Gå til innhold

Paradise Hotel 2011

Fremhevede innlegg

Gjest kaunis
Skrevet

Uff, visst Nora ryke då verte det snørr og tårer *skifter kanal*

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Æh, det ble jo ikke spennende i det hele tatt.

AnonymBruker
Skrevet

Æh, det ble jo ikke spennende i det hele tatt.

Når det tid er det spennende egentlg? Synes de er pingler jeg. Tør jo ingen ting. Kjipt. Hadde håpet på litt action.

AnonymBruker
Skrevet

Når det tid er det spennende egentlg? Synes de er pingler jeg. Tør jo ingen ting. Kjipt. Hadde håpet på litt action.

Så bare så spennende ut på reklamen.. Men den blir vi jo lurt av gang på gang :sukk:

Gjest NozMonster
Skrevet

hoooha! det ble et kort opphold for bianca ja!

jeg har en følelse av at omi er en skikkelig god venn IRL.

En sånn typisk drømme-kompis for alle jenter :)

(sikkert mange som sier meg i mot der men... :fnise: )

Skrevet

syns det er tragisk at det ikke er noe mer som skjer når dem får oppgaver og sånt.. at noen konsekvenser og eller fredninger eller noe liksom..

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes også at Omi virker veldig snill!

Gjest Jente1990:)
Skrevet

Kjedelig parsermoni.

Synes de nye som kommer inn ikke får det så lett da. Det er jo ikke lett å skulle finne seg en partner. Synes de nye burde få en fredning jeg. Sånn at de får en fair sjans.

Skrevet

"Hun var seg selv 100%"

Hater den setningen der. Synes den er så tåpelig. Og i hvertfall når man sier det om en man har kjent i 4 dager.

• Liker 3
Skrevet

Hvor var Ole og Kine ved parsermonien? Eller var det jeg som ikke så godt nok? :popcorn:

AnonymBruker
Skrevet

Niklas sover/snorker ute :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Neste uke ser spennende ut!!

Men det har jeg sagt før...

• Liker 3
Gjest Jente1990:)
Skrevet

syns det er tragisk at det ikke er noe mer som skjer når dem får oppgaver og sånt.. at noen konsekvenser og eller fredninger eller noe liksom..

Enig. Når det kommer brev, så blir jeg ikke spent liksom. Det er bare "idag sjekker det inn en ny gutt eller dere skal på date" Det er jo bare teite ting som skjer. Ingen twister eller noe :sukk: For noe møkk!

• Liker 1
Skrevet

Kjipt at Bianca gikk ut! Hun hadde fortjent en sjanse, i tillegg virket hun som en søt og morsom jente.

Nora er bare kjedelig :sjenert:

• Liker 1
Skrevet

Hvem er Nora? Merker ikke at hun er der en gang jeg.

Kjedelig at ikke Heidi gikk ut.

• Liker 1
Gjest Linda sofie
Skrevet

Jeg synes Bianca burde få bli. Hun var veldig søt. Nora er bare et stort gjesp! :Gjesp:

• Liker 1
Skrevet

Faen i helvete nå blir jeg forbanna. For en drittkjedelig episode. Lar meg lure hver gang TV3 klipper og limer så det ser ut som at IDAG blir det endelig spennende, men neida. Faens dritt program.

• Liker 3
Gjest NozMonster
Skrevet

Faen i helvete nå blir jeg forbanna. For en drittkjedelig episode. Lar meg lure hver gang TV3 klipper og limer så det ser ut som at IDAG blir det endelig spennende, men neida. Faens dritt program.

mmmmmmmmmmmmmmhm, en ting er sikkert!! :

klippern og limern som jobber i tv3 er j****** mye

bedre i jobben sin, enn produsentene og de "kreative" hodene

bak PH! (skulle ikke forundre meg om det er manus-forfattere

bak PH også)

• Liker 1
Skrevet

Signerer!

• Liker 1
Skrevet

Men jeg tror faktisk det blir bra neste uke! Når alle gråter lover det godt, sist vi fikk se det på teaseren gikk Jeanette ut :popcorn:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...