Gå til innhold

Paradise Hotel 2011

Fremhevede innlegg

Skrevet

Madde er så absolutt ikke feit, det synes jeg er å gå for langt. Men lubben er hun.

Men Maren og Kine for tynne? Seriously? De har jo drømmekropper begge to, skulle gjerne vært så fast og trent selv. De guttene jeg kjenner, synes også Maren og Kine har helt perfekte kropper.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vi har stor flatskjerm i stuen og en liten gammeldags TV i et annet rom. Deltagerne er mye tynnere på den gamle TVen enn den store flatskjermen. ;)

Hviken type TV ser dere på dere som mener enkelte på PH er feite?

Jeg synes alle der inne har flotte kropper. :)

Godt poeng! I tilleg sies det jo at man ser ti kilo tyngre ut på TV enn i virkeligheten.

Skrevet

Madde er så absolutt ikke feit, det synes jeg er å gå for langt. Men lubben er hun.

Men Maren og Kine for tynne? Seriously? De har jo drømmekropper begge to, skulle gjerne vært så fast og trent selv. De guttene jeg kjenner, synes også Maren og Kine har helt perfekte kropper.

Madde er overhode ikke feit, men hun er chubby. Ingen tvil om det.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Madde er vel faen ikke feit! Hun er ikke like stram som de andre der inne, nei, men feit er hun virkelig ikke.

Enig! Madde er heller IKKE chubby, men mer som en gjennomsnittlig jente - en helt vanlig størrelse Medium tipper jeg. Chubby da tenker jeg lubben og kraftig, og det synes jeg ikke hun er.

Mulig hun ser større ut fordi hun står sammen med de andre jentene der nede - Maren og Kine f eks er jo langt tynnere enn gjennomsnittet, de fleste jenter her i Norge er jo endel kraftigere enn dem. Synes alle jentene der inne er usedvanlig flotte i kroppen, og slik er det jo gjerne på PH ;)

ja man ser at Madde har lagt på seg litt, men det kan da umulig være særlig mye. 2-3 kilo kanskje? Av egen erfaring, så vet jeg at noen få kilo utgjør en viss forskjell når man ikke er så stor og høy fra før av. ;)

Endret av Sarafina
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Enig! Madde er heller IKKE chubby, men mer som en gjennomsnittlig jente - en helt vanlig størrelse Medium tipper jeg. Chubby da tenker jeg lubben og kraftig, og det synes jeg ikke hun er.

Mulig hun ser større ut fordi hun står sammen med de andre jentene der nede - Maren og Kine f eks er jo langt tynnere enn gjennomsnittet, de fleste jenter her i Norge er jo endel kraftigere enn dem. Synes alle jentene der inne er usedvanlig flotte i kroppen, og slik er det jo gjerne på PH ;)

ja man ser at Madde har lagt på seg litt, men det kan da umulig være særlig mye. 2-3 kilo kanskje? Av egen erfaring, så vet jeg at noen få kilo utgjør en viss forskjell når man ikke er så stor og høy fra før av. ;)

¨

De fleste jenter i norge er kraftigere enn Kine og Maren? Åssen vet du det? De fleste av mine venninner har slik kropp som Maren og Kine. Slanke og tynne. Daglig ser jeg jenter med slike kropper som Maren og Kine har, så er ganske vanlig å være så slank.

Gjest Linda sofie
Skrevet (endret)

Madde er hvert fall ikke feit. Det synes ikke jeg heller, men jeg synes hun er små lubben. Som har blitt sagt her, så er jo ansiktet hennes trill rundt. Hun har skikkelig bollekinn. Men hun er ikke feit, men små chubby. Synes jeg.

Endret av Linda sofie
  • Liker 1
Gjest Ms. Raggsokk
Skrevet

Hvis Madde er feit, så lurer jeg på hva jeg er.

Ikke rart de går litt opp i vekt med fri tilgang på is, snop, øl og røyk og nesten null trening.

• Liker 2
Skrevet

Hvis Madde er feit, så lurer jeg på hva jeg er.

Ikke rart de går litt opp i vekt med fri tilgang på is, snop, øl og røyk og nesten null trening.

Det virker jo som gutta trener en del. Vi ser at de ofte løfter vekter osv. Har aldri sett noen av jentene trene da. Kun gutta.

Skrevet

¨

De fleste jenter i norge er kraftigere enn Kine og Maren? Åssen vet du det? De fleste av mine venninner har slik kropp som Maren og Kine. Slanke og tynne. Daglig ser jeg jenter med slike kropper som Maren og Kine har, så er ganske vanlig å være så slank.

jeg sa ikke at det ikke var vanlig å være så slank som Kine og Maren, jeg ser det også daglig. Men de fleste (gjennomsnittet) er kraftigere, det er vel bare å se rundt seg det????

Selv er jeg størrelse M og tror jeg er ganske gjennomsnittlig, de fleste rundt meg er enten større eller mindre enn meg. Men Maren og Kine er ganske mye slankere enn snittet tipper jeg (S eller XS om jeg skal gjette). Tar man et gjennomsnitt av Norges befolkning, er jeg ganske sikker på at gjennomsnittsvekten er høyere enn Kine og Maren sin!

Er også en kjent sak at befolkningens gjennomsnittsvekt har økt mye de siste årene... Dette har det stått mye om i media.

• Liker 3
Skrevet

Kleskjedene tar inn mest av M, så det er nok det som er det normale.

Når man ser 70% avslag o.l. i butikker er dette som regel klær i XS eller XL som det ikke blir solgt mye av.

Det første som går er L og M. (38 og 40. UK 8 og 10)

Elsker den søøøøte Madde vi ser på intervjuene. Koseklump!!

Mens Maren kan jeg fortsatt ikke fordra... Drittunge!

AnonymBruker
Skrevet

jeg sa ikke at det ikke var vanlig å være så slank som Kine og Maren, jeg ser det også daglig. Men de fleste (gjennomsnittet) er kraftigere, det er vel bare å se rundt seg det????

Selv er jeg størrelse M og tror jeg er ganske gjennomsnittlig, de fleste rundt meg er enten større eller mindre enn meg. Men Maren og Kine er ganske mye slankere enn snittet tipper jeg (S eller XS om jeg skal gjette). Tar man et gjennomsnitt av Norges befolkning, er jeg ganske sikker på at gjennomsnittsvekten er høyere enn Kine og Maren sin!

Er også en kjent sak at befolkningens gjennomsnittsvekt har økt mye de siste årene... Dette har det stått mye om i media.

Hverken Kine eller Maren er en XS. Jeg er en Medium, og har omtrent samme kropp som Maren...

AnonymBruker
Skrevet

Hverken Kine eller Maren er en XS. Jeg er en Medium, og har omtrent samme kropp som Maren...

Jeg har også omtrent samme kropp som Maren, men jeg kan bruke alt fra XS til M.

AnonymBruker
Skrevet

og JEG har også omtrent samme kropp som Maren. :fnise: ..og jeg kan bruke alt fra S til L.

Skrevet

Håper det blir litt action i kveld :popcorn:

Gjest NozMonster
Skrevet

..........må innrømme at jeg er smålig lei av denne kroppsfikserte debatten her nå! nå har vi diskutert i side opp og side ned om madde er chubby eller ikke.... en skriver at hun er feit, nesten siterer og sier i mot, neste siterer igjen og sier at joooo hun er FEIT! jeg skjønner fader ikke at noen kan si hun er feit, men whattever!!!

....om en time begynner ny episode, så da håper jeg at vi kan komme tilbake til å diskutere HVA som skjer!! :blush::jepp:

sorry for mitt "utbrudd", er bare litt irritert i dag! :(

• Liker 4
Gjest Mynona83
Skrevet

Noe av betydning son skjedde i går?? Jeg så på Eurovision i steden...

Fikk med meg at Kim kom inn og splitta Kine og Mads, og ikke så mye mer enn det.

Hvordan tok Mads og Kine det?? Begynte ikke de å finne tonen??

Gjest Emera
Skrevet (endret)

Noe av betydning son skjedde i går?? Jeg så på Eurovision i steden...

Fikk med meg at Kim kom inn og splitta Kine og Mads, og ikke så mye mer enn det.

Hvordan tok Mads og Kine det?? Begynte ikke de å finne tonen??

Det gikk fint. Kim ville ikke splitte noen av de som har vært der inne lenge, derfor valgte han Kine og Mads. Kine hadde smilt helt rundt om det ikke var for ørene, Mads forventet at det ble dem. :)

Endret av Emera
Gjest NozMonster
Skrevet

åååh, dumme meg! jeg fikk ikke helt med meg hva oppgaven til mads og omi er...sånn går det når man sitter på datan samtidig! kan noen snille fortelle meg?

Gjest Lacus
Skrevet

åååh, dumme meg! jeg fikk ikke helt med meg hva oppgaven til mads og omi er...sånn går det når man sitter på datan samtidig! kan noen snille fortelle meg?

Fikk det ikke med meg jeg heller :sukk:

Gjest Canis lupus
Skrevet

Troor at de skulle få gutta til å gå etter fristelsen sin, og gjorde de det fikk Omi og/eller Mats partneren dems i morgen.

Tror jeg :klo:

Dumme KG distraherer meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...