Gå til innhold

Paradise Hotel 2011

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Irriterende at det bare kommer inn nye gutter! Guttene må jo slite for tilværelsen hele tiden, jentene har nesten utelukkende slappet av. Aldri vært noen fredning eller noe som har truet de faste, gamle. Utenom det med Jeanett, men det var jo produksjonens feil.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Seriøst!! Ingen kjekke gutter i denne sesongen!!

Gjest Canis lupus
Skrevet

Jeg dør litt av heidi :fnise:

Sutteklut :skratte:

• Liker 2
Skrevet

Dere husker vel Omi fra Charterfeber? Haha ;p

Skrevet

Omi virket veldig lav?

Haha stakkars Ole :fnise:

Skrevet

Så moro, gleder meg til å se hvordan folk klarer seg! Stakkars Ole da. Jeg blir røyksugen bare av å se på han.

Gjest Elyssa
Skrevet

Hahahaha, dette kan bli spennende. Masse lekre mennesker.:P

Gjest Jente1990:)
Skrevet

Dere husker vel Omi fra Charterfeber? Haha ;p

Det er der jeg har han fra! Det var noe så kjent med han, men jeg klarte ikke helt å finne ut av hvor jeg hadde han fra :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg dør litt av heidi :fnise:

Sutteklut :skratte:

ja sant..heeheheheh :fnise:

Gjest Mynona83
Skrevet

Stakars Ole.. Jeg vet hvordan det er..

Også skal Maren og Madelen gni det inn. Når jeg røyka hadde jeg blitt voldelig om noen hadde gjort det!

Heldigvis røyker jeg ikke lenger!

Gjest Canis lupus
Skrevet

Zøte ting gjør mæ chæmpegla!

• Liker 1
Skrevet

Før var det Maren, nå er det Nora. Herre til sjalusi-styr i år!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Før var det Maren, nå er det Nora. Herre til sjalusi-styr i år!

Enig. Å neste person som blir sjalu er Ole når heidi og Kim kliner. Så i hvert fall sånn ut på reklamen.

Gjest Linda sofie
Skrevet

Jeg synes det var dårlig gjort av Madde og Maren å tenne en røyk foran Ole og gni det inn. Stakkars Ole. Hadde noen gjort det mot meg, så hadde jeg klikket så jævlig! :kjefte:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det var dårlig gjort av Madde og Maren å tenne en røyk foran Ole og gni det inn. Stakkars Ole. Hadde noen gjort det mot meg, så hadde jeg klikket så jævlig! :kjefte:

Røyker Madelen og Maren til vanlig?

Hvem av jentene der inne er det som røyker egentlig, husker dere? Heidi røyker ikke så vidt jeg husker...?

Gjest Linda sofie
Skrevet

Hvem av jentene der inne er det som røyker egentlig, husker dere? Heidi røyker ikke så vidt jeg husker...?

Jeg har hvert fall ikke sett de to røyke mange gangene men de røyka jo kun for faenskap foran Ole.

Skrevet (endret)

Ser godt at Madelen har spist litt for mye søtsaker i det siste, ja.. :fnise:

Stakkars Ole! Jeg hadde klubba ned både Madde og Maren om de hadde holdt på slik med meg. Blir helt røyksugen bare av å se på stakkaren.

Og den nye fyren/dvergen: EW.

Endret av Gaea
Skrevet (endret)

Tror bare Nora røyker nå. Janette røyket også. Madde, Maren, Kine og Heidi røyker ikke som jeg har sett hvertfall.

Endret av muffin26
Skrevet

Får de gratis røyk der inne? Eller er det ting de har med selv sånn som dvergen hadde med seg flere snus bokser?

Skrevet

Leste et sted (tror det var bloggen til Maren) at de får gratis røyk når de går tom.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...