Gå til innhold

Paradise Hotel 2011

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det en person jeg IKKE liker, er det Heidi.

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå er det stripping her!! :popcorn:

Skrevet

Er det negativt og klagete å hikke og??

Det er ikke noe jeg pleier å gjøre med vilje igrunn...

Jeg tror hun mente at Kine klager på at hun hikker.

Skrevet

Håper de har samlet all vårens drama i de siste to ukene. Virker som at dramaet begynner å ta se opp litt ihvertfall :popcorn:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror det var det hun sa.

Endelig er det LITT drama her. Har venta sykt lenge på det nå. Håper det blir en kjempe konfrontasjon mellom Kine og Madde. :popcorn: Kine virker utrolig negativ ja.

AnonymBruker
Skrevet

Er det en person jeg IKKE liker, er det Heidi.

Fordi?

Skrevet

Hvem tror dere har sex? :popcorn:

Skrevet

Kanskje Ole og Heidi? Eller Maren og en annen gutt.

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje Ole og Heidi? Eller Maren og en annen gutt.

Hadde vært gøy om det var Ole og Heidi ja :) men tviler på at Heidi har sex på tv...

Skrevet

Kim og Madde.. Tror jeg :)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Fordi?

Jeg liker heller ikke Heidi, rett og slett fordi hun er så falsk. Likte henne best av alle jentene i begynnelsen, men etter at hun ble "varm i trøya", ble trygg og sterk der inne, tror jeg hennes virkelige jeg kom tydelig frem. Og spesielt fikk jeg henne i vrangstrupa etter hun begynte å oppføre seg så dårlig mot Ole bak ryggen hans. Derfor liker ikke JEG Heidi ;)

• Liker 1
Gjest NozMonster
Skrevet

Niclas og maren tror jeg.. de var jo så veeeldig kåte og "igang" på slutten i dag, i bassenget!

AnonymBruker
Skrevet

Heidi må gjerne ryke så fort som mulig. Hun kan klage så mye hun vil på at Kine er sur og negativ, men ingen baksnakker så mye som Heidi. Dessuten virker hun til tider lettere blåst når hun åpner kjeften. Fjortisberte med gamlishår.

• Liker 1
Gjest NozMonster
Skrevet

Jeg liker heller ikke Heidi, rett og slett fordi hun er så falsk. Likte henne best av alle jentene i begynnelsen, men etter at hun ble "varm i trøya", ble trygg og sterk der inne, tror jeg hennes virkelige jeg kom tydelig frem. Og spesielt fikk jeg henne i vrangstrupa etter hun begynte å oppføre seg så dårlig mot Ole bak ryggen hans. Derfor liker ikke JEG Heidi ;)

men det er jo et spill? det er jo ikke om å gjøre å skaffe seg flest venner? ....jeg synes det er så merkelig, for folk klager her for at det ikke skjer en dritt, og at de bare soler seg og bader. men så fort de spiller, så er det jaffal feil. hadde jeg vært der, så hadde jeg prøvd å bygge tillitt til alle, men gått bak ryggen dems ghvis det lønte seg for meg. Jeg hadde jo aldri i livet gjort det in real life av den grunn!!

Skrevet

Jeg tipper det er Kim og Madde som har sex. Det så veldig ut som at det var Kim på toppen, når vi så sexklippet, med tanke på håret hans.

• Liker 1
Gjest Jente1990:)
Skrevet

men det er jo et spill? det er jo ikke om å gjøre å skaffe seg flest venner? ....jeg synes det er så merkelig, for folk klager her for at det ikke skjer en dritt, og at de bare soler seg og bader. men så fort de spiller, så er det jaffal feil. hadde jeg vært der, så hadde jeg prøvd å bygge tillitt til alle, men gått bak ryggen dems ghvis det lønte seg for meg. Jeg hadde jo aldri i livet gjort det in real life av den grunn!!

Ja det er et spill og jeg hadde faktisk vært med på ph for å vinne. Ikke for å sole meg eller finne meg en ny bestevenn. Men det er ikke lov å være taktisk eller være der for å vinne. Da blir man upopulær med en gang. Man må jo alltid gjøre det som er best for gruppen liksom :roll:

• Liker 1
Skrevet

:hoho: skjønte visst ikke det jeg...

Håper det er Kim og Heidi - da blir det drama.

Men har Kim hatt sex der inne enda?? Mener jeg har sett han i et reklameklipp for denne uken med sånn "caching, det ble sex på kim og" frase... Men mulig ha hadde sex for litt siden uten at jeg husker det..

Skrevet

håper Heidi vinner jeg.. hu spiller hvertfall spillet inne der.. :)

Skrevet

Jeg tipper det er Kim og Madde som har sex. Det så veldig ut som at det var Kim på toppen, når vi så sexklippet, med tanke på håret hans.

Det tenkte jeg også på med en gang, håret hans :) hehe..

Håper bare ikke det er Maren... Håper på Madde ;) Søta!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er Kine negativ fordi hun ikke vil feste vilt og kline med alle...? Syns hun virker fornuftig jeg. Jeg hadde også blitt rimelig sur og kjeda rævva av meg av den samme gjengen og fest på kvelden, uke etter uke etter uke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...