UnderCover Skrevet 20. mai 2011 #2981 Skrevet 20. mai 2011 (endret) Jeg så på facebook at de nå søker nye folk til neste sesong av PH. Vurderer å melde meg på kun for å sørge for at neste sesong ikke blir like kjedelig Det så jeg og. Men aldri i verden om jeg hadde satt min fot i et sånt tv-program. Da hadde jeg skjemt meg ut for alltid Endret 20. mai 2011 av BippeStankelbein
Xaphan Skrevet 20. mai 2011 #2982 Skrevet 20. mai 2011 Det så jeg og. Men aldri i verden om jeg hadde satt min fot i et sånt tv-program. Da hadde jeg skjemt meg ut for alltid Hehe, jeg kommer aldri til å faktisk gjøre det jeg heller :gjeiper: Men håper det er flere enn oss som har reagert på hvor kjedelig det var i år, så de får inn litt kulere folk neste gang!
Gjest Jente1990:) Skrevet 20. mai 2011 #2983 Skrevet 20. mai 2011 (endret) Så morsomt! Hadde tengt å gjøre akkurat det samme i dag :gjeiper: Jeg har begynnt å se opp igjen PH Danmark sesong 6 nå. Det skjedde jo mere der inne i de 8 første episodene en hva det har gjort på hele PH Norge denne sesongen.Og folkens, kan vi droppe tynn/feit diskusjonen eller ta den en annen plass? Jeg har sett hele sesong 6 ferdig og gud for en gøy sesong Det skjedde mere der inne i første episode enn det har gjort i hele denne Norske sesongen. Det sier vel litt! Hvorfor har ikke Norge noen personer som Stina, Marie osv der inne? Alle er så trøtte og kjedelige i år. Endret 20. mai 2011 av Jente1990:) 1
Gjesten Skrevet 20. mai 2011 #2984 Skrevet 20. mai 2011 Jeg så på facebook at de nå søker nye folk til neste sesong av PH. Vurderer å melde meg på kun for å sørge for at neste sesong ikke blir like kjedelig Gjør det, gjør det!
Lillemeg25 Skrevet 20. mai 2011 #2985 Skrevet 20. mai 2011 Skulle jeg ha vært med på ph, så hadde jeg vært skikkelig bitch. Ikke bare for å lage drama, men også pga da blir jeg garantert sendt inn igjen hvis jeg ryker ut. Hihi. Men i år har de vært utrolig dårlige til å sende inn gammle deltagere. De har kun sendt inn Maren. Jeg var 90% sikker på at de ville sende inn enten Stian eller Joachim, men neida.
Sarafina Skrevet 21. mai 2011 #2986 Skrevet 21. mai 2011 Skulle jeg ha vært med på ph, så hadde jeg vært skikkelig bitch. Ikke bare for å lage drama, men også pga da blir jeg garantert sendt inn igjen hvis jeg ryker ut. Hihi. Men i år har de vært utrolig dårlige til å sende inn gammle deltagere. De har kun sendt inn Maren. Jeg var 90% sikker på at de ville sende inn enten Stian eller Joachim, men neida. Er glad de ikke sendte inn Joachim igjen, han virket så selvgod og annoying.. Men hadde også trodd at de kom til å sende inn gamle deltakere, Lille Niklas f eks. Nå som det er så nærme finalen, sender de sikkert ikke inn noen flere... Enig i at danskene er mye flinkere når det gjelder twister og morsomme opplegg, og ikke minst når det gjelder casting. F eks Marie og Stina som du nevner, Rasmus, Amalie, Peter, Tammie og Kasper fra i fjor var bra deltakere. Og Line Sofie, Jon, Pernille, Ronnie og Gleager fra året før det, er vel de jeg husker best Haha, jeg er visst litt hekta på PH
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2011 #2987 Skrevet 21. mai 2011 Hele 5000 hadde søkt på å være med i år Ut av alle de som søkte så valgte de den kjedeligste gjengen ever? Ser de skal lage en ny sesong, men da håper jeg de tar med litt mer kulere folk og har med MANGE flere twister. For meg er PH kjekke gutter i hvert fall. Det er ingen hunks med i år. Den eneste jeg synes er kjekk er Ole også litt han Stephan da, men ellers er det ikke mye å skryte av. Av de 5000 MÅ det vel ha vært en del kjekke og sexy gutter som søkte? PH er også et spill og jeg max skuffet over at de har så elendige oppgaver med i år og nesten ingen twister. 3
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2011 #2988 Skrevet 21. mai 2011 Av de 5000 MÅ det vel ha vært en del kjekke og sexy gutter som søkte? Enig! Det må det ha vært!
Miss Independent Skrevet 21. mai 2011 #2989 Skrevet 21. mai 2011 Kan hende det var NULL personlighet der da...
Mynona Skrevet 21. mai 2011 #2990 Skrevet 21. mai 2011 Kan hende alle 5000 sa at de skulle spille spillet, ha sex og være skikkelig biatch for å få komme med da - så castingen ble lurt.
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2011 #2991 Skrevet 21. mai 2011 Kan hende alle 5000 sa at de skulle spille spillet, ha sex og være skikkelig biatch for å få komme med da - så castingen ble lurt. Skjønner ikke hvorfor de skulle ha sagt det når de Norske er SÅ redde for å spille spillet for hvis man tenker litt taktisk, så blir man med en gang upoulær, men kan godt hende noen sa det men tror ikke alle sa det. De fleste melder seg på PH for å få en gratis badeferie og for å bli kjente.
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2011 #2992 Skrevet 21. mai 2011 Kan hende det var NULL personlighet der da... Når tid ble personlighet viktig? trodde det var mere viktig at de ser bra ut enn at de har personlighet
Benedicte22 Skrevet 21. mai 2011 #2993 Skrevet 21. mai 2011 (endret) Når tid ble personlighet viktig? trodde det var mere viktig at de ser bra ut enn at de har personlighet Uten personlighet er det jo drittkjedelig å se på da, de personene som har laget mest liv er jo ikke de som har vært pene, men de som er frekk i kjeften og lager drama. Som feks Petter fra ifjor, Lene, Nanna, Victoria og den gjengen der. Endret 21. mai 2011 av Benedicte22 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2011 #2994 Skrevet 21. mai 2011 Lurer på om jeg skal gå gjennom hele tråden her og telle hvor mange ganger folk skriver 'spille spillet' og 'badeferie'? Det hadde blitt et høyt antall. Enkelte innlegg er til forveksling lik hverandre også. Blir ofte kjedelig å lese her. Til topic; Jeg håper Marius og Maren vinner. (Var visst ikke så originalt dette heller.) 2
Lillemeg25 Skrevet 21. mai 2011 #2995 Skrevet 21. mai 2011 Jeg føler litt på meg at Madde vinner jeg. Vet jo ikke hvem hun kommer til å stå sammen med siden ofte blir noen par spiltet i finaleuken osv. Lurer på om en av de utstemte kommer inn igjen til finalen? Slik som i fjor da Niklas kom inn på slutten.
Mynona Skrevet 21. mai 2011 #2996 Skrevet 21. mai 2011 Tipper Niklas og en partner vinner - og at Niklas slipper ballen. Han er der for å vinne så han blir sikkert utrolig utspekulert den siste uka.
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2011 #2997 Skrevet 22. mai 2011 Tipper Niklas og en partner vinner - og at Niklas slipper ballen. Han er der for å vinne så han blir sikkert utrolig utspekulert den siste uka. Nå virker jeg sikkert dum, men dette er første året jeg ser PH og har sett at dere flere ganger har brukt uttrykket "slipper ballen" eller "slipper kula". Hva betyr egentlig dette..?
Mynona Skrevet 22. mai 2011 #2998 Skrevet 22. mai 2011 (endret) Nå virker jeg sikkert dum, men dette er første året jeg ser PH og har sett at dere flere ganger har brukt uttrykket "slipper ballen" eller "slipper kula". Hva betyr egentlig dette..? Det paret som vinner, får 350.000,-, men før de får pengene må de vise at de kan stole på hverandre (?) og de får en kule/ball hver, står mot hverandre å ser på hverandre i en gitt tid (husker ikke hvor lenge). Mens tiden går putter Triana penger oppi en bolle. Hvis ingen slipper ballen deler de premien, hvis en av de slipper ballen når det er 200.000 i bollen, får h*n 200.000,- og partneren ingenting. Endret 22. mai 2011 av Mynona-83 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2011 #2999 Skrevet 22. mai 2011 Det paret som vinner, får 350.000,-, men før de får pengene må de vise at de kan stole på hverandre (?) og de får en kule/ball hver, står mot hverandre å ser på hverandre i en gitt tid (husker ikke hvor lenge). Mens tiden går putter Triana penger oppi en bolle. Hvis ingen slipper ballen deler de premien, hvis en av de slipper ballen når det er 200.000 i bollen, får h*n 200.000,- og partneren ingenting. Ookei! Takk for oppklaringen
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2011 #3000 Skrevet 22. mai 2011 Det paret som vinner, får 350.000,-, men før de får pengene må de vise at de kan stole på hverandre (?) og de får en kule/ball hver, står mot hverandre å ser på hverandre i en gitt tid (husker ikke hvor lenge). Mens tiden går putter Triana penger oppi en bolle. Hvis ingen slipper ballen deler de premien, hvis en av de slipper ballen når det er 200.000 i bollen, får h*n 200.000,- og partneren ingenting. Ookei! Takk for oppklaringen
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå