Gå til innhold

Paradise Hotel 2011

Fremhevede innlegg

Skrevet

Sanne farger? Hun var jo sterkt beruset. Har du aldri klikket på noen? Husk at du blir filmet 24 timer i døgnet og kan risikere å bli dolket og sendt hjem hvert øyeblikk. Tror du nesten må være der for å oppleve det.

Videoannonse
Annonse
Gjest Anuket
Skrevet

Sanne farger? Hun var jo sterkt beruset. Har du aldri klikket på noen? Husk at du blir filmet 24 timer i døgnet og kan risikere å bli dolket og sendt hjem hvert øyeblikk. Tror du nesten må være der for å oppleve det.

Joda jeg har klikket, selvfølgelig blir alt mer intenst mer alkohol inne bildet. Og ja der lever de i sin egen boble. Samtidig så skal vi ikke se helt bort ifra alt det hun sa i edru tilstand. Det er tv og alt er lagt opp til at det skal bli drama så de kuttet jo vekk en del Margrethe sa og. Likevel synes jeg hele den greia var ren mobbing, det var ikke bare en krangel i fylla.

• Liker 1
Skrevet

Nordlandske temperamentet? Dummeste jeg har hørt. Jeg kunne da aldri drømt om å behandlet noen på den måten, uansett hvor sint jeg ble. Usaklig og kvalmt.

Men jeg er enig i at sesong 1 var best. Denne sesongen er gørr kjedelig så langt.

Enig. Synes å 1 sesong var best egentlig. Føler folk var mer profilerte og ikke var så anonyme som det de som er med i år er. Noen av de er så anonyme at jeg glemmer de helt. Til nå har sesongen vært utrolig kjedelig men jeg håper det tar seg opp til uken og det blir mer action :)

Skrevet

Skulle nesten tro du var bestevenninna til Lene eller noe slik som du forsvarer hennes grusome oppførsel. Greit nok at man kan klikke på folk, men Lene var bare så usaklig og hun mobbet rett og slett. Må man virkelig mobbe for å ikke bli sendt hjem og ikke bli dolket i ryggen? Mobbing er IKKE greit uansett hvor mye du vrir og vender på det. Å kalle noen for pedo hore blir for dumt når Mats var yngre enn Lene å.

• Liker 1
Skrevet

Du har nok rett i det var et element av mobbing inne i bildet, men Margrethe hadde tidligere sagt at Lene så ut som en oppsminket heks. Men uansett hva Margrethe sa og ikke sa forsvarer ikke det oppførselen til Lene. Men det sagt er ikke Lene et dårlig menneske. På Paradise hotel blir alle følelser multiplisert. Man blir litt paranoid og kan irritere seg over de minste ting. Mennesker er jo ganske sammensatte. De fleste av oss har både gode og dårlige sider. Noen ganger stikker det jo en djevel i enhver av oss.

Skrevet (endret)

Hva synes dere om Niklas? Fæl fyr? Skikkelig svindler, ville ikke kjøpt klær hos han.

Endret av Nattens rytter
  • Liker 1
Skrevet

Hva synes dere om Niklas? Fæl fyr? Skikkelig svindler, ville ikke kjøpt klær hos han.

Meh, jeg syns han virker helt grei. Og alle i gruppa digger ham jo, dermed må det jo være noe! Men syns de kunne vist litt mer av hva som er så "fantastisk" med ham på tv da.

Syns egentlig litt synd på ham i begynnelsen. Han er jo litt annerledes enn de andre guttene, kanskje litt kraftigere og endel acne, og ingen av jentene valgte ham. Kjipt, men virker som han har en flott utstrålig og personlighet!

Gjest Linda sofie
Skrevet

Håper det blir noe action denne uka :popcorn:

Gjest Raindrops
Skrevet

Det må det bli, de er jo nødt til å bli varmere i trøya etterhvert. Jeg gleder meg masse til i kveld iallefall!

Skrevet (endret)

Det fine er at TV3 i motsetning til TV Norge legger ut programmene gratis på nettet. Ganske praktisk om en er på jobb i det tidsrommet det går og ikke har investert i opptaksmaskin

Endret av Nattens rytter
Skrevet

Det fine er at TV3 i motsetning til TV Norge legger ut programmene gratis på nettet. Ganske praktisk om en er på jobb i det tidsrommet det går og ikke har investert i opptaksmaskin

Enig ! Tommel opp for tv3 ^^

Skrevet (endret)

Dobbel...

Endret av sophiaM
AnonymBruker
Skrevet

2 timer igjen!!! :popcorn:

:sjenert:

Skrevet

ja, det er kjempe bra :) da trenger jeg ikke å være superavhengig av å være hjemme klokka 21:30, og livet trenger ikke å bli styrt av en tv-serie ;) supert tv3 :jepp:

AnonymBruker
Skrevet

Nå begynner det snart. Jeg håper han nye fyren er kjekk og kan lage litt liv her.

Skrevet

Spent på hvordan han nye er! :jepp:

Skrevet

Krysser fingrene for at fyren som kommer inn er høy, mørkhåret og kjekk!

AnonymBruker
Skrevet

Har det ikke allerede stått i avisene hvem det er som kommer inn da?

Jeg regner iallefall med at det er han, men skal ikke spoile for de som ikke har klart å havne på kjendis.no når de leste dagbla :fnise:

Skrevet

Jeg håper ikke det er Nicklas Vindel, har ikke noe behov for at han skal komme inn på en stund :filer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...