker
Skrevet

Maren er den siste til å bruke argumentet : Han burde ikke velge andre enn partneren sin! hehe :-) ikke med tanke på partnerene hun allerede har sendt hjem

• Liker 1
Gjest NozMonster
Skrevet

hahahaaa, så søt nic er som ikke skjønte leken .." ååh, jeg får jo ikke ta med meg noenting jeg" :skratte:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

blir kvalm av Niklas! slike femiklumper er bare latterli. hatt sex med 250 ++ damer. ææææææsj.

AnonymBruker
Skrevet

Kine er nok ganske negativ, men det er egentlig ikke noe rart med den jentegruppen. Maren er den som har tatt best imot Kine :)

AnonymBruker
Skrevet

Han må være Bi for å drive på sann.. Eller??? vet dere om hetro mannfolk som driver slik?? ikke jeg

Skrevet

Niklas er et typisk eksempel på hvordan litt seksuelt frustrerte menn prøver å skjule sine homotendenser ved å skryte av at de har hatt sex med 200 jenter.

• Liker 3
Skrevet

????

Hva skjer med gutta der inne? :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Nic er sikkert dritlei av kvinnfolk, derfor går han på mannfolk istedenfor.. han har jo ikke fått seg noe på PD. hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...