Gå til innhold

Paradise Hotel 2011

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er Kine negativ fordi hun ikke vil feste vilt og kline med alle...? Syns hun virker fornuftig jeg. Jeg hadde også blitt rimelig sur og kjeda rævva av meg av den samme gjengen og fest på kvelden, uke etter uke etter uke.

Akkurat det jeg tenker også, liker Kine bare bedre og bedre.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er Kine negativ fordi hun ikke vil feste vilt og kline med alle...? Syns hun virker fornuftig jeg. Jeg hadde også blitt rimelig sur og kjeda rævva av meg av den samme gjengen og fest på kvelden, uke etter uke etter uke.

At hun ikke vill feste så vilt og kline med alle hele tiden er forsåvidt greit. Men jeg vil jo tro at hun har sett på tidligere sesonger av PH og vet at det er faktisk den samme gjengen hun må forholde seg til uke etter uke. Hva er alternativet, liksom?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er et spill ja, det vet jeg og det er greit nok. Men tv eller ikke, spill eller ikke, mennesker som oppfører seg som Heidi og som fremstår som så falsk, byr meg imot. Slik er det bare.

Skrevet

Jeg synes det er urettferdig at et tilfeltig kort skal gjøre at du må ut. For at det sal være et spill mener jeg man må kunne klare å forsvare seg, hvilket de i dette tilfellet ikke kunne. Da mener jeg spillet er borte rett og slett!

Omi fortjente å være den som skulle ut, men det ble gjort på en teit måte.

Jeg synes nå Madelene er den som er mest falsk, hun smisker jo med alle. Heidi har iallefall hatt bein i nesa til å prøve å få Maren ut derfra og la ikke skjul på det heller.

Forøvrig hadde det vært helt topp om det var Maren og Marius som vant hele greia.

Og , jeg håper Ole snart innser at Heidi faktisk vil ha han ut!!!

Skrevet

Tråden er ryddet for innlegg med spoiling.

Kråkesaks, moderator.

Skrevet

Hun har meldt seg på Paradise. Hun kunne neppe forvente intellektuelle konversasjoner over en kopp te om kvelden. :gjeiper:

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Da burde du kanskje ikke melde deg på ph hvis du ikke vil feste og bare sitte å sutre?

Gjest Linda sofie
Skrevet

Jeg håper Heidi eller Madde vinner jeg :) Men da håper jeg Madde har en annen partner enn Niklas. Hvis han vinner, så kommer han vel til å bli enda mer blærete og arrogant.

Skrevet (endret)

Akkurat det jeg tenker også, liker Kine bare bedre og bedre.

Definitivt ikke. Hun er rett og slett helt på trynet. Jeg har irritert meg siden 3-4dager etter at hun kom inn :filer:

Endret av BippeStankelbein
  • Liker 2
Skrevet

Var det en bra episode i går? Fikk ikke sett den og TV3play funker ikke på PCen min :sur:

Har skjønt at Omi gikk ut? Var det hele greia med kortene, eller skjer det noe mer med dem?

Skrevet

Var det en bra episode i går? Fikk ikke sett den og TV3play funker ikke på PCen min :sur:

Har skjønt at Omi gikk ut? Var det hele greia med kortene, eller skjer det noe mer med dem?

De skulle trekke et kort hver. De som trakk det laveste måtte dra hjem. Både Omi og Nora trakk det laveste korte, så de andre skulle bestemme hvem som fikk bli. Alle valgte Nora utenom Niklas. Omi dro hjem.

Eneste dramaet i går var vel at Madde og Heidi er dritt lei Kine pga hun klager og er så negativ hele tiden.

AnonymBruker
Skrevet

Hvis Marius blir partner med Nora, tror jeg de har en sjanse til å vinne. Men Marius kan ikke vinne med Maren som partner.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg mistenker at produksjonen bestemte hva kortene skulle bety etter de trakk. Hadde feks Kim trukket lavest hadde aldri produksjonen la han gå ut (i så fall laget en twist som kunne redde han, eller sendt han inn igjen). Se så det nok an, hvem som fikk hvilket kort.

Skrevet

Jeg mistenker at produksjonen bestemte hva kortene skulle bety etter de trakk. Hadde feks Kim trukket lavest hadde aldri produksjonen la han gå ut (i så fall laget en twist som kunne redde han, eller sendt han inn igjen). Se så det nok an, hvem som fikk hvilket kort.

Var det ikke de selv som stokket kortene da?

Håper det blir noe mere med de kortene da. At kanskje Madde får en fordel eller ulempe siden hun trakk dame.

Skrevet

Hvem hadde sex igår? Så det på introen nå nettopp. Fikk ikke med meg episoden igår.

Skrevet

Hvem hadde sex igår? Så det på introen nå nettopp. Fikk ikke med meg episoden igår.

er i kveld det er noen som har sex.. :P

Skrevet

Kim og maren i kveld.. -igjen :L

hvordan vet du at det er de to?

Skrevet

Åhh. får jo ikke med meg noe jeg.. hva stod det i brevet?? Fikk bare med meg at det var blått og at det var en klein situasjon..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...