Gå til innhold

Paradise Hotel 2011

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vil ha ut Heidi i dag :sur:

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er det noen dager som ikke er slække? :gjeiper:

Skrevet

Haha.. bra show av gutta da :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bra show av både guttene og jentene :)

• Liker 2
Skrevet

Morsomt!! Paradise Hotel på 5min!! :skratte:

• Liker 1
Gjest Jente1990:)
Skrevet

Haha gutta lagde et bra show! :fnise::skratte:

Omi og Bianca passer bra sammen. Like høye begge to.

• Liker 1
Skrevet

har ikke fått med meg første halv time, er det noen som har fått noe fredning, eller har det skjedd noe annet spennende??

Gjest Jente1990:)
Skrevet

har ikke fått med meg første halv time, er det noen som har fått noe fredning, eller har det skjedd noe annet spennende??

Nei ikke noe spennende. Bare at jentene skulle lage et show hvor de skulle være guttene og guttene skulle lage et show om jentene.

AnonymBruker
Skrevet

Synes de burde være ærlige med Maren, så hun har en sjanse til å redde seg

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Lurer på en ting. Hva om f.eks 3 stk går til en gutt, og en annen gutt står uten jente? :klo:

De sier jo i fra til produksjonen før parseremonien hvem de kommer til å stille seg bak. Men de andre vet jo ikke hvem noen velger, dersom de ikke har fortalt det da. Så nå tror jo alle at Madelen stiller seg bak Niklas, så da velger jo ingen andre han? Så da vil Heidi og Maren stå bak Marius, Madelen bak Kim, Nora og Bianka bak Omi, Kine bak Ole, og ingen bak Niklas? Hehe, skjønner dere hva jeg mener?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

kanksje verken nora aller bianca går ut i kveld.. Kanskej denne firer banden driter seg ut med at en ombestemmer seg så ryker enten madde elelr heidi.. hmm :)

Skrevet

kanksje verken nora aller bianca går ut i kveld.. Kanskej denne firer banden driter seg ut med at en ombestemmer seg så ryker enten madde elelr heidi.. hmm :)

Håper det :lur:

AnonymBruker
Skrevet

Håper Nora eller Maren ryker.

Skrevet

Lurer på en ting. Hva om f.eks 3 stk går til en gutt, og en annen gutt står uten jente? :klo:

De sier jo i fra til produksjonen før parseremonien hvem de kommer til å stille seg bak. Men de andre vet jo ikke hvem noen velger, dersom de ikke har fortalt det da. Så nå tror jo alle at Madelen stiller seg bak Niklas, så da velger jo ingen andre han? Så da vil Heidi og Maren stå bak Marius, Madelen bak Kim, Nora og Bianka bak Omi, Kine bak Ole, og ingen bak Niklas? Hehe, skjønner dere hva jeg mener?

Innbiller meg at noe lignende har skjedd tidligere.. Tror da at Niclas får velge en av de to som ikke blir valgt av Omi og Marius. Mulig jeg tar feil men :gjeiper:

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje Nora stiller seg bak Niklas?

AnonymBruker
Skrevet

Skjønner ikke hvorfor alle er så imot Heidi.

Vil ha ut Maren eller Madde. Maren har irritert meg siden 1 dag. Og Madde er så falsk.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei uff, håper ikke Maren ryker!! :(

Skrevet

Da står det mellom Nora og Bianca.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...