AnonymBruker Skrevet 19. mai 2011 #2901 Skrevet 19. mai 2011 Det hadde vært så moro om Kim stod med Madelen (Madeleine?) i finalen og ikke Heidi.
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2011 #2902 Skrevet 19. mai 2011 Jada, jeg skjønte det. That's racist gif-en blir slengt rundt på nettet i hvert eneste tilfelle omtrent, og den passet egentlig litt inn. Bare tulla, egentlig. Ah, sorry:p Er bare vandt med at folk mener man er rasist bare man sier noe negativt om en person med litt mørkere hudfarge enn blendahvit:p
Benedicte22 Skrevet 19. mai 2011 #2903 Skrevet 19. mai 2011 Håper madde står bak kim, sånn heidi ikke kan gå dit, så stiller hun seg bak ole, men han er drittlei av å være 2. valget så han velger kine ovenfor heidi. Så ryker hun. Hadde vært great! 1
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2011 #2904 Skrevet 19. mai 2011 Håper madde står bak kim, sånn heidi ikke kan gå dit, så stiller hun seg bak ole, men han er drittlei av å være 2. valget så han velger kine ovenfor heidi. Så ryker hun. Hadde vært great! Hvorfor ka ikke Heidi går til Kim om Madde står der?
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2011 #2905 Skrevet 19. mai 2011 Håper madde står bak kim, sånn heidi ikke kan gå dit, så stiller hun seg bak ole, men han er drittlei av å være 2. valget så han velger kine ovenfor heidi. Så ryker hun. Hadde vært great! ja, men tviler på at Kim velger noen andre enn Heidi - og tviler på at Madde gjør noe sånt mot Heidi (men med tanke på at Kim og Heidi sendte ut Micke, bør ikke Madde få noen blikk om hun sender ut sin gode venninne Heidi).
Gjest kaunis Skrevet 19. mai 2011 #2906 Skrevet 19. mai 2011 Håper madde står bak kim, sånn heidi ikke kan gå dit, så stiller hun seg bak ole, men han er drittlei av å være 2. valget så han velger kine ovenfor heidi. Så ryker hun. Hadde vært great! Haha, då hadde Kim blitt passe sur! Skulle likt å sett det Greitt at Kim spela spelet men eg tykkjer han var heilt ufordragelig under Pandoras i går og i intervju-rommet (vetta faen om det er det heite). Han var jo nesten i sjokk over at Ole stole mindre på han no, som om det var veldig merkelig... Det er det som pleie å skje når noken bryte det ein har lovd.
Benedicte22 Skrevet 19. mai 2011 #2907 Skrevet 19. mai 2011 Hvorfor ka ikke Heidi går til Kim om Madde står der? Hun KAN jo selvfølgelig gjøre hva hun vil, jeg bare sa hva jeg håpet på.
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2011 #2908 Skrevet 19. mai 2011 Hun KAN jo selvfølgelig gjøre hva hun vil, jeg bare sa hva jeg håpet på. Åja, hehe. Jeg tenkte at Madde hadde fått en fredning jeg ikke hadde fått med meg. Men ja, enig meg deg! Vil ha Heidi ut (selvom det er veldig underholdende å høre henne prate i boksen)
Xaphan Skrevet 19. mai 2011 #2909 Skrevet 19. mai 2011 Det virker jo som at det kommer en eller annen twist med Madde ut fra teaseren.
Mynona Skrevet 19. mai 2011 #2910 Skrevet 19. mai 2011 Skjønner ikke hvorfor dere kritiserer Omi og Bianca sitt utseende så veldig. De ser da helt normale ut, og de er jo ikke stygge. Jeg hadde ikke sett Bianca før i går, og har lest denne tråden og hadde intrykk av at hun var et takras uten like. 1
Gjest Linda sofie Skrevet 19. mai 2011 #2911 Skrevet 19. mai 2011 Håper madde står bak kim, sånn heidi ikke kan gå dit, så stiller hun seg bak ole, men han er drittlei av å være 2. valget så han velger kine ovenfor heidi. Så ryker hun. Hadde vært great! Selv om Madde går til Kim, så tviler jeg Heidi går til Ole. Madde vet jo at Kim kommer til å velge Heidi uansett. Vil i hvert fall være dumt å Madde å stille seg bak Kim. Tv3 er jo eksperter til å få det til å se ut som det blir en kjempe spennende episode på teaseren. De er flinke til å klippe og lime sånn at vi skal tro det er noe action som skjer, men det er jo nesten aldri det. Jeg tror det blir en helt vanlig sermoni hvor det står mellom N og B og jeg tror Omi velger B.
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2011 #2912 Skrevet 19. mai 2011 Hadde store forventninger til Bianca etter å ha sett bilder av henne på bloggen. Så pen ut, om enn litt bimbo og fake. Men på PH ser hun litt lubben og kjedelig ut. Helt ordinær, både ansikt og kropp. Lurer på om alle bildene er redigerte og/eller gamle? Ser ikke helt samme jenta jeg hvertfall. Samme med Noras blogg, måtte kikke 10 ganger for å se om det faktisk var PH-nora. Enten faker de bilder eller så får TV det verste frem i dem utseendemessig
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2011 #2913 Skrevet 19. mai 2011 Jeg tror Nora og Bianca stiller seg bak Omi og han velger Bianca siden de har fått så god kontakt.At Nora ryker gjør meg ingen ting. Hun er så kjedelig og lager null liv. Men hva var vitsen med den teite oppgaven igår? Hvorfor kunne de ikke ha gjort det litt spennende? At Kine som ikke fikk seg partner fikk en fordel at hun måtte sende ut en jente også sjekket det inn en ny jente i går? Bare et forslag liksom for det gjøre det litt mer spennende da. Jeg skjønnte ikke helt vitsen med den oppgaven når det ikke kom en twist eller noe. Dårlige greier.
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2011 #2915 Skrevet 19. mai 2011 Jeg liker Kim jeg. Han lager i hvert fall litt drama. Det er jo et spill. Hadde vært kult hvis madde og Kim ble par. Også Heidi og Marius, så kan vi få ut Maren kanskje.
Lillemeg25 Skrevet 19. mai 2011 #2916 Skrevet 19. mai 2011 (endret) Marius er dum hvis han heller vil ha Maren som partner enn Heidi. Heidi er mye sterkere å stå med enn Maren i en finale. Skjønner det er vanskelig å dolke noen i ryggen, men nå må man tenke på seg selv og velge den man kan stå sterkest med. Endret 19. mai 2011 av Lillemeg22
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2011 #2917 Skrevet 19. mai 2011 Er Kine der inne enda? Har ikke sett henne på lenge, og hadde egentlig glemt henne
Miss Desiree Skrevet 19. mai 2011 #2919 Skrevet 19. mai 2011 Marius er dum hvis han heller vil ha Maren som partner enn Heidi. Heidi er mye sterkere å stå med enn Maren i en finale. Skjønner det er vanskelig å dolke noen i ryggen, men nå må man tenke på seg selv og velge den man kan stå sterkest med. Ja, men Kim vil alltid være førstevalget til Heidi, så det er ikke sikkert Marius kan stole helt på henne...
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2011 #2920 Skrevet 19. mai 2011 Jeg skulle helst ha sett at Heidi gikk ut i dag, men det skjer vel ikke. Er så drittlei den Heidi-Kim-Madelen greia, hadde vært veldig bra om "gruppa" deres ble svekket ved at en av dem ble borte. Ja, vet det er et spill men har sett meg lei av at den trioen tror de styrer hele greia. UUT med Heidi! 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå