Gå til innhold

Paradise Hotel 2011

Fremhevede innlegg

Gjest Maneater?
Skrevet

Syns det blir feil av dere som mener at enkelte har hatt det får lett på hotellet, da det ikke er deltakernes feil at de ikke har fått hemmelige oppdrag osv..

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Syns det blir feil av dere som mener at enkelte har hatt det får lett på hotellet, da det ikke er deltakernes feil at de ikke har fått hemmelige oppdrag osv..

Det er vel mer det at enkelte der inne aldri blir satt i fare ved at f.eks andre snuser på partneren deres, eller ender på solo osv. De bare rett og slett er "under radaren" under hele oppholdet. De gjør ingenting for å være der, annet enn å sveve på partneren/partnerene sine.

Skrevet

Det var jo utrolig smart av Kim å sende ut Micke. Han vet at Micke kommer til å stemme på han i en finale. Mens Niklas og Ole derimot må han jobbe mer med, så da er det best å "redde" dem, slik at han kan fortjene stemmen deres.

Også kan Kim stå med alle jentene der inne utenom Nora, fordi hun var så utrolig glad i Micke, hadde Kim stillt seg bak Madeleine hadde hun valgt han, det samme gjelder Kine, Maren og Heidi. Så det smarteste var å få ut den eneste konkurrenten han hadde.

Skrevet

Har hun som selger kebab gjort det godt?

AnonymBruker
Skrevet

Hvem selger kebab?

Skrevet

Dette var litt råttent gjort, faktisk. In my humble opinion.

Helt enig! Synes det var litt falsk og råttent gjort å sende ut sin beste kamerat der inne (noe jeg heller ikke ville gjort, da jeg hadde trivdes bedre med å ha en god venn der) :kjefte:

I tillegg har jeg mine tvil om han faktisk i det hele tatt tenkte taktikk??

Ville tro at Ole og Niklas som noen nevner her - og ikke minst Marius - er sterkere spillere enn Micke. Tenk dere hvis Micke og Nora hadde stått i en finale: og da skal de andre deltakerne stemme på hvem de synes fortjener å vinne. Hvem ville da ha stemt på Micke?

For da ville vel de fleste tenkt at han ikke er en verdig vinner, siden han har "seilt" altfor lett gjennom ting...?

I tillegg setter Kim seg selv i et litt dårlig lys overfor de andre tenker jeg, ved å sende hjem sin beste kamerat, dette var å backstabbe. Skjønte ikke helt det med at han skyldte alle de andre noe - det er jo et spill? Han kunne sendt hjem Niklas. Ole skjønner jeg at han ikke sendte hjem, han hjalp Kim mye ved å stille seg bak Heidi da Kim "ville hjem".

Jeg sliter med å forstå hvorfor Kim valgte som han gjorde.

Gjest Canis lupus
Skrevet

Jeg syntes Kim er pill råtten..

Fy! :kjefte:

AnonymBruker
Skrevet

Det er et SPILL!!! Finalen er rett rundt hjørnet og da kan man ikke tenke på andre. Man på tenke på seg selv. Å selv om Mikke var Kims bestevenn, så kan det kan komme en tid hvor man må sende hjem sin bestevenn å. Mikke var godt likt av alle sammen og kunne også ha vunnet i en finale.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det var jo utrolig smart av Kim å sende ut Micke. Han vet at Micke kommer til å stemme på han i en finale. Mens Niklas og Ole derimot må han jobbe mer med, så da er det best å "redde" dem, slik at han kan fortjene stemmen deres.

Også kan Kim stå med alle jentene der inne utenom Nora, fordi hun var så utrolig glad i Micke, hadde Kim stillt seg bak Madeleine hadde hun valgt han, det samme gjelder Kine, Maren og Heidi. Så det smarteste var å få ut den eneste konkurrenten han hadde.

Signerer. Siden han reddet de andre guttene, så skylder de Kim big time.

Skrevet

Jeg syntes Kim er pill råtten..

Fy! :kjefte:

Paradise Hotel er en konkurranse og ikke bare badeferie, og det er ei uke igjen til finalen.

Hallo, liksom. :fnise:

Skrevet

SKUFFET! Jeg hadde SÅ håpet at han ville kaste ut Niklas. Jeg har aldri skjønt meg på det argumentet "de har ikke gjort noe for å fortjene å være her...". Hele poenget med PH er jo å finne en partner du kan stå trygt med, og sammen komme seg til finalen. I mine øyne er det mer at jo mindre du må kjempe, jo bedre jobb har du gjort. Står du trygt med partneren din fra uke til uke har du jo gjort akkurat det som er meningen. Bygget opp et tillitsforhold og spilt på det.

Skrevet

Paradise Hotel er en konkurranse og ikke bare badeferie, og det er ei uke igjen til finalen.

Hallo, liksom. :fnise:

Er finalen neste uke?

Skrevet

Er finalen neste uke?

Nei

Gjest Ms. Raggsokk
Skrevet

Kim er jo bare dum, som redde skinnet til sine største konkurrenter.

Skrevet (endret)

Kim sa at han holdt nok ut 12 dager til uten Mikke, så da er vel finalen om 2 uker?? :klo:

Endret av mia83
Gjest Linda sofie
Skrevet (endret)

Kim sa at han holdt nok ut 12 dager til uten Mikke, så da er vel finalen om 2 uker?? :klo:

Jepp det stemmer nok det.

Jeg føler på meg at Kim og Heidi (de kommer garantert til å bli partnere neste uke) kommer til å vinne hele driten. Ellers føler jeg på meg at Maren kommer til finalen å.

Endret av Linda sofie
Skrevet

De har jo vært der fra starten av så det er jo greit. Jeg hadde egentlig håpet at Ole og Jeanette skulle vinne faktisk... :sukk:

Skrevet

Jeg heier på Maren og Marius :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

nå begynte jeg faktisk å få litt sansen for Mads, synes han virker snill og ålreit. Har også fått mer sansen for Heidi i det siste, hun er ikke så anonym og kjip lenger... som en annen her skriver: hun er en big player, all the way!

Gjest Linda sofie
Skrevet

Jeg synes det var teit Mads måtte dra. Han lagde jo litt liv og var morsom å se på! Dessverre så hadde han ikke sjans til å overleve. Han viste selv at han måtte dra pga det var ingen av jentene som kom til å velge han. Det synes jeg var dumt.

Jeg håper Ole vinner jeg. Av jentene er det ikke så nøye siden jeg ikke har noen favoritt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...