Gjest NozMonster Skrevet 11. mai 2011 #2661 Skrevet 11. mai 2011 tror det er noe sånn som at mads og omi må til at noen av de andre bryter reglen og unner seg det de enkli ikke får lov til i disse to dagene... så premien er en partner!
smalls Skrevet 11. mai 2011 #2662 Skrevet 11. mai 2011 Hvis Ole og Marius røyker, så blir Omi og Mads låst fast sammen med de sine partnere på parsermonien? At Ole og Mads ikke kan stille seg bak de? Eller blir de kun partnere til i morgen, så kan Ole og Marius gå tilbake til Maren og Kine?
Gjest NozMonster Skrevet 11. mai 2011 #2664 Skrevet 11. mai 2011 ........vi pratet om i går at enkelte her ble røyksugne av å se på disse stakkars gutta som ikke får røyke, eehm....jeg er fadermeg på min 3. røyk siden episoden starta for 25 min siden!
Mamaloco Skrevet 11. mai 2011 #2666 Skrevet 11. mai 2011 Hvis Ole og Marius røyker, så blir Omi og Mads låst fast sammen med de sine partnere på parsermonien? At Ole og Mads ikke kan stille seg bak de? Eller blir de kun partnere til i morgen, så kan Ole og Marius gå tilbake til Maren og Kine? Er dette jeg er redd for at skjer også!!
Gjest Mynona83 Skrevet 11. mai 2011 #2667 Skrevet 11. mai 2011 Mads barbere hele kroppen, untatt bikini-området... Fikk de ikke lov til å dusje heller, de som var uten toalettsaker?? De kunne vel ha bada?
Gjest Canis lupus Skrevet 11. mai 2011 #2668 Skrevet 11. mai 2011 Mads barbere hele kroppen, untatt bikini-området... Fikk de ikke lov til å dusje heller, de som var uten toalettsaker?? De kunne vel ha bada? Det er jo forskjell på å bade i basseng og å dusje da Er det en gang jeg virkelig TRENGER å dusje og vaske håret, så er det når jeg har badet i klorin.
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2011 #2669 Skrevet 11. mai 2011 Skjønner ikke vitsen med det oppdraget når Ole og marius bare kan gå tilbake til partnerene sine uansett da. Hadde Omi og Mads blitt låst fast med de, så hadde jeg skjønt det men det eneste som skjer er at de sover sammen en natt liksom. Imorgen kan bare Ole (som røyka) gå tilbake til heidi selv om Omi liksom er partneren hennes. Jeg tror omi ryker i hvert fall. Han har ikke sjans så lenge han ikke har en fredning noe han tydligvis ikke har.
Gjest Mynona83 Skrevet 11. mai 2011 #2670 Skrevet 11. mai 2011 Det er jo forskjell på å bade i basseng og å dusje da Er det en gang jeg virkelig TRENGER å dusje og vaske håret, så er det når jeg har badet i klorin. Ja, jeg tenkte på at man får hvertfall av seg svette og sånn. Men var det sånn at de ikke fikk dusje?? Eller har de bare dusjet uten såpe? Skjønner ikke vitsen med det oppdraget når Ole og marius bare kan gå tilbake til partnerene sine uansett da. Hadde Omi og Mads blitt låst fast med de, så hadde jeg skjønt det men det eneste som skjer er at de sover sammen en natt liksom. Imorgen kan bare Ole (som røyka) gå tilbake til heidi selv om Omi liksom er partneren hennes. Jeg tror omi ryker i hvert fall. Han har ikke sjans så lenge han ikke har en fredning noe han tydligvis ikke har. Det så ut som det skjer noe annet i morgen. Det virker som Omi blir låst, siden Marius på reklamen var så spent på parsermonien.
Gjest Linda sofie Skrevet 11. mai 2011 #2671 Skrevet 11. mai 2011 ........vi pratet om i går at enkelte her ble røyksugne av å se på disse stakkars gutta som ikke får røyke, eehm....jeg er fadermeg på min 3. røyk siden episoden starta for 25 min siden! Huff ja jeg får helt vondt av de. Spesielt Ole. Det er ikke lett! Kim sa noe at han kom til å sjokkere alle under parsermonien, så da tror ikke jeg han går til Heidi da siden alle tror/vet han kommer til å gå til Heidi. Jeg tror kanskje han får ut Niklas jeg? Blir spennendes. Er det bare jeg som synes det er teit at de med fredning skal gå helt sist? De andre får jo ikke en sjanse til å redde seg selv. En urettferdig måte å ryke ut på.
Gjest Mynona83 Skrevet 11. mai 2011 #2672 Skrevet 11. mai 2011 Huff ja jeg får helt vondt av de. Spesielt Ole. Det er ikke lett! Kim sa noe at han kom til å sjokkere alle under parsermonien, så da tror ikke jeg han går til Heidi da siden alle tror/vet han kommer til å gå til Heidi. Jeg tror kanskje han får ut Niklas jeg? Blir spennendes. Er det bare jeg som synes det er teit at de med fredning skal gå helt sist? De andre får jo ikke en sjanse til å redde seg selv. En urettferdig måte å ryke ut på. Men de har jo gitt beskjed om hvor de skal gå før de går til parseremoni. rekkefølgen de går på er ressigert, så det blir spennende for oss TV-seere
Gjest Canis lupus Skrevet 11. mai 2011 #2673 Skrevet 11. mai 2011 Men de har jo gitt beskjed om hvor de skal gå før de går til parseremoni. rekkefølgen de går på er ressigert, så det blir spennende for oss TV-seere Ja, en parsermoni tar jo 4 timer å spille inn
Gjest Linda sofie Skrevet 11. mai 2011 #2674 Skrevet 11. mai 2011 Men de har jo gitt beskjed om hvor de skal gå før de går til parseremoni. rekkefølgen de går på er ressigert, så det blir spennende for oss TV-seere ja, men vet de hvor de andre skal stille seg da? I PH DK sier de som er fredet i fra på dagen hvor de skal stille seg hen og da blir det jo litt spilling da de må finne ut hvor den som mistet partneren sin skal stille seg. Siden det ikke er mye spilling i år, så synes jeg de heller kunne ha gjort det slik.
Gjest Jente1990:) Skrevet 11. mai 2011 #2675 Skrevet 11. mai 2011 Ikke at jeg snorker, men jeg hadde blitt kjempe flau hvis noen ikke ville være partner med meg pga jeg snorket og de ikke fikk sove. Det hadde jeg synes hadde vært flaut altså. Han kan jo ikke noe for det heller stakkar. Egentlig så bryr jeg meg ikke om hvem som ryker imorgen bare ikke Ole ryker!
Xaphan Skrevet 11. mai 2011 #2676 Skrevet 11. mai 2011 Syns skikkelig synd på Mads under Pandoras i dag. Han ble jo skikkelig grilla, og jeg så på han at han ikke likte å lyve, men man har liksom ikke noe valg når man har hemmelig oppdrag. Men var det seriøst at Omi prøvde seg på Mads om natta? Hvorfor viste de ikke noen klipp fra det i det hele tatt og sånn? Det var jo bare Mads som fortalte og kondomen som lå der. Artig uansett Jeg er spent på hva som skjer i morgen, det ser ut til at det kan bli spennende Håper Niklas ryker!
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2011 #2677 Skrevet 11. mai 2011 Hva het den sangen som var helt på slutten av dagens episode?
smalls Skrevet 12. mai 2011 #2678 Skrevet 12. mai 2011 Syns skikkelig synd på Mads under Pandoras i dag. Han ble jo skikkelig grilla, og jeg så på han at han ikke likte å lyve, men man har liksom ikke noe valg når man har hemmelig oppdrag. Men var det seriøst at Omi prøvde seg på Mads om natta? Hvorfor viste de ikke noen klipp fra det i det hele tatt og sånn? Det var jo bare Mads som fortalte og kondomen som lå der. Artig uansett Jeg er spent på hva som skjer i morgen, det ser ut til at det kan bli spennende Håper Niklas ryker! Huff ja. Jeg tenkte bare klapp igjen Kine. Hvis ikke Omi er låst med heidi, så ryker han garantert. Men jeg tror ikke de er låst sammen siden Kim sa noe til Ole om at han kom til å stille seg bak Heidi.
frøken gurine:) Skrevet 12. mai 2011 #2679 Skrevet 12. mai 2011 det ser ut som omi står ved siden av Triana på parsermonien, hvorfor gjør han det da tro?? hmm.. spennende..
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2011 #2680 Skrevet 12. mai 2011 Litt OT men sitter å ser på sesongen fra ifjor og ler meg i hjel av hun Pernille. Herregud Gleder meg til ikveld! :popcorn:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå