Gå til innhold

Paradise Hotel 2011

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Får de gratis røyk der inne? Eller er det ting de har med selv sånn som dvergen hadde med seg flere snus bokser?

Grunnen til at han hadde med seg flere boksser med snus må jo selvsagt være at det ikke blir solgt i Mexico.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Maren kan umulig være kresen.

Sex med Omi, gosh!

Kjenner foressten til fyren, er fra samme by som han. Typisk PH-tryne: kjent for å feste, fra Charterfeber og kjenner mange av tidligere PH-folk. Håndplukket av tv3;)

• Liker 1
Skrevet

Jeg trodde Kim skulle kommet inn i går, jeg. Stod det ikke i brevet hans at han skulle sjekke inn igjen på hotellet på mandag? :klo:

Gjest Jente1990:)
Skrevet

Jeg trodde Kim skulle kommet inn i går, jeg. Stod det ikke i brevet hans at han skulle sjekke inn igjen på hotellet på mandag? :klo:

Det trodde jeg å. Men han sjekker vel inn i dag. Egentlig vil jeg heller at han ikke skal komme tilbake. Synes Ole og Heidi er et bra par, men Heidi kommer garantert til å ta Kim tilbake. Så da står Ole uten partner.

Gjest Armule
Skrevet

Det stod bare at han skulle komme inn neste uke!

..han kommer inn i dagens episode, som en parsplitter.

AnonymBruker
Skrevet

Omi var ikke helt min type gutt men han er en veldig sånn typisk PH deltager som blir med da. Altså bartender og kjent fra byen han er fra osv.

AnonymBruker
Skrevet

Maren kan umulig være kresen.

Sex med Omi, gosh!

Kjenner foressten til fyren, er fra samme by som han. Typisk PH-tryne: kjent for å feste, fra Charterfeber og kjenner mange av tidligere PH-folk. Håndplukket av tv3;)

Likevel: det må virkelig ha vært mangel på kjekke gutter av søkerne i år, det tror jeg vi kan fastslå :trist:

Hvor blir det av eyecandy-en???

Synes ikke Omi er noe typisk PH-tryne, til tross for at han fester mye og sånn som du sier...

• Liker 1
Skrevet

Omi minner meg om Fabian, som var med i fjorårets sesong, sånn utseendemessig.

Skrevet

Omi minner meg om Fabian, som var med i fjorårets sesong, sånn utseendemessig.

Hvem var fabian? Han kan ikke jeg huske.

Men i år har det ikke vært mange kjekke gutter med! Jeg mener Kim. Niclas, Stian, Joachim, Mats osv er ikke mye til hunks. Den gutten jeg synes er kjekkest er helt klart Ole :)

Skrevet

Jeg syns Stephan har vært den kjekkeste gutten på hotellet i år.

• Liker 4
Skrevet

Jeg syns Stephan har vært den kjekkeste gutten på hotellet i år.

Faktisk enig, pluss Mads fra Nord-Norge, som også sjekket ut tidlig.. Tror egentlig de tar med de kjekkeste gutta til startcastet, så tror ikke det kommer flere hunks inn nå ;)

Ellers enig i at Ole er kjekkest av de som er der nå. Egentlig er han ikke utseendemessig den typen jeg liker, men virker veldig sjarmerende med en god perosnlighet, det teller mye :)

• Liker 2
Skrevet

Hvem var fabian? Han kan ikke jeg huske.

Men i år har det ikke vært mange kjekke gutter med! Jeg mener Kim. Niclas, Stian, Joachim, Mats osv er ikke mye til hunks. Den gutten jeg synes er kjekkest er helt klart Ole :)

Omi

Fabian

Skrevet

Gleeeder meg til å se reaksjonene når Kim forteller de andre om oppdraget! :D

Gjest NozMonster
Skrevet

Gleeeder meg til å se reaksjonene når Kim forteller de andre om oppdraget! :D

me2!!! :popcorn:

herreguuud, greit nok at ole klager over røyken og enkelte mangler tannpuss... det skjønner jeg godt, men at heidi klager over at hun ikke får barbert seg!man klarer fint 2 dager uten å barbere seg altså! er det bare meg som ikke barberer meg hver dag/ annenhver dag!?

Gjest NozMonster
Skrevet

Så moro, gleder meg til å se hvordan folk klarer seg! Stakkars Ole da. Jeg blir røyksugen bare av å se på han.

heheee, det var oss to og den røyken da xaphan! ... blir mwe røyksugen sjæl gitt

Skrevet

bra mads har en romantisk side og da..:)

Skrevet

Heidi har jo lipgloss.. skulle ikke hun fjerne alle toalettsaker??

AnonymBruker
Skrevet

Mads er jo litt søt da. Plukker blomster til jentene og tar seg av Maren :)

De spørsmålene Triana stiller er så teite og innøvd. Gosh.

• Liker 1
Skrevet

Jeg tror ikke de telte sminke som toalettsaker i den sammenhengen her?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...