Gjest NozMonster Skrevet 10. mai 2011 #2622 Skrevet 10. mai 2011 chubby? hmmm...synes hun ser veldig slank ut jeg men! enig med du xaphan, rart hun ikke er større! kanskje hun har litt kosemage, men om man spiser såå masse godteri, og er chubby, så synes jeg man pleier å se det på ansiktet.. og det synes jeg ikke man gjør på madde! jeg synes desidert hun er den peneste og nydligste og herligste der inne jeg! både inni og både utenpå... 2
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2011 #2623 Skrevet 10. mai 2011 Jeg synes Madde er chubby. Hun er også rund i ansikte. 1
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2011 #2624 Skrevet 10. mai 2011 Hvis Madde er Chubby er jeg FEIT. (Og det vet jeg at jeg ikke er) Hun er større enn f.eks Kine, emn hun har en helt annen bygning, og jeg syns hun er flott akkuratt som hun er. Hun er ikke skrapa, men det hadde ikke kledd henne heller.. 3
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2011 #2625 Skrevet 10. mai 2011 Jeg skjønner godt man ikke vil ligge å sole seg f.eks med hårete legger. Greit hvis man går med bukse osv men når jeg er på stranden vil jeg helst ha glatte legger. Jeg kan ikke skjønne noe annet enn at Heidi må ha unormalt stor kroppshårvekst. Når man nesten dauer for at man ikke får barbert seg under armene hver dag - og attpåtil er blond, så lurer jeg hva det er som gror på henne. Ekkelt. ER HEIDI TILBAKESTÅENDE?HUN OPPFØRER AEF SLIK HVERTFALL. Tror ikke hun er tilbakestående, men det er nok ekstremt god plass innabords der..
Benedicte22 Skrevet 10. mai 2011 #2626 Skrevet 10. mai 2011 Jeg synes Madde er chubby. Hun er også rund i ansikte. Enig her ass.
Lunivere Skrevet 10. mai 2011 #2627 Skrevet 10. mai 2011 (endret) Madde er trillrund i ansiktet, og har virkelig est ut. Man ser det enda tydeligere når hun står sammen med de andre jentene, hvor "stor" hun faktisk har blitt. Endret 10. mai 2011 av Gaea
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2011 #2628 Skrevet 10. mai 2011 Jeg synes Madde er chubby. Hun er også rund i ansikte. Tiltredes. Hun har også ganske store armer. Synes Madde hadde veldig fin kropp når hun kom inn, men man ser hun har lagt på seg noen kilo der inne. Tror den godte-rehaben bare gjør henne godt.
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2011 #2629 Skrevet 10. mai 2011 chubby? hmmm...synes hun ser veldig slank ut jeg men! enig med du xaphan, rart hun ikke er større! kanskje hun har litt kosemage, men om man spiser såå masse godteri, og er chubby, så synes jeg man pleier å se det på ansiktet.. og det synes jeg ikke man gjør på madde! jeg synes desidert hun er den peneste og nydligste og herligste der inne jeg! både inni og både utenpå... Madde er jo den desidert falskeste av alle der inne. Så på klippet for morgendagen at hun har ingen planer om å beholde Niclas som partner, på tross av gjentatte lovord om det. Bah. Hun virker som en skikkelig usikker og falsk fjortis som bare baksnakker og backstabber og ikke står for noe av det hun sier hvis det gjør henne upopulær. Hun har dessuten hatt det ALT for enkelt under oppholdet. Håper hun ryker neste jente-seremoni.
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2011 #2630 Skrevet 10. mai 2011 Madde er blitt litt av en blubbe. Virker som hun har litt kraftig benbygning, og når hun i tillegg pøser ned på med cola og godterier.. Og om hun bare ikke hadde vært så trillrund i ansiktet, hadde hun vært veldig pen.
Lunivere Skrevet 10. mai 2011 #2631 Skrevet 10. mai 2011 (endret) Madde er jo den desidert falskeste av alle der inne. Så på klippet for morgendagen at hun har ingen planer om å beholde Niclas som partner, på tross av gjentatte lovord om det. Bah. Hun virker som en skikkelig usikker og falsk fjortis som bare baksnakker og backstabber og ikke står for noe av det hun sier hvis det gjør henne upopulær. Hun har dessuten hatt det ALT for enkelt under oppholdet. Håper hun ryker neste jente-seremoni. Helt enig. Hun virker utrolig umoden, og fjortistendensene hennes går meg på nervene. I tillegg virker hun veldig prippen og "fin på det". Hun er den som fortjener minst å vinne. Hun har jo ikke gjort en dritt for å være der. Bare sittet på ræva gjennom hele sesongen, jo. Jeg er også allergisk mot sørlandsdialekt, orker ikke henne mer! Endret 10. mai 2011 av Gaea 1
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2011 #2632 Skrevet 11. mai 2011 Madde er FEIT! Synes det blir litt feil at hun skal fremstå så deilig når hun burde tatt av 15 kg. Uansett er ikke jentene der inne så mye å skryte av. Heia Heidi!! (som er den eneste ,som faktisk ser bra ut der inne):D
Drømmer om 2 Skrevet 11. mai 2011 #2633 Skrevet 11. mai 2011 Huff,så utrolig triste kommentarer om kropp og utseende hvem er vi som kan dømme andres fasong? får nok feie for vår egen dør...la folk spise det de vil og gjøre det de vil,så lenge det ikke skader andre! 3
Xaphan Skrevet 11. mai 2011 #2634 Skrevet 11. mai 2011 Madde er vel faen ikke feit! Hun er ikke like stram som de andre der inne, nei, men feit er hun virkelig ikke. 3
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2011 #2635 Skrevet 11. mai 2011 Ingen, absolutt ingen av jentene der inne er i nærheten av å være feite. Maren og Kine er for tynne, ellers synes jeg de andre er akkurat passe. Madde er kraftigere enn de fleste av de andre jentene der inne, men husk at hun er rytter, det gjør at hun har muskelmasse i underkroppen som ingen av de andre jentene har. Jeg synes hun er nydelig, hun har en fint proporsjonert kropp og et usedvanlig søtt ansikt. Godt ikke alle er like skrapa som Kate Moss & co. Madde ser mer ut som et sunt forbilde for unge jenter. Dessuten er hun ikke av typen som har hatt et svimlende antall sexpartnere, og det gir henne stjerne i boka fra meg. 4
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2011 #2636 Skrevet 11. mai 2011 Ingen, absolutt ingen av jentene der inne er i nærheten av å være feite. Maren og Kine er for tynne, ellers synes jeg de andre er akkurat passe. Madde er kraftigere enn de fleste av de andre jentene der inne, men husk at hun er rytter, det gjør at hun har muskelmasse i underkroppen som ingen av de andre jentene har. Jeg synes hun er nydelig, hun har en fint proporsjonert kropp og et usedvanlig søtt ansikt. Godt ikke alle er like skrapa som Kate Moss & co. Madde ser mer ut som et sunt forbilde for unge jenter. Dessuten er hun ikke av typen som har hatt et svimlende antall sexpartnere, og det gir henne stjerne i boka fra meg. Maren er trent og fast, langt fra for tynn. På Kine ser jeg heller ingen bein eller skarpe kanter..hun har en fin, fast og slank kropp. Og hvordan vet du at hun ikke ligger rundt? Med mindre du er bestevenninna eller noe liknende
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2011 #2637 Skrevet 11. mai 2011 Maren er trent og fast, langt fra for tynn. På Kine ser jeg heller ingen bein eller skarpe kanter..hun har en fin, fast og slank kropp. Og hvordan vet du at hun ikke ligger rundt? Med mindre du er bestevenninna eller noe liknende Jeg synes de er for tynne. At Madde kun har hatt én sexpartner ble sagt i en av de første episodene. Jævlig teit å si på TV hvis det ikke stemmer, synes du ikke?
smalls Skrevet 11. mai 2011 #2638 Skrevet 11. mai 2011 Madde er chubby! Hun er hvert fall ikke tynn og slank. Kine og Maren har slanke og trente kropper. Jeg synes de to har mye bedre kropper enn Madde. Madde har bare godt av å holde seg borte fra søtsaker. Hun har virkelig lagt på seg.
Minnimusepus Skrevet 11. mai 2011 #2639 Skrevet 11. mai 2011 (endret) Ingen, absolutt ingen av jentene der inne er i nærheten av å være feite. Maren og Kine er for tynne, ellers synes jeg de andre er akkurat passe. Madde er kraftigere enn de fleste av de andre jentene der inne, men husk at hun er rytter, det gjør at hun har muskelmasse i underkroppen som ingen av de andre jentene har. Jeg synes hun er nydelig, hun har en fint proporsjonert kropp og et usedvanlig søtt ansikt. Godt ikke alle er like skrapa som Kate Moss & co. Madde ser mer ut som et sunt forbilde for unge jenter. Dessuten er hun ikke av typen som har hatt et svimlende antall sexpartnere, og det gir henne stjerne i boka fra meg. Er så enig i denne, jeg mener også at Maren og Kine er i det tyneste laget. Men det er jo hver sin smak Forøvrig så kan man se at Madde har lagt på seg noen kilo der inne, men hun er absolutt langt fra feit. Det er slike som sier at Madde er feit som gir unge jenter et dårlig selvbilde. Endret 11. mai 2011 av Minnimusepus 5
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2011 #2640 Skrevet 11. mai 2011 Vi har stor flatskjerm i stuen og en liten gammeldags TV i et annet rom. Deltagerne er mye tynnere på den gamle TVen enn den store flatskjermen. Hviken type TV ser dere på dere som mener enkelte på PH er feite? Jeg synes alle der inne har flotte kropper. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå