AnonymBruker Skrevet 19. mai 2011 #2922 Skrevet 19. mai 2011 Er det noen dager som ikke er slække? :gjeiper:
Gjest Jente1990:) Skrevet 19. mai 2011 #2928 Skrevet 19. mai 2011 Haha gutta lagde et bra show! Omi og Bianca passer bra sammen. Like høye begge to. 1
frøken gurine:) Skrevet 19. mai 2011 #2929 Skrevet 19. mai 2011 har ikke fått med meg første halv time, er det noen som har fått noe fredning, eller har det skjedd noe annet spennende??
Gjest Jente1990:) Skrevet 19. mai 2011 #2930 Skrevet 19. mai 2011 har ikke fått med meg første halv time, er det noen som har fått noe fredning, eller har det skjedd noe annet spennende?? Nei ikke noe spennende. Bare at jentene skulle lage et show hvor de skulle være guttene og guttene skulle lage et show om jentene.
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2011 #2931 Skrevet 19. mai 2011 Synes de burde være ærlige med Maren, så hun har en sjanse til å redde seg 1
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2011 #2932 Skrevet 19. mai 2011 Lurer på en ting. Hva om f.eks 3 stk går til en gutt, og en annen gutt står uten jente? De sier jo i fra til produksjonen før parseremonien hvem de kommer til å stille seg bak. Men de andre vet jo ikke hvem noen velger, dersom de ikke har fortalt det da. Så nå tror jo alle at Madelen stiller seg bak Niklas, så da velger jo ingen andre han? Så da vil Heidi og Maren stå bak Marius, Madelen bak Kim, Nora og Bianka bak Omi, Kine bak Ole, og ingen bak Niklas? Hehe, skjønner dere hva jeg mener? 1
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2011 #2933 Skrevet 19. mai 2011 kanksje verken nora aller bianca går ut i kveld.. Kanskej denne firer banden driter seg ut med at en ombestemmer seg så ryker enten madde elelr heidi.. hmm
Mamaloco Skrevet 19. mai 2011 #2934 Skrevet 19. mai 2011 kanksje verken nora aller bianca går ut i kveld.. Kanskej denne firer banden driter seg ut med at en ombestemmer seg så ryker enten madde elelr heidi.. hmm Håper det
Violetsky Skrevet 19. mai 2011 #2936 Skrevet 19. mai 2011 Lurer på en ting. Hva om f.eks 3 stk går til en gutt, og en annen gutt står uten jente? De sier jo i fra til produksjonen før parseremonien hvem de kommer til å stille seg bak. Men de andre vet jo ikke hvem noen velger, dersom de ikke har fortalt det da. Så nå tror jo alle at Madelen stiller seg bak Niklas, så da velger jo ingen andre han? Så da vil Heidi og Maren stå bak Marius, Madelen bak Kim, Nora og Bianka bak Omi, Kine bak Ole, og ingen bak Niklas? Hehe, skjønner dere hva jeg mener? Innbiller meg at noe lignende har skjedd tidligere.. Tror da at Niclas får velge en av de to som ikke blir valgt av Omi og Marius. Mulig jeg tar feil men :gjeiper:
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2011 #2938 Skrevet 19. mai 2011 Skjønner ikke hvorfor alle er så imot Heidi. Vil ha ut Maren eller Madde. Maren har irritert meg siden 1 dag. Og Madde er så falsk. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå