Gå til innhold

Paradise Hotel 2011

Fremhevede innlegg

Skrevet

jeg holder øynene litt oppe for at kanskje sesong 7 kan bli mulig å se på nettet ett sted. sier i fra hvis det skulle skje.. :)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

DRIT NÅ I PH DANMARK DA

• Liker 7
Skrevet

DRIT NÅ I PH DANMARK DA

Nei.

Skrevet

Hvorfor ble ikke Kine og Ole satt sammen istedet for Ole og Maren? De har jo kosa seg noen ganger.

• Liker 1
Skrevet

Det kuleste hadde vært om alle gikk med for å få ut Heidi. Jeg føler at denne sesongen så handler det mer om å gjøre det som er best for gruppa, men ikke seg selv. Jeg liker at Kim spiller litt, skulle ønske det var flere som gjorde det. Jeg er ikke noe fan av Kim sånn ellers, da liker jeg Ole best.

Hva skjer me Niklas ? Han er jo en veteran ? Han skulle jo spillt som bare pokker, han skuffer meg veldig.

Skrevet

Hvorfor ble ikke Kine og Ole satt sammen istedet for Ole og Maren? De har jo kosa seg noen ganger.

Det er derfor det var litt dumt at de nyeste deltakerne skulle få bestemme. De har jo ikke fått med seg særlig mer enn det som har skjedd den siste uka.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg får faktisk mer og mer respekt for Kine. Hun virker ganske fornuftig og er den eneste som ikke syns det er kult å kline med alle guttene hver bidige kveld. Har ingenting imot klining, men den orgien med unnskyldningen "flasketuten peker på leken" er bare vemmelig. Alle på alle... Det er jo ikke akkurat små, uskyldige kyss heller, men skikkelig tafsing og råklining. Kan ikke huske de andre sesongene var så ekstreme :fnise:

Egentlig rart at flere ikke har sex, de bare leker i grenseland hele tiden og liksom leker så uskyldige. Jeg syns nesten det er bedre hvis ei jente har hatt sex med 1 person, enn om hun kliner hver kveld med 5...

Har heiet på Ole til nå, men i det siste har jeg lagt merke til at han virker så dum. Litt sånn søtdum, men likevel; uintelligente gutter er turn-off. Spillmessig virker han ikke helt blåst, men på alle andre områder. Ser for meg du kunne spurt han om hvem statsministeren i Norge er og han hadde sett ut som et spørsmålstegn og sagt "veit ikke, politikk bryr meg ikke azz".

Og Omi er ekkel utseendemessig. Minner meg om en blanding av en gorilla og Buddah.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Virker som hun Ida Bianca føler seg litt pressa til å være løs og .. ja. Hun klina med en eller annen første dag, og lar han derre Omi gjøre hva han vil. Ugh. Have som self-respect woman. Jævla fjortiser hele gjengen egentlig. K bye.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg får faktisk mer og mer respekt for Kine. Hun virker ganske fornuftig og er den eneste som ikke syns det er kult å kline med alle guttene hver bidige kveld. Har ingenting imot klining, men den orgien med unnskyldningen "flasketuten peker på leken" er bare vemmelig. Alle på alle... Det er jo ikke akkurat små, uskyldige kyss heller, men skikkelig tafsing og råklining. Kan ikke huske de andre sesongene var så ekstreme :fnise:

Egentlig rart at flere ikke har sex, de bare leker i grenseland hele tiden og liksom leker så uskyldige. Jeg syns nesten det er bedre hvis ei jente har hatt sex med 1 person, enn om hun kliner hver kveld med 5...

Har heiet på Ole til nå, men i det siste har jeg lagt merke til at han virker så dum. Litt sånn søtdum, men likevel; uintelligente gutter er turn-off. Spillmessig virker han ikke helt blåst, men på alle andre områder. Ser for meg du kunne spurt han om hvem statsministeren i Norge er og han hadde sett ut som et spørsmålstegn og sagt "veit ikke, politikk bryr meg ikke azz".

Og Omi er ekkel utseendemessig. Minner meg om en blanding av en gorilla og Buddah.

Enig alt du sier. Men ang. den siste der.. thatsracist.gif

Skrevet

Liker Kine jeg.

Er så lei av at folk tror man er sur pga tonefallet og måten man prater på. Har flere ganger fått høre "Hvorfor er du sur?" når jeg overhodet ikke er sur.

Skrevet

Der har du den! :skratte:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Enig alt du sier. Men ang. den siste der.. thatsracist.gif

Rasistkortet blir dradd igjen ja...

Det har ingenting med hudfargen å gjøre, det har med den overbolte kroppen å gjøre og det lille, skallete hodet. Hadde ment det samme om han var hvit. Er dessuten Omi nødvendigvis utlending? Han snakker jo flytende og det kan godt hende har har 1 norsk forelder. Kanskje begge er norske, for alt vi vet. Etternavnet er norsk.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes faktisk Omi virker ganske så ok som person. Og mht utseende er han vel helt grei.

Det er voldsomt mye kritikk på utseende i denne tråden. Hvor perfekte er dere selv, rent kroppslig, dere som leter etter den minste lille 'feil'?

Ja, jeg vet at det er PH og at deltagerne må forvente mye fokus på hvordan de ser ut, men hvorfor må noen av kommentarene her være så stygge? Alle på PH ser bra ut, hver på sin måte.

AnonymBruker
Skrevet

Rasistkortet blir dradd igjen ja...

Det har ingenting med hudfargen å gjøre, det har med den overbolte kroppen å gjøre og det lille, skallete hodet. Hadde ment det samme om han var hvit. Er dessuten Omi nødvendigvis utlending? Han snakker jo flytende og det kan godt hende har har 1 norsk forelder. Kanskje begge er norske, for alt vi vet. Etternavnet er norsk.

Jada, jeg skjønte det. That's racist gif-en blir slengt rundt på nettet i hvert eneste tilfelle omtrent, og den passet egentlig litt inn. Bare tulla, egentlig. :tronderbart:

Skrevet

Madelen er så fjortis :roll: Helt utrolig at man ka være sånn når man er over 20.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det har de jo gjort på soverommet, og jeg tviler på at noen av de har skrytt av det til de andre. Tror ikke de andre deltakerne vet at de har gjort det.

AnonymBruker
Skrevet

Det er derfor det var litt dumt at de nyeste deltakerne skulle få bestemme. De har jo ikke fått med seg særlig mer enn det som har skjedd den siste uka.

De skulle jo sette sammen parene basert på hvem som hadde hatt mest franske følelser for hverandre i kjærlighetsuken ;)

Skrevet

De skulle jo sette sammen parene basert på hvem som hadde hatt mest franske følelser for hverandre i kjærlighetsuken ;)

Åja, trodde det var generelt sett hvem som hadde vært kåtest på hverandre i løpet av oppholdet, jeg. Men da gir det mer mening! :)

Gjest Linda sofie
Skrevet

Jeg er å skuffet over at nesten ingen vil spille spillet. Jeg bryr meg ikke om hvem som kliner og sånt love drama, men det er spillet og alle twistene (twister har det nesten ikke vært i år) som er gøy! Jeg er så lei av dette ta en for laget og gjøre hva som er best for gruppen tullet.

Gjest Linda sofie
Skrevet

Det kuleste hadde vært om alle gikk med for å få ut Heidi. Jeg føler at denne sesongen så handler det mer om å gjøre det som er best for gruppa, men ikke seg selv. Jeg liker at Kim spiller litt, skulle ønske det var flere som gjorde det. Jeg er ikke noe fan av Kim sånn ellers, da liker jeg Ole best.

Hva skjer me Niklas ? Han er jo en veteran ? Han skulle jo spillt som bare pokker, han skuffer meg veldig.

Sånn er det i Ph Norge. Man må gjøre det som er best for gruppen og ikke seg selv. Å hvis man tenker litt taktisk, så blir man upopulær med en gang :roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...