Lillemeg25 Skrevet 5. mai 2011 #2521 Skrevet 5. mai 2011 MÅ Mats stå rett foran Kine å tørke rumpa og snabelen? Kan han ikke heller gjøre det på badet? Jeg hadde hvert fal følt meg veldig ukomfortabel! Haha også det ansiktsuttrykket til Kine da han valgte henne Ole og Heidi er så søte sammen
Gjesten Skrevet 5. mai 2011 #2522 Skrevet 5. mai 2011 Jeg håper ikke det blir vanskelig for Ole neste uke. Typisk Kine å bli så sur og si at hun aldri skal stole på ham igjen, så det er jo ikke sikkert at hun vil ha ham tilbake
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2011 #2523 Skrevet 5. mai 2011 Men skal Kim dolke Ole i ryggen nå med å stå med Heidi?
smalls Skrevet 5. mai 2011 #2524 Skrevet 5. mai 2011 Yes Kim klarte oppdraget!! Stakkars Kine som må dele seng med Mads. Han virker så rar og plagsom.
Gjest Armule Skrevet 5. mai 2011 #2525 Skrevet 5. mai 2011 Men skal Kim dolke Ole i ryggen nå med å stå med Heidi? Kim kan ikke stelle seg med Heidi. Det er damene som velger neste uke.
smalls Skrevet 5. mai 2011 #2526 Skrevet 5. mai 2011 Kim kan ikke stelle seg med Heidi. Det er damene som velger neste uke. Sjekker det inn en jente neste uke?
Gjest Mynona83 Skrevet 5. mai 2011 #2527 Skrevet 5. mai 2011 Jeg fikk ikke sett episoden!! Krise - den mest spennende episoden hele sesongen!! Men har stilt inn på opptak på reprisen i natt Men jeg mente at det stod i brevet til Kim at han ikke fikk lov til å få Heidi til å skjønne at hun ikke skulle velge Kim, så jeg trodde det ikke var lov å si han ville hjem jeg.. Kanskje jeg misforstod brevet...
Gjest Armule Skrevet 5. mai 2011 #2528 Skrevet 5. mai 2011 Jeg fikk ikke sett episoden!! Krise - den mest spennende episoden hele sesongen!! Men har stilt inn på opptak på reprisen i natt Men jeg mente at det stod i brevet til Kim at han ikke fikk lov til å få Heidi til å skjønne at hun ikke skulle velge Kim, så jeg trodde det ikke var lov å si han ville hjem jeg.. Kanskje jeg misforstod brevet... Han kunne ikke fortelle noe om oppdraget. ELlers kunne han si og lyve for å få det slik han ville.
Gjest Armule Skrevet 5. mai 2011 #2529 Skrevet 5. mai 2011 Sjekker det inn en jente neste uke? Svarte litt kjapt. Til nå har det vært annenhver, så antar det er jentene. Men vi får se, siden Kim kommer tilbake igjen.
Lunivere Skrevet 5. mai 2011 #2531 Skrevet 5. mai 2011 Hva skjer med Madelen og de übertrashy støvlettene? Skippergata high fashion. Jeg takler ikke Mads. I begynnelsen hadde han underholdningsverdi, nå framstår han bare som en ekkel og klam drittunge. Kine, I feel ya. 3
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2011 #2532 Skrevet 5. mai 2011 Blir spennende på parseremonien neste uke! Morsomt å se hvem Heidi velger - Ole eller Kim. Ole ser vel sikkert det når kim kommer tilbake at da har han ingen sjangs hos heidi lengre. Kim kan ikke stelle seg med Heidi. Det er damene som velger neste uke. det vet man jo ikke helt sikkert enda da.
Despicable Me Skrevet 5. mai 2011 #2533 Skrevet 5. mai 2011 Kim kan ikke stelle seg med Heidi. Det er damene som velger neste uke. Det nærmer seg finaleuke nå, så alt kan skje
Miss Independent Skrevet 5. mai 2011 #2534 Skrevet 5. mai 2011 Kine vil nok gjerne bli kvitt Mats, så Ole har henne som partner hvis Heidi velger Kim... garantert! ... men... kjenner jeg paradise crewet rett, kommer det en fredning av noe slag, eller en twist som gjør at det senarioet ikke skjer for det er for obvious. Gråt mange tårer idag..trist å se når andre blir så lei seg. Og spesielt Ole sine tårer. Lenge å vente heeelt til Mandag daaaaa...... :gjeiper: hihi
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2011 #2536 Skrevet 6. mai 2011 Tror ikke det nermer seg finalen enda. Hørt rykter om at sesongen ikke er ferdig før i beg. av juni
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2011 #2537 Skrevet 6. mai 2011 Kim fikk 2 ukers fredning. Han kan naturlig nok ikke få fredning siste uken. Altså er det minimum 3 uker igjen.
Sarafina Skrevet 6. mai 2011 #2538 Skrevet 6. mai 2011 Endelig har årets PH blitt spennende!!!!! Det var på tide. Synes Ole er veldig søt jeg og - lurer veldig på hvordan det blir når Kim kommer tilbake, hvis Kim og Heidi blir par igjen så blir det jo litt vanskelig for Ole å finne ny partner, og han står nok ikke så sterkt med Kine. Ellers har jeg fått litt mer sansen for Kim nå, synes først han var en kjip kar som ser ut som en 14-åring. Han løste oppdraget på en kul måte, og skjønner at de der inne synes han er sjarmerende. Som en annen her skrev, han eier jo nesten hele hotellet jo: ble kåret til Mr Paradise, er godt likt blant alle og forelskelses-objekt for Maren, og han har dannet det sterkeste paret med Heidi helt fra begynnelsen av. Endelig får vi se litt følelser på tv, og det liker jeg. Håper forresten at det blir romantikk mellom Ole og Heidi Men det virker jo som hun ikke er interessert - eller kanskje hun gjør seg litt mer "kald" fordi det er på tv? Hun sa at hun ikke ville ha noen kjæreste - vil ikke egentlig alle det, dersom rette person dukker opp?
Kirby Skrevet 6. mai 2011 #2539 Skrevet 6. mai 2011 Kim kan ikke stelle seg med Heidi. Det er damene som velger neste uke. Men Kim har en fredning som gjelder i to uker..?
NullHull Skrevet 6. mai 2011 #2540 Skrevet 6. mai 2011 (endret) Hahaha, Kim eier jo hele hotellet. Først med ånden Nicklas i lampa, og nå dette? Creds. Jepp, han har virkelig fått jobbe for holde seg der inne! Og etter gårsdagens bragd seiler han opp som min favoritt i finalen . Endret 6. mai 2011 av NullHull
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå