Gå til innhold

Paradise Hotel 2011

Fremhevede innlegg

Skrevet

Han nye var visst 23 år gammel, men så da virkelig ikke ut som om han var eldre enn 17-18! .. forøvrig ikke noe spesielt kjekk heller. Helt ordinær!

Videoannonse
Annonse
Gjest Mynona83
Skrevet

Er det egentlig så vanskelig å huke tak i pene og karismatiske menn her til lands?

Jeg velger å tro at de pene karismatiske mennene her til lands ikke melder seg på PH!

• Liker 4
Skrevet

GAHH! Jeg trekker det tilbake. Han er ikke kjekk. usj.

Gjest Bloodless
Skrevet

Er det noen som egentlig synes at han er pen? Synes ikke at han holder seg godt aldersmessig og han har ikke pene ansiktstrekk. Skikkelig harrytass fra Drammen.

Er det egentlig så vanskelig å huke tak i pene og karismatiske menn her til lands?

Synes han er kjekk, men han har ikke veldig tiltalende personlighet.

Gjest Alfred
Skrevet

Noen som vet hva Christina mener når hun sier at hun foretrekker menn med mer edge?

Noen eksempler fra urban dictionary er:

To be a bupgot, nerd, and fucker all in one package. He has no friends in real life and spends all his time online having cyber.

That stupid wrestler who thinks he is all that. He has a whore named Lita. Edge is a dumbass.

A rude immature person. One who lacks respect for authority. A rule breaker.

AnonymBruker
Skrevet

"tenkte ikke smart nok"

Skrevet

Noen som vet hva Christina mener når hun sier at hun foretrekker menn med mer edge?

Noen eksempler fra urban dictionary er:

To be a bupgot, nerd, and fucker all in one package. He has no friends in real life and spends all his time online having cyber.

That stupid wrestler who thinks he is all that. He has a whore named Lita. Edge is a dumbass.

A rude immature person. One who lacks respect for authority. A rule breaker.

Tror hun mener det i en mer positiv forstand. En person som er litt mer spennende og gir et mer interessant førsteinntrykk.

• Liker 1
Gjest Anuket
Skrevet

puuuuh så bra at Maren ikke tok imot hjertet :fnise:

Gjest Anjelika
Skrevet

Jeg trodde den den idiotiske planen til Stian med å bare gi et hjerte uten forklaring aldri ville fungere, men jeg glemte at det var Paradise Hotel jeg så på og ikke et program hvor folk har gjennomsnittlig intelligens

• Liker 1
Gjest Raindrops
Skrevet

Han ser jo ut som en liten guttunge...

Gjest Alfred
Skrevet

Tror hun mener det i en mer positiv forstand. En person som er litt mer spennende og gir et mer interessant førsteinntrykk.

La oss håpe det. Jeg forstår ikke Skiens-dialekt.

Skrevet

Synes han nye hadde litt rar kropp jeg :gjeiper: Det er noe som ikke stemmer.

Morsomt når en ny en sjekker inn med en fredning også er det noen som smisker og prøver å bli sikkelig bestfriend med h*n nye.

Skrevet

Synes faktisk ingen av guttene er noe pene, jeg.

Skrevet

Synes han nye hadde litt rar kropp jeg :gjeiper: Det er noe som ikke stemmer.

Morsomt når en ny en sjekker inn med en fredning også er det noen som smisker og prøver å bli sikkelig bestfriend med h*n nye.

Altfor tette skuldre!

Skrevet (endret)

Å herreguuuuuuud, Maren!!

Barnslig fjortistøs :P

Endret av Hela
Skrevet

Huff, jeg blir litt flau av Stephan når kommer med sånne vitser.. :S

AnonymBruker
Skrevet

Stakars Stephan

AnonymBruker
Skrevet

Hva er det Stephan har gjort? Følger med bare sånn halvhjerta.

Skrevet

HAHAHA han har rettet håret!

Skrevet

Jeg skjønte ikke? Hvordan prøvde Stefan å backstabbe Joachim??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...