Sarafina Skrevet 18. mai 2011 #2861 Skrevet 18. mai 2011 håper det skjer noe mer enn at dem bare bytter partnere over natta azz.. Hehe, ja jeg håper på hot action! Synd at Ole og Heidi ikke havnet sammen - det kunne ha blitt spennende
frøken gurine:) Skrevet 18. mai 2011 #2862 Skrevet 18. mai 2011 Kine fikk ikke partner, havnet hun på solo da? hmm.. rart... Enig. Hvis de kun skal sove sammen en natt uten at noe annet skjer, så synes jeg det var en utrolig teit oppgave da. Jeg synes Kine som ikke fikk seg en "partner" kanskje kunne fått enten en fordel eller ulempe. Sånn at det blir LITT spennende her, Jeg syns Tv3 har vært dårlig på twister og utfordringer i år altså. ja alt for dårlig.. i den danske versjonen har det jo vært spennende twister hver uke...
Gjest kaunis Skrevet 18. mai 2011 #2864 Skrevet 18. mai 2011 (endret) Kim: blablabla hehehehe blablablabla hehehehe blablabla hehehehe GO DRAMMEN seie eg!! Åherregud, korleis klare Bianca å kline med Omi frivillig?? Endret 18. mai 2011 av kaunis 1
Gjest Pzzt Skrevet 18. mai 2011 #2866 Skrevet 18. mai 2011 (endret) Hvor er Kine? Hvem bryr seg? Red; Hun sitter i sofaen, alene, og furter. Endret 18. mai 2011 av Pzzt
MissStiles Skrevet 18. mai 2011 #2867 Skrevet 18. mai 2011 Den klinefesten under hele episoden idag jo....
Sarafina Skrevet 18. mai 2011 #2869 Skrevet 18. mai 2011 Kim: blablabla hehehehe blablablabla hehehehe blablabla hehehehe GO DRAMMEN seie eg!! Ja, OC gir et utrolig bra inntrykk. Virker ærlig og litt følsom, en det går an å prate med - det motsatte av fjortisen Kim. I tillegg virker han smart; han gjennomskuer Kim og Heidi litt, og er heller ikke redd for å si det under Pandoras. Heia Ole Christian!
smalls Skrevet 18. mai 2011 #2870 Skrevet 18. mai 2011 ja alt for dårlig.. i den danske versjonen har det jo vært spennende twister hver uke... Enig. Gi meg Paradise hotel danmark! Det er vel kun 2 kule og spennende twister jeg kan huske. Det var den ånden i lampen og da Kim måtte få Heidi til å ikke velge han ellers har det kun vært noe elendig møkk. Jeg synes sesong 2 har vært den beste sesongen. Selv om jeg ikke likte Stine marie, Petter osv, så savner jeg slike personer i denne sesongen merker jeg. 1
smalls Skrevet 18. mai 2011 #2871 Skrevet 18. mai 2011 Hvem bryr seg? Red; Hun sitter i sofaen, alene, og furter. Hehe nettopp.
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2011 #2872 Skrevet 18. mai 2011 Enig. Gi meg Paradise hotel danmark! Det er vel kun 2 kule og spennende twister jeg kan huske. Det var den ånden i lampen og da Kim måtte få Heidi til å ikke velge han ellers har det kun vært noe elendig møkk. Jeg synes sesong 2 har vært den beste sesongen. Selv om jeg ikke likte Stine marie, Petter osv, så savner jeg slike personer i denne sesongen merker jeg. Enig i begge deler! DK er kjempebra, og sesong 2 var bedre enn denne. Savner personer som Victoria og Daniel også, og Stian - bra castingjobb da. Ellers synes jeg Omi og Bianca er bra deltakere, jeg. Hvis man sammenlikner med folk som Jeanette og Christina, og til dels Heidi og Madelen - GJESP - så er det litt mer futt og fart i dem.
frøken gurine:) Skrevet 18. mai 2011 #2873 Skrevet 18. mai 2011 Enig. Gi meg Paradise hotel danmark! Det er vel kun 2 kule og spennende twister jeg kan huske. Det var den ånden i lampen og da Kim måtte få Heidi til å ikke velge han ellers har det kun vært noe elendig møkk. Jeg synes sesong 2 har vært den beste sesongen. Selv om jeg ikke likte Stine marie, Petter osv, så savner jeg slike personer i denne sesongen merker jeg. ja vil og se nyeste sesongen fra danmark.. ser på sesong 4 om dagen, mye mer spennende.. begge de to forrige sesongen har vært bedre enn denne..
smalls Skrevet 18. mai 2011 #2874 Skrevet 18. mai 2011 ja vil og se nyeste sesongen fra danmark.. ser på sesong 4 om dagen, mye mer spennende.. begge de to forrige sesongen har vært bedre enn denne.. Ja sesong 1 var også mye bedre enn denne sesongen. I både sesong 1 og 2 var det krangling og action. I denne sesongen har ikke vært noe som helst drama eller krangling what so ever. Eneste drama som har vært er dette med Maren og Kim som har foregått i flere uker. Alle er jo bare gode venner og alt er så bra. De sender dessverre ikke sesong 7 av ph dk på Tv3 i år
frøken gurine:) Skrevet 18. mai 2011 #2875 Skrevet 18. mai 2011 De sender dessverre ikke sesong 7 av ph dk på Tv3 i år veit det, men kan jo hende man finner en annen måte å få sett den på..
Lillemeg25 Skrevet 18. mai 2011 #2877 Skrevet 18. mai 2011 Denne sesongen har vært et stort gjesp Skal de lage en ny sesong bør de kanskje ta med noen kulere og litt mer drama folk. Som Stine Marie og Nanna f.eks. De var ikke mine favoritter i det hele tatt, men de lager show og det er slike folk man burde ha på paradise hotel. Det var jo mer drama i farmen liksom enn det har vært i denne sesongen. 3
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2011 #2878 Skrevet 18. mai 2011 Ole Chrstian sa til Kim i dag at det hadde vært flere bra gutter der inne enn han, ikke kunne han synge eller spille gitar etc.- jeg mener han er noe av det beste som er der inne nå, han har en guttaktig sjarm og umoden- ja, men ser noen veldig bra menneskelige kvaliteter der, en bra mann-ser han i finalen. 1
Miss Independent Skrevet 18. mai 2011 #2879 Skrevet 18. mai 2011 De sender dessverre ikke sesong 7 av ph dk på Tv3 i år Kan man se noen av de andre sesongene? For free? På tv3.dk er det jo bare sesong 7 som vises.. og da må man betale i tillegg da.
smalls Skrevet 18. mai 2011 #2880 Skrevet 18. mai 2011 Kan man se noen av de andre sesongene? For free? På tv3.dk er det jo bare sesong 7 som vises.. og da må man betale i tillegg da. Jeg aner ikke. Lurer på det samme selv.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå